Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Milläköhän suht laadukkaan brauadyn voi onnistua pilaannuttamaa? Kunnon korkilla, pimeä ja tasalämpöinen säilytystila? Maku ihan karmea.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Huhhai. Meillä oli taas lunta. "Onneksi" huomasin vasta työpaikan parkissa, että oli aika liukasta. :eek: Koira oli onnessaan, kun pääsi muutamaksi päiväksi hoitoon ja hellittäväksi. :ahem:
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Olga sanoi:
Huhhai. Meillä oli taas lunta. "Onneksi" huomasin vasta työpaikan parkissa, että oli aika liukasta. :eek: Koira oli onnessaan, kun pääsi muutamaksi päiväksi hoitoon ja hellittäväksi. :ahem:
Täällä ihan samannäköstä kuin viimeviikolla. Vähän kylmempää kait, mutta ei täällä peloteltua räntää ainakaan ole.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Olga sanoi:
Huhhai. Meillä oli taas lunta. "Onneksi" huomasin vasta työpaikan parkissa, että oli aika liukasta. :eek: Koira oli onnessaan, kun pääsi muutamaksi päiväksi hoitoon ja hellittäväksi. :ahem:
Koiran veit työpaikallesi hoitoon ja hellittäväksi:confused:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
OoPee sanoi:
Meitin hauvahan nimenomaan menee vaimon työpaikalle hoitoon ja hellittäväksi. Toimistohauveli :)
Puree, jos näkee jonkun työaikana lusmuilevan. Hyvä maskotti.

Kyllä vaan pinna kiristyi aamulla, kun soittelin noitten rahojeni perään.. Vastaus oli sama kuin 2.5kk sitten "Ei tässä kauaa mene.":jaska: Laskut hoidettu, ja ei vuokraan jäänyt rahaa. Häätöä odotellessa, jollei vanhemmat riennä hätiin. Kyllä ne takautuvat asumistuet ja muut lämmittävät sitten, kun niitä seteleitä polttelee tynnyrissä sillan alla:thumbup:
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Meinasi äsken käydä "formulanomit", kun yritin kirjautua nettipankkiin. Tuli semmonen hölmistynyt olo, että mikäs piru se mun salasana onkaan.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
VKK:n virkailija kävi sitten morjestamassa. Korkokengät kopisi ja hersyvä naurunsa ja seksikäs puheäänensä..huh! Jää ens kesäkuussa äitiyslomalle...ja minähän vasta tapasin hänet viimeksi viime syksynä, höm EIKU!:eek:
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Moe, tuli mieleen, että mitä ongelmia sulle tuli siellä Rappeenlannasta?

Terveisiä:

Forssa, Lahti, Kuopio, Mikkeli, Imatra, Helsinki
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Ace17 sanoi:
Meinasi äsken käydä "formulanomit", kun yritin kirjautua nettipankkiin. Tuli semmonen hölmistynyt olo, että mikäs piru se mun salasana onkaan.
hah,hah...mikä tröpö...:D

Eiku...:mad:
 

MacGyver

Humppaliisa
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
4080
Sijainti
Pohjanmaa
Oonkos varmasti kertonu sen tosi hassun jutun ku kerran pankkiautomaatilla ollessani unohdin tunnusluvun jota olin näppäilly reippaat pari vuotta? Jos en oo niin voin kertoa ton tosi hassun jutun!
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
MacGyver sanoi:
Oonkos varmasti kertonu sen tosi hassun jutun ku kerran pankkiautomaatilla ollessani unohdin tunnusluvun jota olin näppäilly reippaat pari vuotta? Jos en oo niin voin kertoa ton tosi hassun jutun!
no, kerro nyt, kun lupasit.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
MacGyver sanoi:
Oonkos varmasti kertonu sen tosi hassun jutun ku kerran pankkiautomaatilla ollessani unohdin tunnusluvun jota olin näppäilly reippaat pari vuotta? Jos en oo niin voin kertoa ton tosi hassun jutun!
Mieluummin ei...kiitos.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Thunder sanoi:
Moe, tuli mieleen, että mitä ongelmia sulle tuli siellä Rappeenlannasta?

Terveisiä:

Forssa, Lahti, Kuopio, Mikkeli, Imatra, Helsinki
:doubtful:

Taas on 'enomainen' olo.:(
 
Ylös