Kyntää kuka kynnelle kykenee.Runar ja Kyllikki sanoi:Nykysin pellot kynnetään koneilla. Ei mitään uutta siis. Koneilla ne ennenkin kynnettiin.
Sitä vaan, että Lukko-Låsetti tippu jo.Il Tempo Gigante sanoi:Mitä siul o asiaa?
Täällä ihan samannäköstä kuin viimeviikolla. Vähän kylmempää kait, mutta ei täällä peloteltua räntää ainakaan ole.Olga sanoi:Huhhai. Meillä oli taas lunta. "Onneksi" huomasin vasta työpaikan parkissa, että oli aika liukasta. Koira oli onnessaan, kun pääsi muutamaksi päiväksi hoitoon ja hellittäväksi. :ahem:
Koiran veit työpaikallesi hoitoon ja hellittäväksiOlga sanoi:Huhhai. Meillä oli taas lunta. "Onneksi" huomasin vasta työpaikan parkissa, että oli aika liukasta. Koira oli onnessaan, kun pääsi muutamaksi päiväksi hoitoon ja hellittäväksi. :ahem:
En nyt sentään. Tädille vein.kouvotsvoni sanoi:Koiran veit työpaikallesi hoitoon ja hellittäväksi
Meitin hauvahan nimenomaan menee vaimon työpaikalle hoitoon ja hellittäväksi. Toimistohauvelikouvotsvoni sanoi:Koiran veit työpaikallesi hoitoon ja hellittäväksi
Puree, jos näkee jonkun työaikana lusmuilevan. Hyvä maskotti.OoPee sanoi:Meitin hauvahan nimenomaan menee vaimon työpaikalle hoitoon ja hellittäväksi. Toimistohauveli
hah,hah...mikä tröpö...Ace17 sanoi:Meinasi äsken käydä "formulanomit", kun yritin kirjautua nettipankkiin. Tuli semmonen hölmistynyt olo, että mikäs piru se mun salasana onkaan.
no, kerro nyt, kun lupasit.MacGyver sanoi:Oonkos varmasti kertonu sen tosi hassun jutun ku kerran pankkiautomaatilla ollessani unohdin tunnusluvun jota olin näppäilly reippaat pari vuotta? Jos en oo niin voin kertoa ton tosi hassun jutun!
Mieluummin ei...kiitos.MacGyver sanoi:Oonkos varmasti kertonu sen tosi hassun jutun ku kerran pankkiautomaatilla ollessani unohdin tunnusluvun jota olin näppäilly reippaat pari vuotta? Jos en oo niin voin kertoa ton tosi hassun jutun!
:doubtful:Thunder sanoi:Moe, tuli mieleen, että mitä ongelmia sulle tuli siellä Rappeenlannasta?
Terveisiä:
Forssa, Lahti, Kuopio, Mikkeli, Imatra, Helsinki