kouvotsvoni
Banjottu
Itsellänikin oli vaikea vastus...Estate...J.Heldenview sanoi:236 sekuntia
taso vaativa
muutama kiva arvaus meni oikein lopussa .. alussahan sitä arvailua harrastetaan oikein urakalla
Itsellänikin oli vaikea vastus...Estate...J.Heldenview sanoi:236 sekuntia
taso vaativa
muutama kiva arvaus meni oikein lopussa .. alussahan sitä arvailua harrastetaan oikein urakalla
Voitas pitää joku f1-forum -turnaus!kouvotsvoni sanoi:Itsellänikin oli vaikea vastus...Estate...
Ehdottomasti!S.A sanoi:Voitas pitää joku f1-forum -turnaus!
Jäppinen on rullannut liukulaakerit taakse :thumbdownKnowHow sanoi:Kävin just kusella. Joko mut on päiväunien aikaan salaa ympärileikattu tai sitte mun kulli on kasvanu parilla tuumalla. Toivon jälkimmäistä vaihtoehtoa.
Ei yllä enää eteen. Jotain outoa täällä on ny tapahtunu. Enkä mä pistä tätä ollenkaan pahakseni. Varmaan jotain alienien juonia? Tai sit tää on jotain tosi-televisiota?Moe Szyslak sanoi:Jäppinen on rullannut liukulaakerit taakse :thumbdown
Piilokamera!KnowHow sanoi:Ei yllä enää eteen. Jotain outoa täällä on ny tapahtunu. Enkä mä pistä tätä ollenkaan pahakseni. Varmaan jotain alienien juonia? Tai sit tää on jotain tosi-televisiota?
KnowHow sanoi:Kävin just kusella. Joko mut on päiväunien aikaan salaa ympärileikattu tai sitte mun kulli on kasvanu parilla tuumalla. Toivon jälkimmäistä vaihtoehtoa.
Testosteroinia veressä sen verta että on pk koko ajan. :ahem:KnowHow sanoi:Ei yllä enää eteen. Jotain outoa täällä on ny tapahtunu. Enkä mä pistä tätä ollenkaan pahakseni. Varmaan jotain alienien juonia? Tai sit tää on jotain tosi-televisiota?
Entäs jos se vain alko toimia?KnowHow sanoi:Kävin just kusella. Joko mut on päiväunien aikaan salaa ympärileikattu tai sitte mun kulli on kasvanu parilla tuumalla. Toivon jälkimmäistä vaihtoehtoa.
:tongue:Willer sanoi:Entäs jos se vain alko toimia?
Taitaa mennä huominen päivä uusien housujen ostamiseen. Mahdutko vielä kääntymään vessassa kolhimatta päätä?KnowHow sanoi:Ei yllä enää eteen. Jotain outoa täällä on ny tapahtunu. Enkä mä pistä tätä ollenkaan pahakseni. Varmaan jotain alienien juonia? Tai sit tää on jotain tosi-televisiota?
Päinvastoin. Saatana heitän vanhatkin bylsat komeroon ja alan kulkeen munasillani! :thumbup:ml sanoi:Taitaa mennä huominen päivä uusien housujen ostamiseen. Mahdutko vielä kääntymään vessassa kolhimatta päätä?
Tervehenkinen harrastus näillä säillä :ahem:KnowHow sanoi:Päinvastoin. Saatana heitän vanhatkin bylsat komeroon ja alan kulkeen munasillani! :thumbup:
KnowHow sanoi:Päinvastoin. Saatana heitän vanhatkin bylsat komeroon ja alan kulkeen munasillani! :thumbup:
Tunnusta vaan miehekkäästi, ettei pituus riitä ohittamaan jalkoja :ahem:Nopeahuoli sanoi:Byysat tahi ei, kuljen silti jaloillani. Munat on kuitenkin aikas arvokas sommitelma viela tassa iassa :ahem:
Viisari kello kahdessatoista.KnowHow sanoi:Päinvastoin. Saatana heitän vanhatkin bylsat komeroon ja alan kulkeen munasillani! :thumbup:
Liian helppojen vastusten kautta alkaa vain näkymään taantumusta... Välillä pitää pelata sellaisten kanssa, joille häviää...kouvotsvoni sanoi:Ehdottomasti!