Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
S.A sanoi:
Voitas pitää joku f1-forum -turnaus!
Ehdottomasti!

Tulipahan tuossa mieleen, että on sunnuntai...ja olisi pitänyt ajattaa VGP2M-kisa, tai pistää siis tulokset. Yöllä tulevat.

Kanadassa sattui ja tapahtui kaikkea taas.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Kävin just kusella. Joko mut on päiväunien aikaan salaa ympärileikattu tai sitte mun kulli on kasvanu parilla tuumalla. Toivon jälkimmäistä vaihtoehtoa.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
KnowHow sanoi:
Kävin just kusella. Joko mut on päiväunien aikaan salaa ympärileikattu tai sitte mun kulli on kasvanu parilla tuumalla. Toivon jälkimmäistä vaihtoehtoa.
Jäppinen on rullannut liukulaakerit taakse :thumbdown
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Moe Szyslak sanoi:
Jäppinen on rullannut liukulaakerit taakse :thumbdown
Ei yllä enää eteen. Jotain outoa täällä on ny tapahtunu. Enkä mä pistä tätä ollenkaan pahakseni. Varmaan jotain alienien juonia? Tai sit tää on jotain tosi-televisiota?
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
KnowHow sanoi:
Ei yllä enää eteen. Jotain outoa täällä on ny tapahtunu. Enkä mä pistä tätä ollenkaan pahakseni. Varmaan jotain alienien juonia? Tai sit tää on jotain tosi-televisiota?
Piilokamera!
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
KnowHow sanoi:
Kävin just kusella. Joko mut on päiväunien aikaan salaa ympärileikattu tai sitte mun kulli on kasvanu parilla tuumalla. Toivon jälkimmäistä vaihtoehtoa.
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
KnowHow sanoi:
Ei yllä enää eteen. Jotain outoa täällä on ny tapahtunu. Enkä mä pistä tätä ollenkaan pahakseni. Varmaan jotain alienien juonia? Tai sit tää on jotain tosi-televisiota?
Testosteroinia veressä sen verta että on pk koko ajan. :ahem:

Ootko kattonut pronoo? :doubtful:
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
KnowHow sanoi:
Kävin just kusella. Joko mut on päiväunien aikaan salaa ympärileikattu tai sitte mun kulli on kasvanu parilla tuumalla. Toivon jälkimmäistä vaihtoehtoa.
Entäs jos se vain alko toimia?
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
KnowHow sanoi:
Ei yllä enää eteen. Jotain outoa täällä on ny tapahtunu. Enkä mä pistä tätä ollenkaan pahakseni. Varmaan jotain alienien juonia? Tai sit tää on jotain tosi-televisiota?
Taitaa mennä huominen päivä uusien housujen ostamiseen. Mahdutko vielä kääntymään vessassa kolhimatta päätä?
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
ml sanoi:
Taitaa mennä huominen päivä uusien housujen ostamiseen. Mahdutko vielä kääntymään vessassa kolhimatta päätä?
Päinvastoin. Saatana heitän vanhatkin bylsat komeroon ja alan kulkeen munasillani! :thumbup:
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Lyo aina vedet silmiin tuo Andrea Bocellin Con Te Partirò. Niin askenkin.

Kaunis kappale, kerta kaikkiaan.
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
KnowHow sanoi:
Päinvastoin. Saatana heitän vanhatkin bylsat komeroon ja alan kulkeen munasillani! :thumbup:

Byysat tahi ei, kuljen silti jaloillani. Munat on kuitenkin aikas arvokas sommitelma viela tassa iassa :ahem:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Nopeahuoli sanoi:
Byysat tahi ei, kuljen silti jaloillani. Munat on kuitenkin aikas arvokas sommitelma viela tassa iassa :ahem:
Tunnusta vaan miehekkäästi, ettei pituus riitä ohittamaan jalkoja :ahem:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
kouvotsvoni sanoi:
Liian helppojen vastusten kautta alkaa vain näkymään taantumusta... Välillä pitää pelata sellaisten kanssa, joille häviää...
 
Ylös