Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Makkonen

Guest
312T4 sanoi:
Syön Euroshopper sipsejä - ihan hyviä :ahem:
Ostin viime vuonna kaksi pussia euroshoppersipsejä lähikaupsata. Hinta oli jotain 80-90 senttiä/pussi. Söin toisesta pussista vajaa puolet, toisen heitin roskiin, oli kyllä niin kelvottomia.... :nope:
 

312T4

Lehtori
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
14346
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
JayR sanoi:
Ostin viime vuonna kaksi pussia euroshoppersipsejä lähikaupsata. Hinta oli jotain 80-90 senttiä/pussi. Söin toisesta pussista vajaa puolet, toisen heitin roskiin, oli kyllä niin kelvottomia.... :nope:
Makuasioista ei voi kiistellä :D
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
JayR sanoi:
Ostin viime vuonna kaksi pussia euroshoppersipsejä lähikaupsata. Hinta oli jotain 80-90 senttiä/pussi. Söin toisesta pussista vajaa puolet, toisen heitin roskiin, oli kyllä niin kelvottomia.... :nope:
mitäs teit sille toiselle, josta olit syönyt vajaa puolet? jätit lojumaan? :nope:
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Serkkupojan kanssa oikastiin mun autosta perä jonka mä maaliskuussa peruutin puuhun. Perkeles kun menee takaluukku kiinnikkin nykyään!! :eek!: Tarvis viä fiksata takapuskuri kuntoon ja sitten oikoa etupää jonka ajoin vuos sitten transiitin perään ja fiksata etupuskuri. :D Nii ja sit nypätä vähän konepelliä suoraks, pikku lommo siinä majailee. :thumbup: :ahem: Sit voi taas kolaroida miten tykkää...
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
JayR sanoi:
Ostin viime vuonna kaksi pussia euroshoppersipsejä lähikaupsata. Hinta oli jotain 80-90 senttiä/pussi. Söin toisesta pussista vajaa puolet, toisen heitin roskiin, oli kyllä niin kelvottomia.... :nope:
Oikein. Itsekin heittän sipsit suoreen roskiin - merkistä riippumatta.
 

sooda

Alan Parsa
Liittynyt
25.1.2001
Viestit
5068
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
Moe Szyslak sanoi:
Pitkä saikku?

Onko koko ajan kippee? :doubtful:
Jess. Hyvin meni. 4 viikkoa "laukku" kainalossa. 15.1. vasta duuniin. Mahtavaa että olen syntynyt Suomeen (ainakin minun kannaltani katsoen). Pirun moista treeniä vaan pitää koko ajan yllä pitää.

On muuten hankalaa kirjoittaa pelk. vasurilla. Jopa vessanpönttöön tähtääminen pakkaa mennä Golf GTIn mainokseksi!
 
Viimeksi muokattu:

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
sooda sanoi:
Jess. Hyvin meni. 4 viikkoa "laukku" kainalossa. 15.1. vasta duuniin. Mahtavaa että olen syntynyt Suomeen (ainakin minun kannaltani katsoen).
Tuollaisissa tilanteissa sen arvon erityisesti huomaa. Hyvää tervehtymistä. :ahem: Yksikätisenä (vasenkätisenä) olemisesta on kokemusta ja ei oo helppoo.
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
Ostin Clas Ohlsonilta 25€ mp3-soittimen, 128MB muistilla. Yllätyin positiivisesti kun Ubuntu linuxi osasi suoraan avata sille laiteikkunan, eikä tarvinut alkaa mountailla ja säätää ja etsiä oikeaa laitetta :thumbup:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Nyt ei huvita yhtään mikään mikä normaalisti. Ajatukset vaan on...Jyväskylässä, viis Ouluista ja Tampereista.
 
Ylös