Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Yhden tutun hirviporukasta oli kuulemma viikonloppuna eräältä mennyt hyvä koira hirven takia.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Oon parissakin eri otsikossa maininnut hankkineeni "The Prisoner" dvd-setin.

Tänään Simpsoneissa Marge karkasi sen lahkon mailta, niin joesta nousi samanlainen pallo kuin The Prisonerissa.

Tänään elokuvassa Kate & Leopold oli kohtaus, jossa ilmeisesti Leopold saapui paikalle ja koira haukkui jne (en kattonut, mutta puoliso kattoi) ja siinä tuli telkkarista jakso juurikin tuosta The Prisoner -sarjasta ja siinä näytettiin sitä palloa jahtaamassa numero viitosta.

Missähän ohjelmassa tuo kyseinen pallo nähtäis tänään kolmannen kerran?
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Soittivat Veikkauksesta. Kierteli ja kaarteli hetken. Mulla oli jo euron kuvat silmissä, mutta turhaan :( Täytyy mennä huomenna taas duuniin :(
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Ja nyt 'hokit' alle ja ulos. Jos en ilmoittaudu tunnin sisällä, niin olen ulkona tavallista pitempään. :wink:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Rappukäytävässä kävellessä tuli samanlainen ääni kuin Fred Astairella steppikengissään. :ahem: Enpäs liukastunut - ulkonakaan. Oli turvallista 'rouskutella' nastoilla jäisiä teitä.

 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
S.A sanoi:
Eikai mun sigu oo liian epäsopiva?
Minkälainen on sopivan epäsopiva? Jos haluat itsestäsi tuollaisen mielikuvan antaa, niin silloin se on varmaankin sopiva. Itsehän en voisi kuvitella tuollaista sigua sinunlaisellesi 16-vuotiaalle fiksulle tytölle. Kaikki taaplaa tavallaan.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Pasi Rautiainen on mukavan näköinen, kun on pinkki paita ja ehkä vähän liian lyhyet lahkeet. (Nelosella nyt)
 
Ylös