Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Pari merkityksetöntä havaintoa aamukävelyltä:

1. Autojen jarruttaessa ja kiihdyttäessä rengasäänet olivat erikoiset, jurahtelevat.

2. Ulkona liikkujien kävely oli kummallisen töpöttelevää.

3. Saksanpaimenkoiran taluttaja oli vakuuttunut, että hänen koiransa ulostemassa on miellyttävää katseltavaa jalkakäytävän reunalla. Minun koirani jätökset kulkeutuivat roskikseen.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Bobakki sanoi:
Mullakin ois ongelmia ton ulostemassan kanssa tässä. Vatsaa vääntää niin, ettei tiedä miten päin olis. Epämiellyttävää.
Meet kontilleen, sitten arsenaali kohti kattoa niin suolen mutkat oikenee. Kohta helpottaa.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Aamuisin tulee nukuttua hiukan liian pitkään, noh, vastapainoksi tunneilla en ole nyt koulussa hirveästi nukahdellut... Koeviikkoa pukkaa... Pitäs varmaan lukea... Turha fiilis... Tulis jo viikonloppu... ...vaikka eikai silloinkaan ole mitään odotettavaa tiedossa, voi kyllä nukkua vaikka kellon ympäri... mutta sitten pitäisi lukea...

Potkiiko hirvet usein hirvikoiria hengiltä?
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
sooda sanoi:
Olkapääleikkaukseen. Tänään. Jännevaurio. Oikea käsi. Hoitotakuu toimii. Paranen. Kai.
Vittu. Paska homma. Mutta kyllä se siitä paranee. Opettelet runk... tekemään askareita toisella kädellä. :thumbup:
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Päivällä meinasin mennä syömään matematiikan ja tilastotieteenlaitoksen rakennuksessa olevaan opiskelijaravintolaan. Ulko-ovesta astuttuani ihmettelin, että mikähän täällä on tällä kertaa menossa, kun aulassa oli vaikka minkälaista pukupelleä. Huomasin siinä sitten seisovani aivan Sauli Niinistön vieressä, joka parhaillaan heitti settiä jollekulle. Poistuin välittömästi paikalta.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ace17 sanoi:
Päivällä meinasin mennä syömään matematiikan ja tilastotieteenlaitoksen rakennuksessa olevaan opiskelijaravintolaan. Ulko-ovesta astuttuani ihmettelin, että mikähän täällä on tällä kertaa menossa, kun aulassa oli vaikka minkälaista pukupelleä. Huomasin siinä sitten seisovani aivan Sauli Niinistön vieressä, joka parhaillaan heitti settiä jollekulle. Poistuin välittömästi paikalta.
Sulla tuntuu vähän väliä käyvän tollai että sattumalta yhtäkkiä vieressäsi on joku julkkis.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
S.A sanoi:
Potkiiko hirvet usein hirvikoiria hengiltä?
No en tiedä, että ihan hengiltä, mutta työkaverin koiraa oli hirvi viikko sitten potkaissut niin, että koira on muutaman päivän levossa. Oli jalkaa ja lonkkaa vähän aristanut.
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Jacques sanoi:
Sulla tuntuu vähän väliä käyvän tollai että sattumalta yhtäkkiä vieressäsi on joku julkkis.
Hmm.. mulle ei nyt äkkiseltään muistu muita tuollaisia tilanteita. :doubtful:

Mutta juu, kaikenlaisiin tilanteisiin sitä ihminen joutuukin.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Olga sanoi:
No en tiedä, että ihan hengiltä, mutta työkaverin koiraa oli hirvi viikko sitten potkaissut niin, että koira on muutaman päivän levossa. Oli jalkaa ja lonkkaa vähän aristanut.
Meidän Kata, se pari kuukautta sitten kuollut vanhin koira, jäi ihan ensimmäisillä hirvihaukuillaan pahasti hirviperheen jalkoihin. Oli siihen saakka tosi lupaavan tuntuinen hirvenhaukkuja, mutta ton jälkeen siitä tuli hivenen liian agressiivinen haukkuja. Alkoi aristelemaan kai eikä enää oikein mettässä toiminut.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ace17 sanoi:
Hmm.. mulle ei nyt äkkiseltään muistu muita tuollaisia tilanteita. :doubtful:

Mutta juu, kaikenlaisiin tilanteisiin sitä ihminen joutuukin.
ainakin se Tommi Mäkisen kohtaaminen tuli mulle mieleen heti.
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Ace17 sanoi:
Hmm.. mulle ei nyt äkkiseltään muistu muita tuollaisia tilanteita. :doubtful:
Ai niin. Olinhan mä taklata Tommi Mäkistä kesällä. :D

-edit- olinpa hidas :eek!: -edit-
 
Ylös