Olga
.
Heräsin. Kai.
Oletko autoillutjenan sanoi:On käsittämätöntä, että mä en ole tämän kipeämpi. Jalat on vähän hellän, mutta niska ja selkä ihan terveet. Vai tulisiko kipu myöhässä?
Autoilusta mulle tulee vaan kaasujalan polvi kipeäksi -.- Ääh, aloitin työt ja olen kolmena päivänä nostellut puupölkkyjä ja lastuvillapaaleja, tällaiselle heiveröiselle tytölle hurjaa hommaa. Maanantai ja tiistai olivat tuskaa, mutta yllättäen enää ei satu.Jr- sanoi:Oletko autoillut
Jos olisin sinä, niin ostaisin heti. Tietysti sillä edellytyksellä, että saapi täällä rekisteriin. Moon moisesta rakkineesta haaveillut jo kohta vuosikymmenen. Kerran käynyt koeajollakin. Hieno tunne oli ajaa Harrikkaa. Mutta kun pyörän hankkimisessa on yksi mutta...Micael sanoi:Ostaisko H-D:n? Olis yks sellanen jo valmiiksi rakennettu Luleån lähellä myytävänä, Softail Customista tehty Chopper, akseliväli 2020. Onko Suomessa noin pitkä akseliväli sallittu? Ens viikon aikana pitäis päättää kaupasta.
Onk toi ny simmottine metroseks...sekso...sekusoali?burb sanoi:Enpä olisi arvannut, että torjantaina Keski-Suomea kohti ajellessamme olisimme METRON TAKANA JUMISSA MONTAKYTÄ KILSAA!!!!!!1
Kuopijon motarilla päästiin ohi. METROSTA!