Joko ne taas. Vastahan noita viime keväänä täyteltiin.VR sanoi:Täyttelen veroehdotusta ja siihen liitteitä. :thumbfh:
Nelikaistainen tai ei, silti traktori aiheuttaa vaaratilanteen, ihan sama vaikka olisi talvinopeusrajoitukset motarilla, sama vauhti on siellä Turun ja Raision motarilla.tmoi sanoi:Mutta, sekun ei olekkaan moottoritie, vaan tavallinen nelikaistainen tie jossa on satasen nopeusrajoitus.
Moottoritiellä ja moottoriliikennetiellä sekä niiden liittymis- tai erkanemistiellä on vain moottoriajoneuvoliikenne sallittu. Näillä teillä ei saa kuitenkaan kuljettaa moottoriajoneuvoa, jonka suurin sallittu tai rakenteellinen nopeus on enintään 50 kilometriä tunnissa.AJ sanoi:Moottoritiellä ei nähdäkseni saa ajaa ajoneuvolla, jolla ei saa ajaa vähintään 80km/h. Eli traktorilla ei saa ajaa moottoritiellä.
Toi rakenteellinen nopeus on kans mielenkiintoinen. Mitä se käytännössä tarkoittaa? Tarkoittaako se, että jos McLarenilla ajaa liian kovaa, sen rakenteet hajoaa?Micael sanoi:Moottoritiellä ja moottoriliikennetiellä sekä niiden liittymis- tai erkanemistiellä on vain moottoriajoneuvoliikenne sallittu. Näillä teillä ei saa kuitenkaan kuljettaa moottoriajoneuvoa, jonka suurin sallittu tai rakenteellinen nopeus on enintään 50 kilometriä tunnissa.
Eipä hajonut viime viikonloppuna.AJ sanoi:Toi rakenteellinen nopeus on kans mielenkiintoinen. Mitä se käytännössä tarkoittaa? Tarkoittaako se, että jos McLarenilla ajaa liian kovaa, sen rakenteet hajoaa?
Siks mua kiinnostaakin toi rakenteellinen nopeus. Mopoilla se tais olla joskus 30km/h, mutta mopolla sai ajaa 40km/h. Eli mistä se rakenteellinen nopeus tulee? Onko se esim. suurimmalla vaihteella, tietyllä kierrosluvulla saavutettava nopeus?Formulanomi sanoi:Eipä hajonut viime viikonloppuna.
Kyllä kait traktoreilla päästään yli 50 km/h. Patriot vois tietää...
Rakenteellinen nopeus määrittelee ajoneuvon suurimman turvallisen nopeuden, siis sen nopeuden, jolla ajoneuvoa voidaan sen varusteet, laitteet ja muut ominaisuudet huomioiden, turvallisesti kuljettaa.AJ sanoi:Siks mua kiinnostaakin toi rakenteellinen nopeus. Mopoilla se tais olla joskus 30km/h, mutta mopolla sai ajaa 40km/h. Eli mistä se rakenteellinen nopeus tulee? Onko se esim. suurimmalla vaihteella, tietyllä kierrosluvulla saavutettava nopeus?
Eli Kimi siis tosiaan ajeli Mäkillä liian kovaa!Micael sanoi:Ajoneuvo on rakenteeltaan ja ominaisuuksiltaan siis siten rakennettu ja sellaisilla ominaisuuksilla varustettu, että tuo suurin rakenteellinen nopeus voidaan saavuttaa turvallisesti rakenteiden ja ominaisuuksien siitä kärsimättä.
Niinkin voisi sanoa.AJ sanoi:Eli Kimi siis tosiaan ajeli Mäkillä liian kovaa!
...ja niin muuten jotkut väittivätkin. Oikeassa olivat. :eek!:Micael sanoi:Niinkin voisi sanoa.
Hmnt.Il Tempo Gigante sanoi:Huomenta.
Onko kenenkään muun hahmon forum tahmea?
Huomenta. Ei erityisemmin.Il Tempo Gigante sanoi:Huomenta.
Onko kenenkään muun hahmon forum tahmea?
Oli aamulla. Ajattelin sen johtuvan paikallisen yhtiön ongelmista, kun eilen sähköpostit jumittivat ja oli jotain palvelinhäikkää.Il Tempo Gigante sanoi:Huomenta.
Onko kenenkään muun hahmon forum tahmea?
Niin pääsi käymään. Tollasia ne verottajat on, ihan kaikki. :thumbdownOlga sanoi:Joko ne taas. Vastahan noita viime keväänä täyteltiin.
Mulle tulee jo TM, joten ota sä vaikka toi VM puolestasi. Ja toisaalta TM:stä pääsee nauttimaan täällä foorumillakin.burb sanoi:Olis mahdollisuus tilata Vauhdin Maailma ja/tai Tekniikan Maailma halvennuksella.
Ja-vaihtoehto tuskin toteutuu, nyt pitäisikin päättää kumman noista tilais, jos nyt sitten kumpaakaan.