AJ
Well-known member
Siis häiritsi toi, että sitä voi niinku tilata jostain? Et joku niinku vetäis rahaa sillä.Vellu sanoi:Ainakin toivottavasti...
Siis häiritsi toi, että sitä voi niinku tilata jostain? Et joku niinku vetäis rahaa sillä.Vellu sanoi:Ainakin toivottavasti...
Meinaatko, että sä aina laukeet, ennenkuin oot päässyt sisään? Tätä ei ehkä voi yleistää.Thunder sanoi:Eikö se ole automaattista toimintaa, itse ei voi vaikuttaa?
ne on ne mainosmiljuunat, jotka tuosta syntyy. Mitä useempia TM:iä, sitä paremmin foorumi voi ja porskuttaa.AJ sanoi:Siis häiritsi toi, että sitä voi niinku tilata jostain? Et joku niinku vetäis rahaa sillä.
No sithän kantsis julkaista vaan v*tusti pelkkiä tyhjiä lööppejä, kun samat tyypit...jne...Vellu sanoi:ne on ne mainosmiljuunat, jotka tuosta syntyy. Mitä useempia TM:iä, sitä paremmin foorumi voi ja porskuttaa.
Irrota kaikki osat ja kokeile uudestaan. Eiköhän se siitä pikkuhiljaa lakkaa toimimasta :ahem:toleranssisiipi sanoi:Laitoin kompuutteriin toisen ulkosen kiintolevyn ja usb-paikkoja lisää (semmosen kortin siis). Putsasin koneen samalla pölystäkin.
En rikkonut mitään ja kaikki alko heti toimimaan ihan niinku pitää. Vähän harmittaa.
Ei tarvinnut kokeilla uudestaan:OoPee sanoi:Irrota kaikki osat ja kokeile uudestaan. Eiköhän se siitä pikkuhiljaa lakkaa toimimasta :ahem:
Nonih, siittä se lähtee. Ehkä jo huomenissa ilmaantuvat ensimmäiset bluescreenit :ahem:toleranssisiipi sanoi:Ei tarvinnut kokeilla uudestaan:
Levyn tiedostojärjestelmärakenne on vahingoittunut tai epävakaa. Suorita Chkdsk-apuohjelma asemassa H:.
Tosin toi zekdiski ei mitään virheitä löytänyt ja nyt se toimii oikeesti ihan niinku pitää. Tai ainakin näyttäis siltä.
Varo yliannostusta! Kerran lähdin ite klo 17.30 painamaan aamuvuoroon töihin...Olga sanoi:Tuollaiset kolmen tunnin iltapäiväunet näin illansuussa tekevät oikein hyvää. Herätessä ei oikein tajua mitään ajasta ja paikasta. Illalta tämä kuitenkin enemmän vaikuttaa.
:thumbup:jupla sanoi:Kerran lähdin ite klo 17.30 painamaan aamuvuoroon töihin...
Noniin, kyllä se alkaa löytymään.Il Tempo Gigante sanoi:Kukas Kuopion suunnan hahmoista soittelee mulle?
Kännykkään oli tullut puhelu numerosta 017-26x xxxx
Eniro ei tunnistanut.
Tunnustakee.
En omista lankapuhelinta.Il Tempo Gigante sanoi:Noniin, kyllä se alkaa löytymään.
Koordinaattien perusteella paikaksi määrittyy Kuopion kaupungin Niiralan ja/tai Huuhanmäen alue.
Samat tyypit lööppaa aina. Paitti Lintu. Se lööppaa aika harvoin.AJ sanoi:No sithän kantsis julkaista vaan v*tusti pelkkiä tyhjiä lööppejä, kun samat tyypit...jne...
Just luin, että päikkärit saisi olla vain 15 min pitkät. Muuten voi olo olla väsyneempi kuin ennen päikkäreitä.:ahem:JOC sanoi:Ite vedin tänään 16-18 päikkärit. Olin täysin pihalla herätessäni. Menin salille puolinukuksissa, tuntui koko 20min stepperiaikana että nukahdan ihan minä hetkenä hyvänsä. Onneksi puntit ja ristiinvedot herättivät.
*nyökyttää ahemia*Moe Szyslak sanoi:Just luin, että päikkärit saisi olla vain 15 min pitkät. Muuten voi olo olla väsyneempi kuin ennen päikkäreitä.:ahem: