Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Black Leopard

Pantera negra
Liittynyt
23.5.2004
Viestit
8678
Sijainti
Läntinen Suomi
Juuri nyt tuntuu siltä, että maailma pyörii - ja aivan liian lujaa :alppu: :alppu:

Alokoholi ja YÖkänni on myrkkyvä

Otetaas taas....

Ilokaasussa iloisella mielellä - Matti Nykänen -

Lapset ja nuoret: Ottakaa hulluruohoa tai torajyvää/mitä tahansa muita päänsekoittajia - Mutta älkää sekaantuko etanoliin....
 
Viimeksi muokattu:

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Keväinen vesisade tekee luonnolle hyvää - kuivan kelin varusteilla ulkoilevalle ei niinkään. No, kaippa tästä selviää.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Black Leopard sanoi:
Lapset ja nuoret: Ottakaa hulluruohoa tai torajyvää/mitä tahansa muita päänsekoittajia - Mutta älkää sekaantuko etanoliin....
Torajyviä tullut nähtyä, muttenpa ole älynnyt napsostella. Ens kerralla sitten:alppu:

burb sanoi:
Tajusin just että kouvotsvoni on tyttö, n. 14v.
Olen nätti tyttö:)
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Nykyään kun olen niin vähän ulkomaihin puhelinyhteydessä, niin kylläpä on vaikeaa sönköttää luuriin.
Ai.. ööö.. jesjes.. pliisverimats... fainänsiäl dipaartment.. founnambö.. öörgh.. klärts.. fiuuu.. pläts. baibai.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
burb sanoi:
Nykyään kun olen niin vähän ulkomaihin puhelinyhteydessä, niin kylläpä on vaikeaa sönköttää luuriin.
Ai.. ööö.. jesjes.. pliisverimats... fainänsiäl dipaartment.. founnambö.. öörgh.. klärts.. fiuuu.. pläts. baibai.
Tässä muuten taisi käydä niin että soittajalla olis ollut asiaa minulle, mutta ohjasin puhelun aivan muualle. :D
Kun hollantilainen, ruotsalaisittain englantia vääntävä henkilö ääntää mun nimen niin se ei ole muuten sinne päinkään. Tiedoksi.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
burb sanoi:
Tässä muuten taisi käydä niin että soittajalla olis ollut asiaa minulle, mutta ohjasin puhelun aivan muualle. :D
Kun hollantilainen, ruotsalaisittain englantia vääntävä henkilö ääntää mun nimen niin se ei ole muuten sinne päinkään. Tiedoksi.
*bjuuorp*
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Oho, hokasin just että on se aika vuodesta että ne pelaa sitä MM-lätkää.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Pääsi käymään silleen hassusti että mun piti editoida, mutta lipsautin tuohon Quote-nappulaan.
Rolleyes-hetken tarjoaa burb.
 
Ylös