Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Radiossa sanottiin että Tsortso Moroder on asunut Mynssenissä. :thumbup: :ahem:
Luin, että Torso MordorRunar ja Kyllikki sanoi:Radiossa sanottiin että Tsortso Moroder on asunut Mynssenissä. :thumbup: :ahem:
Eikä ainoastaan lasten...kouvotsvoni sanoi:Lasten jutut vähän levottomia
Eikä ainoastaan jutut...Formulanomi sanoi:Eikä ainoastaan lasten...
Purappa se siirto jo, olen soittanut tänään minne tahansa niin kaikki puhelut ovat menneet vaihteeseen. Samaan ja ruosteiseen. Keskustyttö alkaa olla jo hermoromahduksen partaalla, puheluja tulee kuulemma kaikilla tunnetuilla ja osin tuntemattomillakin kielillä jatkuvalla syötöllä.burb sanoi:Eilen tuli sekoiltua puhelimessa, tänään olen kuitenkin voinut olla sekoilematta.
Ei, en ole muuttunut yhtään fiksummaksi vaan siirsin heti aamusta kaikki puhelut vaihteeseen. Samaan ja ruosteiseen.
En pura.jps sanoi:Purappa se siirto jo, olen soittanut tänään minne tahansa niin kaikki puhelut ovat menneet vaihteeseen. Samaan ja ruosteiseen. Keskustyttö alkaa olla jo hermoromahduksen partaalla, puheluja tulee kuulemma kaikilla tunnetuilla ja osin tuntemattomillakin kielillä jatkuvalla syötöllä.
Vaihdetta vai keskustyttöä?burb sanoi:Sitä kääntelen edestakas.
Eikun eteen ja taakse.jps sanoi:Vaihdetta vai keskustyttöä?
...vain hymiöt ovat tyynen rauhallisia.burb sanoi:Eikä ainoastaan jutut...
Kyllä.jps sanoi:Vaihdetta vai keskustyttöä?
Eikäkö lasten jutut ja keskustytöt.kouvotsvoni sanoi:Levoton, kuka, minäkö
KnowHow sanoi:Hoksasin tossa taas äsken että mua ei noi lätkän mömmönkisat eikä muutkaan urheilut enää kiinnostaa paskan vertaa. Sunnuntaitkin on nykyään läpi vuoden lepopäiviä, joita ei todellakaan tartte aikatauluttaa jonkun vitun formulakisan vuoksi. Ainoot penkkiurheilut mitkä saa järjestäytymään on yleisurheilun ja fudiksen arvokisat. Ja maastohiihto tietty.
Siis penkkiurheilut.kouvotsvoni sanoi:
Aaaah! Nyt mä hokasin.KnowHow sanoi:Siis penkkiurheilut.