Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Lasten jutut vähän levottomia:D

Yksi päiväkotimuksu aloitti horisemaan: -"Tässä (lego)autossa on koukku, jolla se vetää muita autoja.. Korppikotkillakin on nokassa koukku.. Korppikotkallakin on koti.. Onko sinulla koti?" Vastasin, että on Joensuussa. -"Kannoitko sen sinne?"
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Eilen tuli sekoiltua puhelimessa, tänään olen kuitenkin voinut olla sekoilematta.
Ei, en ole muuttunut yhtään fiksummaksi vaan siirsin heti aamusta kaikki puhelut vaihteeseen. Samaan ja ruosteiseen.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
burb sanoi:
Eilen tuli sekoiltua puhelimessa, tänään olen kuitenkin voinut olla sekoilematta.
Ei, en ole muuttunut yhtään fiksummaksi vaan siirsin heti aamusta kaikki puhelut vaihteeseen. Samaan ja ruosteiseen.
Purappa se siirto jo, olen soittanut tänään minne tahansa niin kaikki puhelut ovat menneet vaihteeseen. Samaan ja ruosteiseen. Keskustyttö alkaa olla jo hermoromahduksen partaalla, puheluja tulee kuulemma kaikilla tunnetuilla ja osin tuntemattomillakin kielillä jatkuvalla syötöllä.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
jps sanoi:
Purappa se siirto jo, olen soittanut tänään minne tahansa niin kaikki puhelut ovat menneet vaihteeseen. Samaan ja ruosteiseen. Keskustyttö alkaa olla jo hermoromahduksen partaalla, puheluja tulee kuulemma kaikilla tunnetuilla ja osin tuntemattomillakin kielillä jatkuvalla syötöllä.
En pura.
Saa mennä ehkä vielä huomennakin puhelut vaihteeseen. Sitä kääntelen edestakas.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Kävipä rautaromun ostajat sopivaan aikaan: oon pihalle kerännyt rautaa ja yhteen liikkeeseen jo kerran soittanutkin, mutta siellä oli niin nihkeän tuntuista asikaspalvelua. Parin viikon päästä katoa romu (ja sitä on!) pihalta ja maksavatkin päälle. :ahem:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Hoksasin tossa taas äsken että mua ei noi lätkän mömmönkisat eikä muutkaan urheilut enää kiinnostaa paskan vertaa. Sunnuntaitkin on nykyään läpi vuoden lepopäiviä, joita ei todellakaan tartte aikatauluttaa jonkun vitun formulakisan vuoksi. Ainoot penkkiurheilut mitkä saa järjestäytymään on yleisurheilun ja fudiksen arvokisat. Ja maastohiihto tietty.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
KnowHow sanoi:
Hoksasin tossa taas äsken että mua ei noi lätkän mömmönkisat eikä muutkaan urheilut enää kiinnostaa paskan vertaa. Sunnuntaitkin on nykyään läpi vuoden lepopäiviä, joita ei todellakaan tartte aikatauluttaa jonkun vitun formulakisan vuoksi. Ainoot penkkiurheilut mitkä saa järjestäytymään on yleisurheilun ja fudiksen arvokisat. Ja maastohiihto tietty.
:confused:
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Maikkarin uutistoimituksella ei mennyt ihan putkeen.
 
Ylös