Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Runar ja Kyllikki sanoi:
Jos se on Moe joka on saanut turpiinsa ja siks sammaltaa?
Moe ei olekaan kirjoitellut tänne, jos hän olikin ne 2 suomalaista, jotka viettivät putkassa Viron poliisin hoivissa?:eek:
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Nyt on 3-0. Varmaan tulee taas perkele tasoihin ja ohi. :doubtful:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Olga sanoi:
Onko tuo maikkarin uutisten Viron toimittaja (mies) päissään?
Sammaltaa pahasti. :rolleyes:
En tiedä tuosta, kun en kuullut, mutta aikoinani jouduin asioimaan semmosen ihmisen kanssa, jonka puhelinääni oli niin outo, että olin miltei täysin varma, että se oli päissään. Soitin nimittäin sopiakseni tapaamisesta ja ajattelin, että mitähän tästäkin tulee. No sitten, kun tapasin hänet paria hetkeä myöhemmin, niin kännistä ei ollut tietookaan. Luulin jo kuvitelleeni koko jutun, mutta kun seuraavan kerran soitin sopiakseni tapaamisen, oli tyypin ääni taas kuin vähintään yhden kossupullon juoneella. Palaverissa parin tunnin päästä oli kyseinen henkilö kuitenkin sitten taas ihan vesiselvä. Outo juttu. Kerrassaan. :rolleyes:
 

Frank

Heimosoturi
Liittynyt
26.1.1999
Viestit
6643
Sijainti
Äänisen Aallot
Jospa hän. Se pelkää, a) ensinnäkin selväpäistä puhetta ja kee) tuollaista puhelin keskustelua toisekseen. tai hee) Vastaanottava osapuolisko oli vähän paljon vastaanottavainen.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
AJ sanoi:
En tiedä tuosta, kun en kuullut, mutta aikoinani jouduin asioimaan semmosen ihmisen kanssa, jonka puhelinääni oli niin outo, että olin miltei täysin varma, että se oli päissään. Soitin nimittäin sopiakseni tapaamisesta ja ajattelin, että mitähän tästäkin tulee. No sitten, kun tapasin hänet paria hetkeä myöhemmin, niin kännistä ei ollut tietookaan. Luulin jo kuvitelleeni koko jutun, mutta kun seuraavan kerran soitin sopiakseni tapaamisen, oli tyypin ääni taas kuin vähintään yhden kossupullon juoneella. Palaverissa parin tunnin päästä oli kyseinen henkilö kuitenkin sitten taas ihan vesiselvä. Outo juttu. Kerrassaan. :rolleyes:
Onhan se tosijuttu minun tapauksessa, kun soitin vuosia sitten vuokra-asunnoista eräälle yhtiölle. Niin tämä yhtiön heppu epäili minun olevan kännissä, sanoin, että etten kuule hyvin ja puheeni ei ole varsin tavallista vaan kirjakieltä. Ei hän suostunut kuitenkaan puhumaan vuokra-asunnoista kännipäiselle.

Päätin mennä heti sitten sinne paikan päälle ja tapasin sen hepun, oli kyllä ilme katsomisen arvoista, että pyysi anteeksi huonoa käytöstään.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Tulipa eräs spede-sketsi mieleen.
"ei jumalauta, täähän on viinaa. Mut mähän voin teeskennellä, että tää on vettä ja voitan vedon ja saan ilmaisen kännin, joo niinhän mä teenkin". Tai jotain sinnepäin...
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Olin kuulemma kuorsannut viime yönä niin railakkaasti, jotta olin saanut nukkua yksin ja puolisko karannut sohvalle:eek:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vellu sanoi:
Tulipa eräs spede-sketsi mieleen.
"ei jumalauta, täähän on viinaa. Mut mähän voin teeskennellä, että tää on vettä ja voitan vedon ja saan ilmaisen kännin, joo niinhän mä teenkin". Tai jotain sinnepäin...
Joo, Heikki Kinnunen baarimestarina kun Simo tällistä johtuen tulee selvemmäksi mitä enemmän se viinaa juo.:thumbup:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Tuuli oli irrottanut tämän talon katosta pari 'liuskaa' kattopeltiä ja ne olivat sukeltaneet nurtsiin. Olis ehkä tehnyt kipeetä, jos olis kohdalle osunut. :eek:

Koira oli onnessaan, kun syöksähteli ulkona tuulen kuljettamien lehtien yms. perässä.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Moe Szyslak sanoi:
Joo, Heikki Kinnunen baarimestarina kun Simo tällistä johtuen tulee selvemmäksi mitä enemmän se viinaa juo.:thumbup:
"Mähän voin vetää kännit joka päivä ja sit vaan näyttelen selvää" tjsp. :eek:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
kouvotsvoni sanoi:
Vois kokeilla, kun keskiviikkona hommat aloitan:alppu:
Kyseinen opetuselokuva eli "Uuno Turhapuron muisti palailee pätkittäin" tulee nyt lähipäivinä tölsystä, eli kato se malliksi ensin.
 
Ylös