Olga
.
En osaa sanoa. Kuulosti kyllä känniseltä.Il Tempo Gigante sanoi:Olisiko kansallisuudeltaan virolainen ? Aksentti ? Tiedä häntä ?
En osaa sanoa. Kuulosti kyllä känniseltä.Il Tempo Gigante sanoi:Olisiko kansallisuudeltaan virolainen ? Aksentti ? Tiedä häntä ?
Saa nähdä, miten käy. Se on aina niin arvaamatonta. Peukkuja Suomelle!Runar ja Kyllikki sanoi:Pitäs! On jännä peli, ei tiiä miten tässä vielä käy!!
:ahem: :ahem: :ahem:
Moe ei olekaan kirjoitellut tänne, jos hän olikin ne 2 suomalaista, jotka viettivät putkassa Viron poliisin hoivissa?Runar ja Kyllikki sanoi:Jos se on Moe joka on saanut turpiinsa ja siks sammaltaa?
Siellähän ne. Putkassa. Sekä Moe että Szyslak. :ahem:Thunder sanoi:Moe ei olekaan kirjoitellut tänne, jos hän olikin ne 2 suomalaista, jotka viettivät putkassa Viron poliisin hoivissa?
En tiedä tuosta, kun en kuullut, mutta aikoinani jouduin asioimaan semmosen ihmisen kanssa, jonka puhelinääni oli niin outo, että olin miltei täysin varma, että se oli päissään. Soitin nimittäin sopiakseni tapaamisesta ja ajattelin, että mitähän tästäkin tulee. No sitten, kun tapasin hänet paria hetkeä myöhemmin, niin kännistä ei ollut tietookaan. Luulin jo kuvitelleeni koko jutun, mutta kun seuraavan kerran soitin sopiakseni tapaamisen, oli tyypin ääni taas kuin vähintään yhden kossupullon juoneella. Palaverissa parin tunnin päästä oli kyseinen henkilö kuitenkin sitten taas ihan vesiselvä. Outo juttu. Kerrassaan.Olga sanoi:Onko tuo maikkarin uutisten Viron toimittaja (mies) päissään?
Sammaltaa pahasti.
Onhan se tosijuttu minun tapauksessa, kun soitin vuosia sitten vuokra-asunnoista eräälle yhtiölle. Niin tämä yhtiön heppu epäili minun olevan kännissä, sanoin, että etten kuule hyvin ja puheeni ei ole varsin tavallista vaan kirjakieltä. Ei hän suostunut kuitenkaan puhumaan vuokra-asunnoista kännipäiselle.AJ sanoi:En tiedä tuosta, kun en kuullut, mutta aikoinani jouduin asioimaan semmosen ihmisen kanssa, jonka puhelinääni oli niin outo, että olin miltei täysin varma, että se oli päissään. Soitin nimittäin sopiakseni tapaamisesta ja ajattelin, että mitähän tästäkin tulee. No sitten, kun tapasin hänet paria hetkeä myöhemmin, niin kännistä ei ollut tietookaan. Luulin jo kuvitelleeni koko jutun, mutta kun seuraavan kerran soitin sopiakseni tapaamisen, oli tyypin ääni taas kuin vähintään yhden kossupullon juoneella. Palaverissa parin tunnin päästä oli kyseinen henkilö kuitenkin sitten taas ihan vesiselvä. Outo juttu. Kerrassaan.
Joo, Heikki Kinnunen baarimestarina kun Simo tällistä johtuen tulee selvemmäksi mitä enemmän se viinaa juo.:thumbup:Vellu sanoi:Tulipa eräs spede-sketsi mieleen.
"ei jumalauta, täähän on viinaa. Mut mähän voin teeskennellä, että tää on vettä ja voitan vedon ja saan ilmaisen kännin, joo niinhän mä teenkin". Tai jotain sinnepäin...
"Mähän voin vetää kännit joka päivä ja sit vaan näyttelen selvää" tjsp.Moe Szyslak sanoi:Joo, Heikki Kinnunen baarimestarina kun Simo tällistä johtuen tulee selvemmäksi mitä enemmän se viinaa juo.:thumbup:
Vois kokeilla, kun keskiviikkona hommat aloitan:alppu:AJ sanoi:"Mähän voin vetää kännit joka päivä ja sit vaan näyttelen selvää" tjsp.
Kyseinen opetuselokuva eli "Uuno Turhapuron muisti palailee pätkittäin" tulee nyt lähipäivinä tölsystä, eli kato se malliksi ensin.kouvotsvoni sanoi:Vois kokeilla, kun keskiviikkona hommat aloitan:alppu:
Olen katsonut leffan aiemminkin:ahem:AJ sanoi:Kyseinen opetuselokuva eli "Uuno Turhapuron muisti palailee pätkittäin" tulee nyt lähipäivinä tölsystä, eli kato se malliksi ensin.