Olin sentään virolaisten puolella Tallinnan kahakoissa enkä ryssien. :thumbup:Jr- sanoi:Moon samaa mieltä foorumin kotiryssien kanssa. Niin siis syslakin ja touhon.
En sano. Jos sanoisin niin peruisin kuitenkin, niin parempi etten edes aloita. Vantaa.ettelbruck sanoi:Minkä kaupungin valtuustossa sä olitkaan?
Vielä ehdit tehdä väyryset.Moe Szyslak sanoi:Olin sentään virolaisten puolella Tallinnan kahakoissa enkä ryssien. :thumbup:
En minä kiristä, minä vain esitän vaihtoehdot!jps sanoi:Vielä ehdit tehdä väyryset.
Sä vaan luulit nauraneesi niille, kun olit selvä, mut jos olisit ollut kännissä, olisit tiennyt, että oikeesti sä nauroit niiden kanssa! :ahem:Banaani sanoi:Olin sitten eilen kuskina. Ei kai siinä, ihan hauskaa oli naureskella juopoille. :ahem:
Tais olla just tuossa meneillään olevassa Uuno-leffassa tuo kohtaus..Moe Szyslak sanoi:Joo, Heikki Kinnunen baarimestarina kun Simo tällistä johtuen tulee selvemmäksi mitä enemmän se viinaa juo.:thumbup:
Sisätutkimus kielellä?kouvotsvoni sanoi:Naispuoleisella tutulla oli ollut hurjat paikat gynekologilla, kun lääkäri oli mielestään aivan näköiseni ollut ja tehnyt jotain "extraa"
Fix Or Repair Daily!? Olisko ollut 30-luvun loppupuolelta Ford Fordor???Moe Szyslak sanoi:Vesku, mikä toi viininpunanen auto on?:doubtful:
Ompi hieno!:ahem:
Stailattu Moskvitsh!Moe Szyslak sanoi:Vesku, mikä toi viininpunanen auto on?:doubtful:
Ompi hieno!:ahem: