Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Jacques sanoi:
luulin että Moen "se" tarkoittaa nimenomaan pusseja?
Ai jaa. :frank: Mä taas luulin, että kyse oli nytkähtelevästä letkusta.

Varsinkin kun Thuder kirjoitti hepistä...mut en ole varma enää...:mad:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tällä mainiolla toikilla on vain kaksi tähteä, joten yritin äänestää, turhaan. Olinkin jo äänestänyt.
According to our records you have already voted on this thread. Changing votes is not allowed.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
jps sanoi:
Moe

Miksi esim. pukujen housuissa on vasen puntti isompi kuin oikea ?
Mä mikään ammattimyyjä ole vaan tällainen harjoittelija, joka ottaa vaan tilauksia vastaan. Ootahan kun tähän tulee joku oikea myyntimies, niin alkaa tapahtumaan.:ahem:

Mutta tosiaan, tämä punttijuttu tuli esille eräässä miesten pukimossa.:rolleyes: Sanoi että ompi hyvä tapa tienata rahaa lyömällä vetoa tuosta asiasta.:eek:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Formulanomi sanoi:
Ai jaa. :frank: Mä taas luulin, että kyse oli nytkähtelevästä letkusta.

Varsinkin kun Thuder kirjoitti hepistä...mut en ole varma enää...:mad:
Sulla siis EI OLE varmoja päiviä nyt lain?:(
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Moe Szyslak sanoi:
Suurimmalla osasta miehistä se kääntyy vasemmalle. Siksi esim. pukujen housuissa on vasen puntti isompi kuin oikea.:ahem:

Voitte kysyä vaatturilta, räätäliltä tai ammattimyyjältä jossette usko.:thumbup:
Mutta miksi juuri vasen? Miksei oikea? Eikö ennen muinoin ole ajateltu, että vasemmalle kaartuva nahkaletku tarkoitti henkilön olevan itse piru?

Missä liikkeessä myydään sellaisia housuja, joihin voi istuttaa pallit tasapainoisesti eikä niin, että kumpikin helistin on joko vasemmassa tai oikeassa puntissa ja itse heppi on sitten ihan veskarin päällä?
Jos silmänruokaa osuu reitille niin on varaa stondata huomaamattomasti oikeanlaisissa housuissa kuin jos stondatella telttamallisena?
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Juskanen sanoi:
Vaihdan tehtäviä ja toimipistettä, en firmaa kuitenkaan. Uusia haasteita :ahem:
Miten toisilla on töissä haasteita tai mielenkiintoisia haasteita, kun mä en löydä kuin vastoinkäymisiä ja vittumaisia vastoinkäymmisiä mun duunista.:confused: :nope: :thumbfh: :jaska:
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Formulanomi sanoi:
Ai jaa. :frank: Mä taas luulin, että kyse oli nytkähtelevästä letkusta.

Varsinkin kun Thuder kirjoitti hepistä...mut en ole varma enää...:mad:
Ei herätä mielenkiintoa näyttää sinulle manuaalisesti.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Thunder sanoi:
Mutta miksi juuri vasen? Miksei oikea? Eikö ennen muinoin ole ajateltu, että vasemmalle kaartuva nahkaletku tarkoitti henkilön olevan itse piru?

Missä liikkeessä myydään sellaisia housuja, joihin voi istuttaa pallit tasapainoisesti eikä niin, että kumpikin helistin on joko vasemmassa tai oikeassa puntissa ja itse heppi on sitten ihan veskarin päällä?
Jos silmänruokaa osuu reitille niin on varaa stondata huomaamattomasti oikeanlaisissa housuissa kuin jos stondatella telttamallisena?
Toki voithan kai teettämällä teettää sen laajennukseen kumpaan punttiin haluat.

Ja pelaa varman päälle, ja ota se laajennus aina polveen asti. Voit sitten seisokissa kävellä oikea kinttu suorana eteenpäin.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Vellu sanoi:
ookke. eli jos kuva olis väärinpäin, niin sit Mossekin vois olla oikeakätinen? Mutta ei muuten?
Voi se olla myöskin ylös- tai alaskätinen, jos kuvaa kääntää +90 / -90 astetta?
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Moe Szyslak sanoi:
Toki voithan kai teettämällä teettää sen laajennukseen kumpaan punttiin haluat.

Ja pelaa varman päälle, ja ota se laajennus aina polveen asti. Voit sitten seisokissa kävellä oikea kinttu suorana eteenpäin.
Ei kehtaa tehdä niin, muut luulisivat, että minulla olisi jalkaproteesi.
 
Ylös