Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Ai jaa. :frank: Mä taas luulin, että kyse oli nytkähtelevästä letkusta.Jacques sanoi:luulin että Moen "se" tarkoittaa nimenomaan pusseja?
Varsinkin kun Thuder kirjoitti hepistä...mut en ole varma enää...
Ai jaa. :frank: Mä taas luulin, että kyse oli nytkähtelevästä letkusta.Jacques sanoi:luulin että Moen "se" tarkoittaa nimenomaan pusseja?
MoeMoe Szyslak sanoi:Voitte kysyä ammattimyyjältä jossette usko.:thumbup:
Vaihdat työpaikkaa? Jäät työttömäksi? Jäät äitiyslomalle? Jäät sulaa?Juskanen sanoi:No DET tietty!
According to our records you have already voted on this thread. Changing votes is not allowed.
Vaihdan tehtäviä ja toimipistettä, en firmaa kuitenkaan. Uusia haasteita :ahem:burb sanoi:Vaihdat työpaikkaa? Jäät työttömäksi? Jäät äitiyslomalle? Jäät sulaa?
Mä mikään ammattimyyjä ole vaan tällainen harjoittelija, joka ottaa vaan tilauksia vastaan. Ootahan kun tähän tulee joku oikea myyntimies, niin alkaa tapahtumaan.:ahem:jps sanoi:Moe
Miksi esim. pukujen housuissa on vasen puntti isompi kuin oikea ?
Sulla siis EI OLE varmoja päiviä nyt lain?Formulanomi sanoi:Ai jaa. :frank: Mä taas luulin, että kyse oli nytkähtelevästä letkusta.
Thunder sanoi:Puhuin kuvasta, en teksteistä, jotka saa olla miten tykkää kirjoitella.
Mutta miksi juuri vasen? Miksei oikea? Eikö ennen muinoin ole ajateltu, että vasemmalle kaartuva nahkaletku tarkoitti henkilön olevan itse piru?Moe Szyslak sanoi:Suurimmalla osasta miehistä se kääntyy vasemmalle. Siksi esim. pukujen housuissa on vasen puntti isompi kuin oikea.:ahem:
Voitte kysyä vaatturilta, räätäliltä tai ammattimyyjältä jossette usko.:thumbup:
Miten toisilla on töissä haasteita tai mielenkiintoisia haasteita, kun mä en löydä kuin vastoinkäymisiä ja vittumaisia vastoinkäymmisiä mun duunista. :nope: :thumbfh: :jaska:Juskanen sanoi:Vaihdan tehtäviä ja toimipistettä, en firmaa kuitenkaan. Uusia haasteita :ahem:
Ei herätä mielenkiintoa näyttää sinulle manuaalisesti.Formulanomi sanoi:Ai jaa. :frank: Mä taas luulin, että kyse oli nytkähtelevästä letkusta.
Toki voithan kai teettämällä teettää sen laajennukseen kumpaan punttiin haluat.Thunder sanoi:Mutta miksi juuri vasen? Miksei oikea? Eikö ennen muinoin ole ajateltu, että vasemmalle kaartuva nahkaletku tarkoitti henkilön olevan itse piru?
Missä liikkeessä myydään sellaisia housuja, joihin voi istuttaa pallit tasapainoisesti eikä niin, että kumpikin helistin on joko vasemmassa tai oikeassa puntissa ja itse heppi on sitten ihan veskarin päällä?
Jos silmänruokaa osuu reitille niin on varaa stondata huomaamattomasti oikeanlaisissa housuissa kuin jos stondatella telttamallisena?
Luin että anaalisesti. Olis sopinut tuohon.Thunder sanoi:Ei herätä mielenkiintoa näyttää sinulle manuaalisesti.
Voi se olla myöskin ylös- tai alaskätinen, jos kuvaa kääntää +90 / -90 astetta?Vellu sanoi:ookke. eli jos kuva olis väärinpäin, niin sit Mossekin vois olla oikeakätinen? Mutta ei muuten?
Takaapäin ei näy kuin väljäksi porattu hanuri.Thunder sanoi:Voi se olla myöskin ylös- tai alaskätinen, jos kuvaa kääntää +90 / -90 astetta?
Ei kehtaa tehdä niin, muut luulisivat, että minulla olisi jalkaproteesi.Moe Szyslak sanoi:Toki voithan kai teettämällä teettää sen laajennukseen kumpaan punttiin haluat.
Ja pelaa varman päälle, ja ota se laajennus aina polveen asti. Voit sitten seisokissa kävellä oikea kinttu suorana eteenpäin.
Olisin voinut tietenkin ehdottaa sellaista mutta ei ollut nyt kädessä anal lubea.Moe Szyslak sanoi:Luin että anaalisesti. Olis sopinut tuohon.
Sitä kutsutaan ammattipiireissä dildoksi.:ahem:Thunder sanoi:Ei kehtaa tehdä niin, muut luulisivat, että minulla olisi keskijalkaproteesi.
Eikä Formulanoomia.:thumbfh:Thunder sanoi:Olisin voinut tietenkin ehdottaa sellaista mutta ei ollut nyt kädessä anal lubea.
Ei muuta kuin laitetaan kierrätyskeskukseen ja etsitään uutta hania?Moe Szyslak sanoi:Takaapäin ei näy kuin väljäksi porattu hanuri.