AJ
Well-known member
Muttei niin kiirettä, ettei ehtis kiirettään valittaan.kouvotsvoni sanoi:Puhhuh. Kiirettä pitää töissä.
Muttei niin kiirettä, ettei ehtis kiirettään valittaan.kouvotsvoni sanoi:Puhhuh. Kiirettä pitää töissä.
Ei tässä kerkiäkään, kun kiirettä pukkaa ...ja esimies lähti torille marttakahvioon paremman tekemisen puutteessa.AJ sanoi:Muttei niin kiirettä, ettei ehtis kiirettään valittaan.
*haukottelee*burb sanoi:Laiskottaa plääh.
Jospa heillä on nettipeli-ongelmia....?Olga sanoi:Yksi työkaveri juuttui vappuloman aikana putkeen. On jo toista päivää pois. Yleensä putkesta irtiottoon on riittänyt maanantai. :doubtful: Toisella suharilla oli sovittu iltapäivän 'työkeikka' muualle (varma tieto) ja tuolla se vaan istuu työhuoneessaan. Hän ei ole unohtanut, missä pitäisi olla. Saamarin pässit. Sitten toiset saa tässä puskea töitä yötäpäivää. On se niin väärin. :mad_old:
Pokersavvy??Formulanomi sanoi:Jospa heillä on nettipeli-ongelmia....?
Mainitsit mainitsemattoman.Vellu sanoi:Oonks mä muuten maininnut, että mä jään huomisen jälkeen lomalle?
*mainitsee nyt*
Pitää tarkistaa! :wink:PekPoy sanoi:Pokersavvy??
Minulla on se kauhea tilanne, ettei ole kakkosnilkkiä lainkaan enkä tästä syystä voi siirtyä minnekään! Hyvät vastaukset pilkotaan.burb sanoi:Kauhee tilanne. Pitäis ykkösnikillä jäädä lomille ja kakkosnikillä paiskia töitä. Mitä se tämmöinen on? Kertokaa! Huonoimmat vastaukset pilkataan.