ettelbruck
Well-known member
Mä meen päikkäreille. Lähettäkää ne jehovantodistajat soitteleen oven taa klo1357 niin ehdin hyvin iltahukiin.
Minulle hymyili bussissa vastapäätä istunut kaapin kokoinen nahkatakki-,salkku-,keski-ikäinen mies.burb sanoi:Taas laiskottaa ja pitäis jaksaa vääntää työn orjana vaikka mitä. :thumbfh:
Niimmuuten, tänä aamuna junassa yks tyttö hymyili mulle tosi nätisti. :ahem:
Tai ei välttämättä mulle. Ja jos hymyilikin mulle niin ei välttämättä positiivisesti.
Itse asiassa taisi vittuillakseen irvistää... just sellasii ne on kaikki! :mad_old:
Alkoi.Il Tempo Gigante sanoi:Hereillä.
Muutama tunti, ja alkaa viikonloppu.
Sama.Il Tempo Gigante sanoi:Alkoon.
kouvotsvoni sanoi:Minulle hymyili bussissa vastapäätä istunut kaapin kokoinen nahkatakki-,salkku-,keski-ikäinen mies.
Mua nyt pelottaa ihan normaalitkin asiat. Niinkuin vaikka ydinsotapydinsota.toleranssisiipi sanoi:Mitäs jos siitä tuleekin waikka wiisimielinen? Alkaisikko pelkää hei?
Kalsång med öl?burb sanoi:Huvikseni katselin että minkälaisia toikkeja olen itse aloittanut ja ilokseni huomasin että nehän on kaikki tosi hienoja! Aivan upeita suorituksia kaikki!
Olen ihan tälleen puolihuolimattomasti hyvä!
Ei sitä voi tietää yksiselitteisesti.burb sanoi:Ei helvata.
Kello 2.14 yöllä ja vapaassa kovempi kuhina kuin konsanaan.
Viestiä pukkaa niin ettei väliin kerkeä höpöttämään mitään ääliömäisyyksiä.
Hajaantukaa, täällä ei ole mitään kommentoitavaa![
Teki mieli kommentoida tähän mutten keksinyt mitään sanottavaa.Il Tempo Gigante sanoi:Ei sitä voi tietää yksiselitteisesti.
Tuli, jos epsklisiittisinen tarkoittaa että kolmen huutomerkin kera. Muussa tapauksessa en tiedä.AJ sanoi:Mikkeli!!! Tuliko tää nyt vielä eksplisiittisesti?
Jos ei tiedä, niin aina kannattaa derivoida.burb sanoi:Tuli, jos epsklisiittisinen tarkoittaa että kolmen huutomerkin kera. Muussa tapauksessa en tiedä.