Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Korvani hörähti soimaan äsken n. 3528:n ja 7056:n Hz taajuutta ihan pyytämättä ja yllättäen.
Luulisin.
Ihan tarkkana en ollut just tuossa kohti, joten saattaa olla että tuli muitakin kerrannaisia sopivassa suhteessa.
Oikea korva. Ei vasen eikä väärä.
 

ettelbruck

Well-known member
Liittynyt
30.7.2000
Viestit
11219
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
burb sanoi:
Korvani hörähti soimaan äsken n. 3528:n ja 7056:n Hz taajuutta ihan pyytämättä ja yllättäen.
Luulisin.
Ihan tarkkana en ollut just tuossa kohti, joten saattaa olla että tuli muitakin kerrannaisia sopivassa suhteessa.
Oikea korva. Ei vasen eikä väärä.
Mun kummatkin korvat kuunteli äsken 15515kHz taajuutta. Darwinista.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
burb sanoi:
Huvikseni katselin että minkälaisia toikkeja olen itse aloittanut ja ilokseni huomasin että nehän on kaikki tosi hienoja! Aivan upeita suorituksia kaikki!
Olen ihan tälleen puolihuolimattomasti hyvä!
Seuraavaksi voisit katsastaa toikit mihin olet vastannut.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Pullataikina on kohoamassa. Ei oo toi pullan leipominen ihan mun vahvin laji, joten vähän jänskättää. Mutta kai sitä joskus oppii, kun tarpeeks treenaa :rolleyes: Äitin tekemät pullat on aina parempia.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Tännäään tullee kai otettua hieman ja huomenna Jellonien kullan kunniaksi. Maanataina en mee töihin sitten, EN....:alppu:
 

Makkonen

Guest
Joopa.. tänään tuli avattua fillarointi kausi. Huomenna voisi ennen F1 kisaa käydä polkemassa muutaman kymmenen kilsan lenkin. Jos vaikka käväisis Nummelassa..
 

Mediaprofeetta

Well-known member
Liittynyt
6.3.2007
Viestit
3579
Sijainti
____________
tämän vuoden euroviisujen voittaja on kaikkien aikojen paskin. Ärsyttävä tekotaiteellinen paatos. Olevinaan jotain vahvaa ilmaisua mutta todellisuudessa ontto kuin kappaleen esittäjän pää.
 
Ylös