kouvotsvoni
Banjottu
Itse kävin testeissä pari vuotta sitten, onneksi oli negatiivinen tulos.Moe Szyslak sanoi:En oo poikia testaillut, ja tyttöjäkin tosi vähän.
Itse kävin testeissä pari vuotta sitten, onneksi oli negatiivinen tulos.Moe Szyslak sanoi:En oo poikia testaillut, ja tyttöjäkin tosi vähän.
Olit siis homo negatiivinen?kouvotsvoni sanoi:Itse kävin testeissä pari vuotta sitten, onneksi oli negatiivinen tulos.
Tjuu. Ei letku nytkähdellyt, kun miesurologi tutki.Moe Szyslak sanoi:Olit siis homo negatiivinen?
Phuuh!kouvotsvoni sanoi:Tjuu. Ei letku nytkähdellyt, kun miesurologi tutki.
50€Vilperi sanoi:Kaveri soitteli äsken tämmösen ongelman kanssa. Sen työkaverilla on joku 91 vuosimallin mitsubishi lancer joka ei enää käynnisty ja se meinas myydä sen jollekkin firmalle joka ostaa vanhoja romuja pois. Sillä ei vaan ollut mitään käryä että paljonko siitä pitäisi saada rahaa kun ne niissä firmoissa totesi että tarjoa joku summa. Eli mitä tommosista maksetaan? Meneekö ne kilojen mukaan ne hinnat vai kuinka?
Lancer myyty Moelle! Onneksi olkoon! :thumbup:Moe Szyslak sanoi:
Ihan hyvin. Piirrustukset kainaloon ja bussilla keskustaan kohta.:thumbup:burb sanoi:You are currently using 1.37 MB to store 47 uploaded attachments.
Mites muilla?
50,05€Moe Szyslak sanoi:
Perhana, oli saanu 150 euroa!:eek!:Moe Szyslak sanoi:
Aika hyvin!Vilperi sanoi:Perhana, oli saanu 150 euroa!:eek!:
Siis onnistuneempi vierailu verotoimistoon kun mulla ikinä...kouvotsvoni sanoi:Piristävä reissu verotoimistoon. Lähdin sinne aikeissani laskea veroprosenttia, mutta se nousi 1.5 pykälällä:thumbup:
Positiivinen lopputulema! :thumbup:kouvotsvoni sanoi:Piristävä reissu verotoimistoon. Lähdin sinne aikeissani laskea veroprosenttia, mutta se nousi 1.5 pykälällä:thumbup: