Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
kouvotsvoni sanoi:
Kohta hammaslääkärille pääkärille. Kiittää varmaan, kun otin sipulia reilusti lounaalla.
Samixii...mutten ole syönyt mitään.

Otithan huomaavaisena hahmona edes valkosipulia, etkä tavallista sipulia saatikka kukkasipuleita ?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
ettelbruck sanoi:
Raportoi poikkeavuuksista!
- Kaikki siipipalat poikkesivat toisistaan ulkomuodollisesti, maullisesti (laimean mausteinen ja tarttuvan rasvainen) eivät niinkään.
- Sen sweet chili-dipin maku poikkesi mansikkakisselistä korkeintaan hieman. Ehkä tää dippi oli tulisempaa, paha sanoa, yhtä makeita kuitenkin suurinpiirtein tasan.
- Minä en ole "sillä tavalla" poikkeava, ihan vaan tiedoksi.
- Poikkesin äsken alakerran kaupassa, mutten ostanut pääkallokarkkeja. Poikkeuksellista!
- Muista valmissafkoista poiketen tuossa Potkuboksissa oli mukana kosteuspyyhe jolla oli näppärä putsata sormet sotkemisen päätteeksi.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Formulanomi sanoi:
Samixii...mutten ole syönyt mitään.

Otithan huomaavaisena hahmona edes valkosipulia, etkä tavallista sipulia saatikka kukkasipuleita ?
Ei ollut valkosipulia tarjolla:frown: 2.5 vuodessa tullut sen verta paikkailtavaa, että 3 aikaa piti ottaa. Ne poraa:yuck:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
kouvotsvoni sanoi:
Ei ollut valkosipulia tarjolla:frown: 2.5 vuodessa tullut sen verta paikkailtavaa, että 3 aikaa piti ottaa. Ne poraa:yuck:
No itte olen käynyt h-lekurissa viime vuosituhannella. :nope:

Juurihoitoa tekivät nyt ja vähän laastia seuraavalla kerralla pariinkin hampaaseen.
 

ettelbruck

Well-known member
Liittynyt
30.7.2000
Viestit
11219
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
burb sanoi:
- Kaikki siipipalat poikkesivat toisistaan ulkomuodollisesti, maullisesti (laimean mausteinen ja tarttuvan rasvainen) eivät niinkään.
- Sen sweet chili-dipin maku poikkesi mansikkakisselistä korkeintaan hieman. Ehkä tää dippi oli tulisempaa, paha sanoa, yhtä makeita kuitenkin suurinpiirtein tasan.
- Minä en ole "sillä tavalla" poikkeava, ihan vaan tiedoksi.
- Poikkesin äsken alakerran kaupassa, mutten ostanut pääkallokarkkeja. Poikkeuksellista!
- Muista valmissafkoista poiketen tuossa Potkuboksissa oli mukana kosteuspyyhe jolla oli näppärä putsata sormet sotkemisen päätteeksi.
Kiitos! Kohtaa kolme en kaivannut enkä tarkoittanut mutta tuskin tuon tietämisestä haittaakaan on. Ruoka-aiheiset havainnot vahvistivat ennakkoluulojani.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
ettelbruck sanoi:
Kiitos! Kohtaa kolme en kaivannut enkä tarkoittanut mutta tuskin tuon tietämisestä haittaakaan on. Ruoka-aiheiset havainnot vahvistivat ennakkoluulojani.
Ilmaiseksi safkaksi tuolla oli hinta kohdallaan, mutta varmasti löytyy parempia broileripikasafkoja tai muuta mausteista naposteltavaa.
Uskoisin silti että joku saattaisi tuosta jopa tykätä. Mulle liian sotkuista/teollisen mausteista/vähälihaista.
 

ettelbruck

Well-known member
Liittynyt
30.7.2000
Viestit
11219
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Il Tempo Gigante sanoi:
Coming soon...
Hädintuskin ymmärrän mitä "tietokone/konsolipelitiva" -tarkoittaa joten vastaan jo ennen kysymyksenasetteluja kuten burbin leffativaan:

Blues Brothers

Nothing else matters


Tosin pahoin pelkään että nyt se EI ole oikea vastaus:alppu:
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

ettelbruck sanoi:
Hädintuskin ymmärrän mitä "tietokone/konsolipelitiva" -tarkoittaa joten vastaan jo ennen kysymyksenasetteluja kuten burbin leffativaan:
Lisätään vielä alleviivattuun kohteeseen sana -kolikko-.

Konsoli/kolikko/tietokonepelitiva saattaa olla tulossa aivan lähiaikoina. Jos vaan asiat ovat kohillaan.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Tunnustin täällä joskus, että minulla on pakkomielteenä nykäistä illan viimeisellä kävelyllä autoni kartturin puolimmaista takaovea ja tarkistaa, olenko muistanut napsauttaa auton lukkoon. Ihan hyvä pakkomielle. Tänään olin unohtanut lukita. :eek:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Il Tempo Gigante sanoi:
Herkiä rynkyttämästä. Mennee loppuviikkoon. Jos enää silloin olen vapaalla jalalla.
Ok.
*valmistautuu rynkyttämään koko loppuviikon*
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Olga sanoi:
Tunnustin täällä joskus, että minulla on pakkomielteenä nykäistä illan viimeisellä kävelyllä autoni kartturin puolimmaista takaovea ja tarkistaa, olenko muistanut napsauttaa auton lukkoon. Ihan hyvä pakkomielle. Tänään olin unohtanut lukita. :eek:
Sitäkö kautta könyät aina ajamaan vai:confused:
 
Ylös