Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Meinasin sanoa, että hyvää synttäriä, kun luin vaan vikan sivun, mutta oikein hyvää onnea sulla on jo ollut, lisää vielä parempaa onnea toivotan.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
toleranssisiipi sanoi:
Olipas sittenkin järkeä jatkaa toukokuuhun asti, ja tehdä parhaansa loppuun saakka. Siitä "palkintona" homma jatkuukin ainakin vuoden, ehkä kaks, ehkä paljonkin pidempään ja paremmin ehdoin ku tähän saakka. Hitto että tänään kelpaa taas olla. On tämä ihmisen elo joskus niin auvoista.
Hitsin hitsi että oon tyytyväinen. Tää on niin hienoa. Kerrassaan loistavan mukavaa. Elämä hymyilee ja fiilikset on ihan katossa. Hitsin hitsin hitsi kun on mukavata tää.
Tämä oli päivän paras uutinen forumilla. Hiehoa. :thumbup:
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Kiitoksia suuresti onnitteluista ja peukutteluista. Oon saanut tänään kokea niiden lisäks muutenkin sellaista vilpitöntä toisen puolesta iloitsemista, etten tainnut sellaista uskoa enää olemassa olevankaan.
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
toleranssisiipi sanoi:
Olipas sittenkin järkeä jatkaa toukokuuhun asti, ja tehdä parhaansa loppuun saakka. Siitä "palkintona" homma jatkuukin ainakin vuoden, ehkä kaks, ehkä paljonkin pidempään ja paremmin ehdoin ku tähän saakka. Hitto että tänään kelpaa taas olla. On tämä ihmisen elo joskus niin auvoista.
Hitsin hitsi että oon tyytyväinen. Tää on niin hienoa. Kerrassaan loistavan mukavaa. Elämä hymyilee ja fiilikset on ihan katossa. Hitsin hitsin hitsi kun on mukavata tää.
Hieno juttu! :)
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
toleranssisiipi sanoi:
Olipas sittenkin järkeä jatkaa toukokuuhun asti, ja tehdä parhaansa loppuun saakka. Siitä "palkintona" homma jatkuukin ainakin vuoden, ehkä kaks, ehkä paljonkin pidempään ja paremmin ehdoin ku tähän saakka. Hitto että tänään kelpaa taas olla. On tämä ihmisen elo joskus niin auvoista.
Hitsin hitsi että oon tyytyväinen. Tää on niin hienoa. Kerrassaan loistavan mukavaa. Elämä hymyilee ja fiilikset on ihan katossa. Hitsin hitsin hitsi kun on mukavata tää.

Hienoa! Onnittelut :thumbup: :thumbup:
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Heräsin 5.55 ja juoksin 6 km:n aamulenkin. Ei ollut kivaa.
Normaalisti aamulenkki euforisoi aamun, mutta jostain syystä tänä aamuna tuntui huonolta.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Täntäntää, täntäntää, täntäntää, täntäntää.

Minkä biisin intro?
 
Ylös