Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Örfil

Guest
Vellu sanoi:
Ihavvaan tiedoksi, että jos tarttee lähettää joulukortteja tai synttärikortteja pahaa-aavistamattomille kavereille, naapureille tai itselleen tjsp Intiasta, niin pistäkää privalla tiedoksi.

t. nimimerkki Nazir Hoosein
Hoidan asian itse paikanpäältä, kiitos kuitenkin avuntarjonnasta!
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Melkoinen ukonilman jytinä kuuluu täältä Helsingin suuntaan. Tuntuu tulevan lähemmäs, salamoitakin näkyy jo. Ukonilmat ovat upeeta katseltavaa ja kuunneltavaa. Hienoja luonnonnäytelmiä.
Olin ajatellut, että koittaisin nukkua, mutta en raaskikaan kun näyttäs että tuo valoshow taivaanrannassa ois tulossa tänne ihasteltavaksi. :thumbup:
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Olga sanoi:
Ihana aamu. Nukuin pommiin. Heräsin vasta kolmannen kellon soittoon klo 3.40. :eek:
Ootsä jossain Kajaanin aamuTV:ssä duunissa, kun pitää noin vietävän aikaisin olla olemassa?
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Captain Howdy sanoi:
Ootsä jossain Kajaanin aamuTV:ssä duunissa, kun pitää noin vietävän aikaisin olla olemassa?
Yhdeksältä Olga vasta duuniin menee, mutta sitä ennen tarttee meikata ja laittaa tukka kuntoon :ahem:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Kerkee sinne vasta lehdenjaon jälkeen? :eek:
Mutta onneksi lehteä voi jakaa samalla kun käyttää koiran ulkona, ei tarvitse herätä vielä aikaisemmin lenkittämisen takia :ahem:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Voi saattanan saattana. Vakuutuspetosmiljoonien määrästä ei tietoa, kun olivat postittaneet päätöksen VÄÄRÄÄN OSOITTEESEEN viikko sitten jo, eivätkä tahdo puhelimessa mitään kertoa, eikä tietoa onko väärän osoitteen asukki mitä kirjeelle tehnyt!!!1:mad_old: :jaska: Pitäisi vielä sitten odottaa uutta kirjettä pari päivää lisää. ÄÄRRRHHH!!!!11 No parin viikon päästä tiedän sitten kuitenkin, kun miljoonat pamahtavat tilille. Sit ostan Barbadoksen, Joensuun yliopiston ym:ahem:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Sain sitten rahalähetys-tehtävän. Kirjekuoressa palttiarallaa 10000 euroa isoina seteleinä ja pitäisi pankkiin viedä. Huomaisivatkohan jos pari seteliä katoaisi, tai minä tyystin?
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
kouvotsvoni sanoi:
Sain sitten rahalähetys-tehtävän. Kirjekuoressa palttiarallaa 10000 euroa isoina seteleinä ja pitäisi pankkiin viedä. Huomaisivatkohan jos pari seteliä katoaisi, tai minä tyystin?
Lähetään juopottelemaan, mä tilasin jo taksin.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
kouvotsvoni sanoi:
Sain sitten rahalähetys-tehtävän. Kirjekuoressa palttiarallaa 10000 euroa isoina seteleinä ja pitäisi pankkiin viedä. Huomaisivatkohan jos pari seteliä katoaisi, tai minä tyystin?
Samaa funtsasin silloin aikoinaan Säästöpankin lähettipoikana toimiessani, kun kuskasin Farmari-Volvolla paria miljoonaa markkaa Suomen Pankkiin. Päädyin kuitenkin siihen tulokseen, että en katoa, ne kadonenet setelit ne kyllä olis huomannu :(
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
OoPee sanoi:
Samaa funtsasin silloin aikoinaan Säästöpankin lähettipoikana toimiessani, kun kuskasin Farmari-Volvolla paria miljoonaa markkaa Suomen Pankkiin. Päädyin kuitenkin siihen tulokseen, että en katoa, ne kadonenet setelit ne kyllä olis huomannu :(
OoPee=pankkikriisi?
 
Ylös