Knoukka
Well-known member
Saatanan tunari!OoPee sanoi:No se tosiaan alkoi vähän heti sen jälkeen, kun mä poistuin pankkialalta inttiin ja sitäkautta opiskelemaan :frank:
Saatanan tunari!OoPee sanoi:No se tosiaan alkoi vähän heti sen jälkeen, kun mä poistuin pankkialalta inttiin ja sitäkautta opiskelemaan :frank:
No itteasiassa ne muuthan ne tunareita oli, alamäkihän alkoi hetikohta, kun mä otin loparitKnowHow sanoi:Saatanan tunari!
Nyt meni sekin pilalle, judut odottamaan aika tovin saadaksesi uuden.burb sanoi:Just söin myöhäisen lounaan. Meinas ollakin jo hiukan nälkä.
Oli niin pieni kurryproilerivräppi ettei seuraavaa nälkää tarvinne kovin pitkään odotella. Odotettavissa on että taas kun kotiovesta laahustan sisään niin mulla, koiral' Pavlovin, iskee nälkämoodi päälle.jps sanoi:Nyt meni sekin pilalle, judut odottamaan aika tovin saadaksesi uuden.
Ja toinen sivutyö ämmän leivässä.Jussi sanoi:Sillä on sivuvirka Kajaanin Pullassa
*herättää*Olga sanoi:Se olis taas nokosten aika. Herättäkää tunnin päästä, jos sattuu menemään pitkäksi.
Mulal tuli puhelimen mukana semmoiset kuulokkeet, jotka sopii just tohon adapteriin, en tosin hirveemmin niitä Nokian omia kuulokkeita oo käyttäny (nappikuulokkeet ja mulla putoo semmoset aina korvasta ).Runar ja Kyllikki sanoi:Mullakin puhelimen mukana tulleissa kuulokkeissa ois toi sopivampi pop-port-liitin. Mutta tossa saakelin adaptorissa että saan käytettyä kunnollisia kuulokkeita, täytyy sit just olla tuo paskempi.
Tais mennä pitkäks? :doubtful:Olga sanoi:Se olis taas nokosten aika. Herättäkää tunnin päästä, jos sattuu menemään pitkäksi.
No niin teki hitto. Nyt heräsin. :doubtful:OoPee sanoi:Tais mennä pitkäks? :doubtful:
OoPee sanoi:Mulal tuli puhelimen mukana semmoiset kuulokkeet, jotka sopii just tohon adapteriin, en tosin hirveemmin niitä Nokian omia kuulokkeita oo käyttäny (nappikuulokkeet ja mulla putoo semmoset aina korvasta ).
Adapteri siis on sama kuin, jonka sä ostit, MUTTA N73:ssa se ei haittaa, koska siinä on laturin pistokkeelle reikä vasemmalla puolella sitä porttia ja tuo adapteri taas kääntyy oikealle eli ei peitä latausliitäntää :ahem:
Joo, en ole kyllä loogista selitystä tolle keksinyt. Mullakin tosiaan tuli mukana se pieni johdonpätkä joka toimii laturinadapterina. Hankaloittaa kaikin tavoin hommaa tää, kun laturin lisäksi tarttee huolehtia, että mukana on tollanen latausadapterikin. GPS-palikka tietty latautuu ihan peruslaturilla, joten kun kytkee laitteesta toiseen laturia, täytyy sen johdonpätkän kanssa pelata. Varsin hankalaa, kun prätkässä ja autossa tarttee muutenkin kuljetella laturia ja nyt vielä molemmissa tarttis olla mukana tollanen piuhanpätkäkin. :nope: Jos ostaa auto/prätkälaturinkin tollasen pienellä plugilla, niin silti tarttis olla isommalla varustettu mukana GPS:n latausta varten.OoPee sanoi:Onks muuten kellekkään selvinny, että onko sille, että Nokia muutti laturin liitäntää pienemmäksi, olemassa muuta syytä kuin mahdollinen halu myydä lisää latureita (jotkut kun haluavat käyttää useampaa laturia, yks duunissa, yks himassa, yks mökillä jne.)? :doubtful: ...toisaalta ainakin mun laitteessa tuli mukana pieni johdon pätkä, joka toimii adapterina, jonka avulla voin käyttää vanhaakin Nokian laturia, toisaalta se, että se vanha laturi toimii noin simppelillä adapterilla, vahvistaa mun epäilystäni siitä, että ainoa ero vanhan ja uuden laturin välillä on tosiaan se, että pistoke on snadisti pienempi
Tuli tuosta nappikuulokkeista mieleen, että voisi käväistä TYKS:issä kuulokeskuksessa laittamassa korvakappaleet, sitten niihin koverretaan semmoiset poterot ja korvakappaleiden ulkopuolelle asennettaisiin liikuteltavat luukut, sinne korvakappaleiden poteroihin voisi pistää nokian nappikuulokkeet ja luukut sitten kiinni. Varmaan kuuluisi ja pysyisivät korvissa paremmin? Äänivolyymia olisi syytä säätää vähemmälle tasolle...OoPee sanoi:Mulal tuli puhelimen mukana semmoiset kuulokkeet, jotka sopii just tohon adapteriin, en tosin hirveemmin niitä Nokian omia kuulokkeita oo käyttäny (nappikuulokkeet ja mulla putoo semmoset aina korvasta ).
:eek!: :eek!: :thumbup:kouvotsvoni sanoi:
Kuulonhuoltoliitto tms. tollasia tekeekin. Sekä kuulokkeiden paikoilla varustettuna, että ilman. Hinta vaan on ihan saatanan suolainen, yli 200 euroa viimeks kun tiedän jonkun sieltä hankkineen.Thunder sanoi:Tuli tuosta nappikuulokkeista mieleen, että voisi käväistä TYKS:issä kuulokeskuksessa laittamassa korvakappaleet, sitten niihin koverretaan semmoiset poterot ja korvakappaleiden ulkopuolelle asennettaisiin liikuteltavat luukut, sinne korvakappaleiden poteroihin voisi pistää nokian nappikuulokkeet ja luukut sitten kiinni. Varmaan kuuluisi ja pysyisivät korvissa paremmin? Äänivolyymia olisi syytä säätää vähemmälle tasolle...
OoPee sanoi:Adapteri siis on sama kuin, jonka sä ostit, MUTTA N73:ssa se ei haittaa, koska siinä on laturin pistokkeelle reikä vasemmalla puolella sitä porttia ja tuo adapteri taas kääntyy oikealle eli ei peitä latausliitäntää :ahem: