kouvotsvoni
Banjottu
Micael taitaa olla rasisti:thumbdown
Maria on ihana ja samalla pätevä tapaus.Olga sanoi:Kuuntelin Guzenina-Richardsonia. Ettäs on ihmisellä sana hallussa. Oli niin paljon hallussa, että alkoi jo kuunnellessakin hengästyttää. Olisi karmeata väitellä/keskustella tuollaisen puhekoneen kanssa.
Tässä hieman samansuuntainen tapaus. Sukupuoli ei ollut mies, eikä suoranaista kohdistusta ollut havaittavissa.AJ sanoi:Tänään ajellessani kaikessa rauhassa keskellä puolipilvistä ja sadekuuroista päivää erään mäennyppylän yli, minua kohtasi erikoinen näky. Nimittäin. Kusella oleva mieshenkilö. No ei siinä mitään. Tienvarrella kuseskeluhan on eräänlaista kansanperinnettä, mutta eikös se ole niin, että yleensä kustaan sinne pientareelle päin, eikä suinkaan lasketa laulaen vesiä ohikulkevia autoja kohti?
Jr- sanoi:
Matxiko siinä toisella puolella alla oli, kun hiki tuli?Jacques sanoi:Mulla on viimeiset 3-4 yötä ollut yhtä tuskaa. Olen hikoillut aivan älyttömästi ja herännyt joskus klo 2 aikaan joka yö siihen, että se kohta jossa olen nukkunut, on aivan täysin märkä. On pitänyt vaihtaa nukkumapaikkaa (parisänky onneksi) ja peittoa. Jostain kumman syystä sitten loppuyöstä ei enää ole hikoiluttanut.
niin kuulosti ja kuulostaa.. Pidän uuden laulajan äänestä enemmän kuin Tarjan. Se oopperalaulu ei ihan iskenyt muhun, mutta tämä uusi on hyvä. Odottelen vielä vähän rokimpeja biisejä..kouvotsvoni sanoi:Uusi Nightwish-sinkku kuulosti hyvälle:thumbup:
On noi fingerporit hyviä :thumbup:Jr- sanoi:
Jep, taitaa olla parassarjakuvastrippi ikuna.Sam sanoi:On noi fingerporit hyviä :thumbup:
Pitkä putki takana?Jacques sanoi:Mulla on viimeiset 3-4 yötä ollut yhtä tuskaa. Olen hikoillut aivan älyttömästi ja herännyt joskus klo 2 aikaan joka yö siihen, että se kohta jossa olen nukkunut, on aivan täysin märkä. On pitänyt vaihtaa nukkumapaikkaa (parisänky onneksi) ja peittoa. Jostain kumman syystä sitten loppuyöstä ei enää ole hikoiluttanut.
Kaffea ja pullaa kaikille?Vesku sanoi:Meidän kylällä avaa uusi kauppapuoti tänään!!:eek!: :thumbup:
Kerroppas lisää. Epäilen omalta kohdaltani moista.KnowHow sanoi:Mutta voi olla ylikunnonkin oireita?
Tännekin saisi tulla muita hommiin kuin sivareita ja humanistihippipoikia.burb sanoi:Nyt on kuulkaas sellainen juttu että meille tuli kaksi kesäharjoittelijatyttöä.
Mä oon ihan ahemina täällä nyt.