Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Kuuntelin Guzenina-Richardsonia. Ettäs on ihmisellä sana hallussa. Oli niin paljon hallussa, että alkoi jo kuunnellessakin hengästyttää. Olisi karmeata väitellä/keskustella tuollaisen puhekoneen kanssa. :eek:
 

Black Leopard

Pantera negra
Liittynyt
23.5.2004
Viestit
8678
Sijainti
Läntinen Suomi
Olga sanoi:
Kuuntelin Guzenina-Richardsonia. Ettäs on ihmisellä sana hallussa. Oli niin paljon hallussa, että alkoi jo kuunnellessakin hengästyttää. Olisi karmeata väitellä/keskustella tuollaisen puhekoneen kanssa. :eek:
Maria on ihana ja samalla pätevä tapaus.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Tänään ajellessani kaikessa rauhassa keskellä puolipilvistä ja sadekuuroista päivää erään mäennyppylän yli, minua kohtasi erikoinen näky. Nimittäin. Kusella oleva mieshenkilö. No ei siinä mitään. Tienvarrella kuseskeluhan on eräänlaista kansanperinnettä, mutta eikös se ole niin, että yleensä kustaan sinne pientareelle päin, eikä suinkaan lasketa laulaen vesiä ohikulkevia autoja kohti?
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

AJ sanoi:
Tänään ajellessani kaikessa rauhassa keskellä puolipilvistä ja sadekuuroista päivää erään mäennyppylän yli, minua kohtasi erikoinen näky. Nimittäin. Kusella oleva mieshenkilö. No ei siinä mitään. Tienvarrella kuseskeluhan on eräänlaista kansanperinnettä, mutta eikös se ole niin, että yleensä kustaan sinne pientareelle päin, eikä suinkaan lasketa laulaen vesiä ohikulkevia autoja kohti?
Tässä hieman samansuuntainen tapaus. Sukupuoli ei ollut mies, eikä suoranaista kohdistusta ollut havaittavissa.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mulla on viimeiset 3-4 yötä ollut yhtä tuskaa. Olen hikoillut aivan älyttömästi ja herännyt joskus klo 2 aikaan joka yö siihen, että se kohta jossa olen nukkunut, on aivan täysin märkä. On pitänyt vaihtaa nukkumapaikkaa (parisänky onneksi) ja peittoa. Jostain kumman syystä sitten loppuyöstä ei enää ole hikoiluttanut.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jacques sanoi:
Mulla on viimeiset 3-4 yötä ollut yhtä tuskaa. Olen hikoillut aivan älyttömästi ja herännyt joskus klo 2 aikaan joka yö siihen, että se kohta jossa olen nukkunut, on aivan täysin märkä. On pitänyt vaihtaa nukkumapaikkaa (parisänky onneksi) ja peittoa. Jostain kumman syystä sitten loppuyöstä ei enää ole hikoiluttanut.
Matxiko siinä toisella puolella alla oli, kun hiki tuli?
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
kouvotsvoni sanoi:
Uusi Nightwish-sinkku kuulosti hyvälle:thumbup:
niin kuulosti ja kuulostaa.. Pidän uuden laulajan äänestä enemmän kuin Tarjan. Se oopperalaulu ei ihan iskenyt muhun, mutta tämä uusi on hyvä. Odottelen vielä vähän rokimpeja biisejä..
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Jacques sanoi:
Mulla on viimeiset 3-4 yötä ollut yhtä tuskaa. Olen hikoillut aivan älyttömästi ja herännyt joskus klo 2 aikaan joka yö siihen, että se kohta jossa olen nukkunut, on aivan täysin märkä. On pitänyt vaihtaa nukkumapaikkaa (parisänky onneksi) ja peittoa. Jostain kumman syystä sitten loppuyöstä ei enää ole hikoiluttanut.
Pitkä putki takana?

Totta puheessa kuulostaa hivenainepuutokselta eli tankkaappa purkista magnesiumia, kaliuami, kromi, natriumia, kalsiumia ja rautakaan ei ehkä pahasta ole. Varmaan löytyy joku monihiven(kivennäis)ainepurnukka.

Mutta voi olla ylikunnonkin oireita? Tai kilpirauhasen häiriköintiä (oire ylikunnosta).
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Meidän kylällä avaa uusi kauppapuoti tänään!!:eek!: :thumbup:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Nyt on kuulkaas sellainen juttu että meille tuli kaksi kesäharjoittelijatyttöä.
Mä oon ihan ahemina täällä nyt.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Nyt on kuulkaas sellainen juttu että meille tuli kaksi kesäharjoittelijatyttöä.
Mä oon ihan ahemina täällä nyt.
Tännekin saisi tulla muita hommiin kuin sivareita ja humanistihippipoikia.
 
Ylös