Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Captain Howdy sanoi:
Kerroppas lisää. Epäilen omalta kohdaltani moista.
Sulle määrään noihin oireisiin taksimatkaa KURJENLENTOON heti aamulla! Loppuu se hikoilu.
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
kouvotsvoni sanoi:
Tännekin saisi tulla muita hommiin kuin sivareita ja humanistihippipoikia.
Eksne ole aika pitkälti samoja tyyppejä?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Hammaslekurilla kävin. Alaselkä kramppasi, kauhealta maistunutta puudutusainetta meni suuhun, poran ääni vihloi (onneksi lähinnä korvissa), sylkeä meni nenään asti eikä pystynyt nielemään.. Muuten oli kivaa:)
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
jps sanoi:
Mä menisin kyllä tavalliselle lääkärille alaselän krampatessa.
Nosekusilleeniinkujuunou... Rankassa istumatyössä tuo alaselkä tuppaa olemaan kovilla tällaisella invalla ja se hammaslekurinpenkki oli väännetty semmoiseen asentoon, jotta varmaan venytti jumahtanutta selkää, eiköhän tuo asetuttuaan ole entistä ehompi.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
kouvotsvoni sanoi:
Hammaslekurilla kävin. Alaselkä kramppasi, kauhealta maistunutta puudutusainetta meni suuhun, poran ääni vihloi (onneksi lähinnä korvissa), sylkeä meni nenään asti eikä pystynyt nielemään.. Muuten oli kivaa:)
Jätkä on jäpittänyt niin, että selkä kramppaa. Voipi olla aika raskasta olla siinä tuolissa 30 minuuttia sillassa.:D
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Moe Szyslak sanoi:
Jätkä on jäpittänyt niin, että selkä kramppaa. Voipi olla aika raskasta olla siinä tuolissa 30 minuuttia sillassa.:D
Puristin penkkiä, tärisin ja vaikersin, notta kyllä minä himppasen pelkään noita poraajia.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
kouvotsvoni sanoi:
Puristin penkkiä, tärisin ja vaikersin, notta kyllä minä himppasen pelkään noita poraajia.
Olisit tehnyt Jakkeukset ja kääntänyt perseen pystyyn.:thumbup:

Siis 'poraajalle'.:eek:
 
Ylös