Knoukka
Well-known member
Sulle määrään noihin oireisiin taksimatkaa KURJENLENTOON heti aamulla! Loppuu se hikoilu.Captain Howdy sanoi:Kerroppas lisää. Epäilen omalta kohdaltani moista.
Sulle määrään noihin oireisiin taksimatkaa KURJENLENTOON heti aamulla! Loppuu se hikoilu.Captain Howdy sanoi:Kerroppas lisää. Epäilen omalta kohdaltani moista.
Kumpi sä oot?kouvotsvoni sanoi:Tännekin saisi tulla muita hommiin kuin sivareita ja humanistihippipoikia.
Se kolmas, eläkepäiviään töitä tekemällä kuluttava.burb sanoi:Kumpi sä oot?
Eksne ole aika pitkälti samoja tyyppejä?kouvotsvoni sanoi:Tännekin saisi tulla muita hommiin kuin sivareita ja humanistihippipoikia.
:ahem:JOC sanoi:Eksne ole aika pitkälti samoja tyyppejä?
Sielläkin siis tapahtuu ja ihan avajaisten muodossa.:thumbup:Vesku sanoi:Meidän kylällä avaa uusi kauppapuoti tänään!!:eek!: :thumbup:
Mä menisin kyllä tavalliselle lääkärille alaselän krampatessa.kouvotsvoni sanoi:Hammaslekurilla kävin. Alaselkä kramppasi
Nosekusilleeniinkujuunou... Rankassa istumatyössä tuo alaselkä tuppaa olemaan kovilla tällaisella invalla ja se hammaslekurinpenkki oli väännetty semmoiseen asentoon, jotta varmaan venytti jumahtanutta selkää, eiköhän tuo asetuttuaan ole entistä ehompi.jps sanoi:Mä menisin kyllä tavalliselle lääkärille alaselän krampatessa.
Jätkä on jäpittänyt niin, että selkä kramppaa. Voipi olla aika raskasta olla siinä tuolissa 30 minuuttia sillassa.kouvotsvoni sanoi:Hammaslekurilla kävin. Alaselkä kramppasi, kauhealta maistunutta puudutusainetta meni suuhun, poran ääni vihloi (onneksi lähinnä korvissa), sylkeä meni nenään asti eikä pystynyt nielemään.. Muuten oli kivaa
Puristin penkkiä, tärisin ja vaikersin, notta kyllä minä himppasen pelkään noita poraajia.Moe Szyslak sanoi:Jätkä on jäpittänyt niin, että selkä kramppaa. Voipi olla aika raskasta olla siinä tuolissa 30 minuuttia sillassa.
Olisit tehnyt Jakkeukset ja kääntänyt perseen pystyyn.:thumbup:kouvotsvoni sanoi:Puristin penkkiä, tärisin ja vaikersin, notta kyllä minä himppasen pelkään noita poraajia.
Mitä helvettiä?! En minä tuollaista postannut vaan sitä Kaarlostadia.Thunder sanoi:
No se poraaja-blondi ois voinut.Moe Szyslak sanoi:Olisit tehnyt Jakkeukset ja kääntänyt perseen pystyyn.:thumbup:
Siis 'poraajalle'.
Niin ?kouvotsvoni sanoi:Päivän 28. postailu:nope:
Huomaa kuinka kiirettä töissä pitääFormulanomi sanoi:Niin ?