Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Heräsin päikkäreiltä. Mikä vuosi nyt on? Kuka on presidenttinä?
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
burb sanoi:
Osasit. Palkintona matka jääkaapille ja takaisin, palkinnon saaja vastaa majoituskustannuksista.
Thank juu.

Kävin jiäkuapilla ja siellä oli valo. Aamulla menen käymään kaupassa ostamaan valon seuraksi jotain...
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
toleranssisiipi sanoi:
Järjestin itselleni kesäisen kampauksen. Pientä ohennusta sivuilta ja kevyt sävytys.

Laittanen jopa kuvankin siitä myöhemmin tyrkylle, mikäli tohdin. On niin hitsin cool.
Laitappas. :ahem:
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Siinä:



On pikkusen tummahko kuva, mut eiköhän toi idea tuu selväks.
Kuva on niinku suunnilleen edestäpäin otettu ja toi jakaus jatkuu tollasena niskaan saakka.
Oikea hiustenvärihän mulla on aika tumma, joten ihan pikkiriikkisen on sävytetty. Ja toi hienoinen sivujen ohennushan tossa näkyykin ihan hyvin.

Mekapeipe kyseli että oonko mä unohtanut ikäni, kun sille mun kupolia koskevan masterpläänini esittelin.

Niin että moikataan kun tavataan.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Runar ja Kyllikki sanoi:
Laitapa vastaukseksi sinne, että tuolta kannattaa kysellä: http://mpmaailma.com
Mullakin ois sellanen, mutta en myy kun olen luvannut sen jo toisaalle!
Juu, en muista mistä maasta se oli, kun koko keskustelu käytiin englanniksi (muutamaa venäläistä kommenttia lukuunottamatta).

Ehkä mä en kehtaa enää. Tänäänkin on tullut about 10 kpl noita 'me too' -vastauksia reply all:ina. Miten tyhmiä ihmiset voi olla? Pitäis varmaan lähettää ne forwardina palkkahallintoon ja sanoa, että nää on pyytäneet irtisanoutumista.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
toleranssisiipi sanoi:
Mekapeipe kyseli että oonko mä unohtanut ikäni, kun sille mun kupolia koskevan masterpläänini esittelin.

Niin että moikataan kun tavataan.
Näillä kulmin käydään samansuuntaisia keskusteluja. 70-luvulle jämähtämisestä ja niin edelleen... Osittainen kuva on aikoinaan postattu forumille.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
toleranssisiipi sanoi:
Siinä:



On pikkusen tummahko kuva, mut eiköhän toi idea tuu selväks.
Kuva on niinku suunnilleen edestäpäin otettu ja toi jakaus jatkuu tollasena niskaan saakka.
Oikea hiustenvärihän mulla on aika tumma, joten ihan pikkiriikkisen on sävytetty. Ja toi hienoinen sivujen ohennushan tossa näkyykin ihan hyvin.

Mekapeipe kyseli että oonko mä unohtanut ikäni, kun sille mun kupolia koskevan masterpläänini esittelin.

Niin että moikataan kun tavataan.
Mekapeipe kyseli turhia. Tuo on makee. :ahem:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
JayR sanoi:
Paikallisen ravintolan vessasssa kuvattua:
Tää ei oo paikallisesta vessasta, mutta oli ihan pakko kuvata. Hyvä, että oli ohjeet, muuten en olis tienny miten toimia :eek:
 
Viimeksi muokattu:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Olga sanoi:
Näkyykö Suomi-Serbia jossain muuallakin kuin katsomossa?
Nyt ei kai oo mitään turnaustakaan menossa, niin onks tää joku näytösottelu?
Kiinnostais meinaan itseekin, tosin en ole ollenkaan tietonen millanen jääkiekon taso ees on Serbiassa. Tuskin häppönen.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Nyt ei kai oo mitään turnaustakaan menossa, niin onks tää joku näytösottelu?
Kiinnostais meinaan itseekin, tosin en ole ollenkaan tietonen millanen jääkiekon taso ees on Serbiassa. Tuskin häppönen.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D

...paitti että perkeleestäkö tosta tietää vaikka se olis tosissaankin :eek:
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Kävin lataamassa Stockmannilla lataamassa matkakorttiin aikaa ja siellä oli myyjä, jonka nimi oli Kouvo.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Vitun vittu, tätä asiaa selvitin tarkemmin sätin kautta. Ja Frankin google-hakujen perusteella tuli selväksi että kyse onkin POTKUPALLOSTA. :yuck: :yuck: :yuck:

[02.06.2007 18:05:31] <@Huimapaa> Missä tuo Olgan tivaama Suomi-Serbia-matsi pelataan? Koitin kattella netistä mutta en löydä mitään mainintaa sellasesta. Ei ainakaan Hartwall-areenalla pelata, eikä Turun jäähallissa.
[02.06.2007 18:08:11] <@_Frank__> kuukle oli tietävinään
[02.06.2007 18:08:19] <@_Frank__> http://www.google.fi/search?hl=fi&q=Suomi+serbia+2.6.2007&btnG=Google-haku&meta=
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Jyväskylän lähettyvillä Leppälahdessa on havaittu karhu ja siitä varoitettiin juuri valtakunnallisessa radiossa. Just. :thumbup:
 
Ylös