200?burb sanoi:Heräsin päikkäreiltä. Mikä vuosi nyt on? Kuka on presidenttinä?
Osasit. Palkintona matka jääkaapille ja takaisin, palkinnon saaja vastaa majoituskustannuksista.Micael sanoi:200?
Halonen?
Osasinko???
Thank juu.burb sanoi:Osasit. Palkintona matka jääkaapille ja takaisin, palkinnon saaja vastaa majoituskustannuksista.
Laitapa vastaukseksi sinne, että tuolta kannattaa kysellä: http://mpmaailma.comVellu sanoi:Jos jollain sattuisi olemaan, niin tarvitsisin Honda Shadow 1100 '86:een etulokasuojan.
Laitappas. :ahem:toleranssisiipi sanoi:Järjestin itselleni kesäisen kampauksen. Pientä ohennusta sivuilta ja kevyt sävytys.
Laittanen jopa kuvankin siitä myöhemmin tyrkylle, mikäli tohdin. On niin hitsin cool.
Juu, en muista mistä maasta se oli, kun koko keskustelu käytiin englanniksi (muutamaa venäläistä kommenttia lukuunottamatta).Runar ja Kyllikki sanoi:Laitapa vastaukseksi sinne, että tuolta kannattaa kysellä: http://mpmaailma.com
Mullakin ois sellanen, mutta en myy kun olen luvannut sen jo toisaalle!
Näillä kulmin käydään samansuuntaisia keskusteluja. 70-luvulle jämähtämisestä ja niin edelleen... Osittainen kuva on aikoinaan postattu forumille.toleranssisiipi sanoi:Mekapeipe kyseli että oonko mä unohtanut ikäni, kun sille mun kupolia koskevan masterpläänini esittelin.
Niin että moikataan kun tavataan.
Mekapeipe kyseli turhia. Tuo on makee. :ahem:toleranssisiipi sanoi:Siinä:
On pikkusen tummahko kuva, mut eiköhän toi idea tuu selväks.
Kuva on niinku suunnilleen edestäpäin otettu ja toi jakaus jatkuu tollasena niskaan saakka.
Oikea hiustenvärihän mulla on aika tumma, joten ihan pikkiriikkisen on sävytetty. Ja toi hienoinen sivujen ohennushan tossa näkyykin ihan hyvin.
Mekapeipe kyseli että oonko mä unohtanut ikäni, kun sille mun kupolia koskevan masterpläänini esittelin.
Niin että moikataan kun tavataan.
Tää ei oo paikallisesta vessasta, mutta oli ihan pakko kuvata. Hyvä, että oli ohjeet, muuten en olis tienny miten toimiaJayR sanoi:Paikallisen ravintolan vessasssa kuvattua:
On! :ahem:Runar ja Kyllikki sanoi:Mekapeipe kyseli turhia. Tuo on makee. :ahem:
Nyt ei kai oo mitään turnaustakaan menossa, niin onks tää joku näytösottelu?Olga sanoi:Näkyykö Suomi-Serbia jossain muuallakin kuin katsomossa?
Runar ja Kyllikki sanoi:Nyt ei kai oo mitään turnaustakaan menossa, niin onks tää joku näytösottelu?
Kiinnostais meinaan itseekin, tosin en ole ollenkaan tietonen millanen jääkiekon taso ees on Serbiassa. Tuskin häppönen.
Ei kai sentään.OoPee sanoi:
...paitti että perkeleestäkö tosta tietää vaikka se olis tosissaankin