Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
OoPee sanoi:Rumet koreilee puhtailla kulkuneuvoilla, komeella ja karismaattisella käy flaksi paskasemmallakin kalustolla :frank:
OoPee sanoi:Rumet koreilee puhtailla kulkuneuvoilla, komeella ja karismaattisella käy flaksi paskasemmallakin kalustolla :frank:
Hienoa! Nythän niitä siellä näyttää jo 7 olevan. Enää puuttuis 4433 nickiä. Eli joku viistoista foorumilaista.Micael sanoi:Mä teen teistä kaikista Forumilaisista juhannuksen Ruupenit, ja siitä ei sitten nokka punota sen jälkeen kenelläkään.
Kundi polki fillarilla DTM:ään ja takas?burb sanoi:Heräsin tunti sitten. Krapula. Ja perse hellänä, nimittäin eilen tuli ajettua polkupyörällä reilun parin vuoden tauon jälkeen. Muuten ok mutta istuminen ja käveleminen sattuu. Eli koko ajan.
Eilisessä baarissa oli yllätykseksemme strippari. Äiti meinas tikahtua kun kerroin asiasta äsken.
Enpäs. Itse olet "fillaristi". :thumbdownOoPee sanoi:Kundi polki fillarilla DTM:ään ja takas?![]()
Juu, mutta mä käytän satulaa :thumbup:burb sanoi:Enpäs. Itse olet "fillaristi". :thumbdown
Jatkosodan alkamisviikkohan tää on, olisko jotain sen kanssa?Il Tempo Gigante sanoi:Onko kellään forumistilla ajatusta siitä, notta miksi valitsin juuri tämän kappaleen päivän piisiksi tiistain ja keskiviikon välisenä yönä ?
Jos joku asian tietää, niin hän on oleva kanssani samanhenkinen.
Pieni valhe särähti korviini, taitaa olla kuitenkin "jaffaa"?Moe Szyslak sanoi:Huh hah hei, ja jaffaa pullo.
Tänään ei varmaan toi treeni kulkis. Vois tulla tebat eli pieru varren kera ja pitkä sylki.:thumbfh:
Ei oo edes sitä, vaan presidentti-kahvia.Thunder sanoi:Pieni valhe särähti korviini, taitaa olla kuitenkin "jaffaa"?![]()
Ei liity jatkosodan alkamiseen asia, jota arvuuttelen, ei.ettelbruck sanoi:Jatkosodan alkamisviikkohan tää on, olisko jotain sen kanssa?
Emmäätiä mutta nyt on kahvitauko muuten kohtuullisen kiiruisessa yövuorossa. Juhla Mokka on muhinu vähä turhan kauan pannussa mutta töissä maistuu huonompikin kahvi.
Kankkusen pystyy helposti välttämään pysyttelemällä humalassa. Rankka tapa kyllä pitkässä juoksussa.Banaani sanoi:Meinaa tulla kankkunen. :yuck:
Enpä nyt sanoisi. Naapurina kaupungin asunnot ja heillä oli oma RMJ käynnissä kyllä (toista päivää?).. Keski-ikäiset Ranet, Penat ja Railit ne siellä kuuntelivat eurodancea luukuttaen ja PUHUEN KOVAAN ÄÄNEEN olutta tirpoen.Ylen Sankia Priha sanoi:Ukon Juhla kaupungissa on melko mielenkiintoinen kokemus.. niin on hiljaista että korvat vallan soi. Yleensä aina kuuluu edes jotain huminaa tai pärinää tai ohiajavien autojen ääniä jostain, nyt ei mitään. Suorastaan aavemaista.. kuin nuclear holocaust olisi iskenyt.