Se ei vaan osannu sammuttaa sitä. Tunnen yhden esimiesasemassa olevan henkilön, jolla on juuri uusi kommari ja hänellä syy ainakin olisi tuo.Moe Szyslak sanoi:Tökkäsin sitä äijää ja sanoin että se kommari pois. Sitten hiilty yks nainen siinä sen äijän takana sille. Lentoemo tuli kanssa sitä torumaan. Äijä ei vieläkääns sitä sulkenut, vaan sujautti vaan taskuunsa.:nope:
Tysonin sukunimi ei ole ongelma mulle. Mites muut?Trullinkaasu sanoi:Moni varmasti tietää pikajuoksija Tyson Gayn. Sanonpa että voi jumalauta! Jos ei nimi miestä pahenna.. niin tässä tapauksessa kyllä.
Mielipiteitä asiasta?![]()
![]()
Siis ei se mullekaan mikään ongelma ole. Vähän vaan ihmettelen.......burb sanoi:Tysonin sukunimi ei ole ongelma mulle. Mites muut?
Ei ole mullekaan. Mikähän on syynä, että tuo sukunimi on ongelma Trullinkaasulle ?burb sanoi:Tysonin sukunimi ei ole ongelma mulle. Mites muut?
Olen kuullut että seksuaaliselta suuntautuneisuudeltaan epävarmat tarttuvat herkästi tuollaisiin homoviittauksiin omaa heteroutta korostaakseen. Mutta enpä nyt voi mennä sanomaan Trullinkaasun tilanteesta, voihan syy olla joku muukin.jps sanoi:Ei ole mullekaan. Mikähän on syynä, että tuo sukunimi on ongelma Trullinkaasulle ?
Sen kyllä huomaa.burb sanoi:No tuo nyt oli ihan vittuilua, sori.
Sulle on nyt monta kertaa sanottu, että V**ua ei saa vokotella. :mad_old:Trullinkaasu sanoi:Kun jonnekin ketjuun tämäkin mieltä painava asia piti ilmi tuoda, ajattelin, että tänne tämänkin mietinnän aiheen voi tuoda julki. Tätä juttua monesti miettinyt, mutten ole siihen sen kummemmin kiinnittänyt huomiota.
Shiis.
Moni varmasti tietää pikajuoksija Tyson Gayn. Sanonpa että voi jumalauta! Jos ei nimi miestä pahenna.. niin tässä tapauksessa kyllä.
Mielipiteitä asiasta?![]()
EDIT: Niin, ellei sitten ole niitä miehiä..
Huoh. Asiaa ei saa tuoda tänne edes julki ja tiedustella mielipiteitä, niin heti ollaan lynkkaamassa. Ihmetouhua.Formulanomi sanoi:Sulle on nyt monta kertaa sanottu, että V**ua ei saa vokotella. :mad_old:
Kohta pitää pistää modet asialle. :mad_old:
No voishan se olla että jos mun sukunimi olis Homo niin vaihtaisin. Tai olisin vaihtanut aikoja sitten.Trullinkaasu sanoi:Sen kyllä huomaa.
No, jos kerta asia on sillä selvä... Oishan se aika huvittavaa, jos esim. sinulla olisi sama sukunimi kuin Tysonilla? Vai kelpaisiko se? No joo, pakkohan sen olisi kelvata, kun eihän sitä voi vaihtaa. Paitsi naimisiinmenolla.
Sorry vaan mutta Tyson on etunimi. Esmes Mike Tyson.burb sanoi:Tysonin sukunimi ei ole ongelma mulle. Mites muut?
Kostox. Tai pönkittämisen takia.Trullinkaasu sanoi:Miten ylipäätänsä tuollainen nimi voi olla sukunimi?![]()