OoPee
Nuori ikäisekseen
Suhtkoht henkilökohtainen kysymys mun mielestä :thumbdownRunar ja Kyllikki sanoi:Ai "sait".![]()
Suhtkoht henkilökohtainen kysymys mun mielestä :thumbdownRunar ja Kyllikki sanoi:Ai "sait".![]()
No ei sinänsä, että mahdollinen rikoshan on jo vanhentunut. :ahem:OoPee sanoi:Suhtkoht henkilökohtainen kysymys mun mielestä :thumbdown
Mikä ihmeen rikos?Runar ja Kyllikki sanoi:No ei sinänsä, että mahdollinen rikoshan on jo vanhentunut. :ahem:
Tarkoittatko raumaalaisia?:doubtful:Il Tempo Gigante sanoi:Iltaa lajitoverit.
En, kun forumilaisia. Täällä tuskin on muita raumalaisia.Moe Szyslak sanoi:Tarkoittatko raumaalaisia?:doubtful:
Runar ja Kyllikki sanoi:Ai "sait".![]()
Iltaa Ront tiainen.Il Tempo Gigante sanoi:Iltaa lajitoverit.
[Aulis Gerlander]Il Tempo Gigante sanoi:Iltaa lajitoverit.
Katsos vaan, holoriimit ovat karanneet omasta tojckistaan.Micael sanoi:Iltaa Ront tiainen.
Déjà vu ?burb sanoi:[Aulis Gerlander]
Hyvää iltaa.
[/Aulis Gerlander]
Jep. Eka turnaus ja rahasijoille...Micael sanoi:Texas Holdemin parissahan se tääkin ilta sitten vierähti, eikä ihan turha ollutkaan.
Mä en tajuu mitään tosta pokerislangista, mitä tarkoittaa Jep?KnowHow sanoi:Jep. Eka turnaus ja rahasijoille...Eikä ollu freerolli! :thumbup:
Se on tota foorumislangia ja tarkottaa että oot ornari.burb sanoi:Mä en tajuu mitään tosta pokerislangista, mitä tarkoittaa Jep?
Ööh... No... tota... voi hitto...KnowHow sanoi:Se on tota foorumislangia ja tarkottaa että oot ornari.