Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Tupakoitsijoilla on pidempi peenis verrattuna tupakoimattomien surkeiksi kutistuneisiin kaluihin. Varma tieto.Moe Szyslak sanoi:Millä tavalla tupakka vaikuttaa mun peeniksenpidennysleikkaukseen?:doubtful:
Tupakoitsijoilla on pidempi peenis verrattuna tupakoimattomien surkeiksi kutistuneisiin kaluihin. Varma tieto.Moe Szyslak sanoi:Millä tavalla tupakka vaikuttaa mun peeniksenpidennysleikkaukseen?:doubtful:
Ei kato tartte pidentää kun ei se seisois kuitenkaan tupakoinnin takia.Moe Szyslak sanoi:Millä tavalla tupakka vaikuttaa mun peeniksenpidennysleikkaukseen?:doubtful:
Mukku mä en polta.:thumbfh:burb sanoi:Ei kato tartte pidentää kun ei se seisois kuitenkaan tupakoinnin takia.
Mukku jos vaihtaisit urheilun tupakkaan. Eiku tupakointiin. Tai jotain.Moe Szyslak sanoi:Mukku mä en polta.:thumbfh:
Silläkö saa sen peeniksen seisomisen lakkaamaan?:eek!: :ahem:Vellu sanoi:Mukku jos vaihtaisit urheilun tupakkaan. Eiku tupakointiin. Tai jotain.
Justhan sä äsken sanoit, jotta onnistuu ilman tupakointiakin seisomattomuus.Moe Szyslak sanoi:Silläkö saa sen peeniksen seisomisen lakkaamaan?:eek!: :ahem:
Kuka tai kutka sekoilee ketkä?:doubtful:burb sanoi:Lopettakaa tuo sekoilu!
Pitääkö se tupakki olla seisoma- vai lepoasennossa huulissa (siis 'ylähuulissa')?kouvotsvoni sanoi:Justhan sä äsken sanoit, jotta onnistuu ilman tupakointiakin seisomattomuus.
Pääosin kakkosnikit.Moe Szyslak sanoi:Kuka tai kutka sekoilee ketkä?:doubtful:
Ai kouvolla? Joo, lähellä on.Moe Szyslak sanoi:OI, oioioioioioioioioioioioioio....
Kohta tärähtää!:eek!: :ahem: :thumbup::idea:
Ai kato nymmä hokasin kun tarpeeksi sain vihjeitä.Moe Szyslak sanoi:Eka tonni täynnä tähän toikkiin.:eek!: