Tiedänkin.:ahem:Captain Howdy sanoi:Luulis sun tietävän, kun oon 'jarrukalsongeja' vartavasten sulle tehnyt ja myynyt hyvään hintaan. Fetissinsä kullakin.
Tiedänkin.:ahem:Captain Howdy sanoi:Luulis sun tietävän, kun oon 'jarrukalsongeja' vartavasten sulle tehnyt ja myynyt hyvään hintaan. Fetissinsä kullakin.
Naapuri vähän vastaavan mokas, en tiennyt että niin rauhallinen mies osaakin kiroilla niin taitavasti.KnowHow sanoi:Tuli huvilan verannan lattialankut pihaan, vajaa kaksikymmentä neliötä pirun komeita ja järeitä lankkuja. Nyt alkaakin tarkan paikan pelit kun sahaan lankut määrämittaan täällä... sen verran tyyristä tavaraa ettei viitsisi sutta vääntää.
burb sanoi:Voi ällö kun ärsytti tänä aamuna ratikassa päissään olevat virolaiset. Jumankavita että pitää olla typerää sakkia, mitä se semmoinen on että lahden yli tullaan örisemään isoon ääneen toisten pääkaupunkiin ja juopottelemaan niin ettei puheesta saa selvää?
Ei, nämä eivät yrittäneet ostaa kaikilta vastaantulevilta naisilta lempeä.KnowHow sanoi:Ettei ne vaan ollu suomalaisia jotka luuli olevansa Tallinnassa?
RASISTI!! Nyt laitoit koko valkoisen rodun samaan nippuun ja väität että kaikki valkoihoiset ovat ärsyttäviä, typeriä alkoholisteja!! haju ja joukahainen apuun nyt, täällä on rasisti!!burb sanoi:Voi ällö kun ärsytti tänä aamuna ratikassa päissään olevat virolaiset. Jumankavita että pitää olla typerää sakkia, mitä se semmoinen on että lahden yli tullaan örisemään isoon ääneen toisten pääkaupunkiin ja juopottelemaan niin ettei puheesta saa selvää?
Muuten oikein mutta mä oonkin narsisti.Runar ja Kyllikki sanoi:RASISTI!! Nyt laitoit koko valkoisen rodun samaan nippuun ja väität että kaikki valkoihoiset ovat ärsyttäviä, typeriä alkoholisteja!! haju ja joukahainen apuun nyt, täällä on rasisti!!
Onko mun pakko mennä?OoPee sanoi:Varasin just ihan vittuillakseni ajan hammaslääkärille. Maanandaina klo yheksäldä.
On, tilasin sulle ajan juurihoitoon, koko purukalustolle ja ilman puudutusta.Moe Szyslak sanoi:Onko mun pakko mennä?
:yuck: :jaska:OoPee sanoi:On, tilasin sulle ajan juurihoitoon, koko purukalustolle ja ilman puudutusta.
Kiittämätön moukka :nope: :thumbdownMoe Szyslak sanoi::yuck: :jaska:
Tosimies ei imuroi eikä tiskaa :frank:Moe Szyslak sanoi:Pitäis imuroida.
Äskön tiskasin.
ÄÄÄÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄÄHÄHHÄHÄHÄÄHHH!!!!!!!!!!:ahem: :ahem: :ahem:burb sanoi:Aatelkaa jos Nigel Stepneyn sukunimi oliskin Col, niin nyt tuota vakoilutapausta kutsuttais Colgateksi, ehhehhhheeeee, iihhihhiiheheheh... Colgate!!!... hihihieiheheheehee... hammastahna kato... hihiiihhiihehhheeee.... ÄÄÄHHEHHHÄÄÄÄÄH!!!!!!!1
:ahem: :jaska: :thumbfh:OoPee sanoi:Tosimies ei imuroi eikä tiskaa :frank:
vaan...
Tosimies imuroi ja tiskaa ja mutisee jotain epämääräistä siitä, miten kaikki on menny vituiks sen jälkeen, kun joku kukkahattutätilesbofeministi keksi termin tasa-arvo :frown: :jaska: