Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
KnowHow sanoi:
Voi vittu mitä patsastelua on noi tankomarkkinat. Toi juontajaämmä on ihan hirvee, vittu mikä kestoirvistys naamalla. Porkan puujalkavitsit itkettää. Laulajat oo ku mauttomia ja takakireitä päitä. Ihan paskaa.
Ja silti sä kattot? :eek:

burb

.
Jepjep, kivat päikkärit. Aika-ajoista tähän asti muutamalla katkoksella.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Jepjep, kivat päikkärit. Aika-ajoista tähän asti muutamalla katkoksella.
Eikös noille heräämisille ja nukkumisille ja aika-ajoille ole omat toikkinsa, näemmä vielä katkoksillekin kun on tuo Sonera-toikki?

burb

.
kouvotsvoni sanoi:
Eikös noille heräämisille ja nukkumisille ja aika-ajoille ole omat toikkinsa, näemmä vielä katkoksillekin kun on tuo Sonera-toikki?
Öh.. joo kai. Oon niin sekaisin ettei tullut mieleen.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Öh.. joo kai. Oon niin sekaisin ettei tullut mieleen.
Tuollaisille on vielä känni-threadkin olemassa. Tarkkuutta nyt, jotta jutut menevät oikeisiin toikkeihin ja asiat eivät rönsyile ja ihmiset tappele.

burb

.
kouvotsvoni sanoi:
Tuollaisille on vielä känni-threadkin olemassa. Tarkkuutta nyt, jotta jutut menevät oikeisiin toikkeihin ja asiat eivät rönsyile ja ihmiset tappele.
*rönsyilee*
*tappelee*

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Olipa eilen serkun häät. Äidin puolen serkuksista (yhteensä neljä poikaa) minä olen enää ainoa joka ei ole naimisissa. Broidi on meistä vanhin ja nyt naimisiin mennyt nuorin, muo ~0,5v nuorempi - eli kokonaisuudessaan ikäeroa serkusparvella n. 4,5v

Arvatkaas kuinka monta kertaa kuulin kysymyksen "Millos on Jaakon häiden vuoro" tai jonkun muunnelman samasta kysymyksestä :jaska:

burb

.
kouvotsvoni sanoi:
Soikka:confused: Eivät ainakaan osastollani tunteneet raivokkain äänenpainoinkaan semmoista henkilöä.
soikka.com
En ole varma mutta luulen että Soikka tulee sukunimestä.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Vettä tulee kuin ... ikkunat romisevat niin, ettei nukkumaan pystynyt. "Onneksi" on tässä loman välillä töihinlähtö. :eek:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Ei nyt vettä sada mutta ulkona on tosi kostea sää, jonka voi tuntea sisälläkin, kosteus% lähentelee 100.

Tuli herättyä näin aikaisin ja pitänee kohta käydä koiran kanssa kävelyllä.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olipa muuten kaupungilla melkoinen aallokko. Vastaantuleville tuli melkoiset loiskeet päin tuulilasia. Onneksi en lähtenyt avoautolla liikenteeseen tällä kertaa, olis ripsivärit valahtaneet poskille.

Captain Howdy

Well-known member
Kävin äsken hakemassa portilta pizzan. Siellä oli apean näköisiä jamppoja jonottamassa Pasin kyytiin... :D