Olga
.
Tuo Henri Stenroth 'vatkaa' kulmakarvojaan koko ajan. :doubtful:
Ja silti sä kattot?KnowHow sanoi:Voi vittu mitä patsastelua on noi tankomarkkinat. Toi juontajaämmä on ihan hirvee, vittu mikä kestoirvistys naamalla. Porkan puujalkavitsit itkettää. Laulajat oo ku mauttomia ja takakireitä päitä. Ihan paskaa.
Tsiigasin kaikkien yhdet laulut läpi. Sit vaihtu kanava.OoPee sanoi:Ja silti sä kattot?
Eikös noille heräämisille ja nukkumisille ja aika-ajoille ole omat toikkinsa, näemmä vielä katkoksillekin kun on tuo Sonera-toikki?burb sanoi:Jepjep, kivat päikkärit. Aika-ajoista tähän asti muutamalla katkoksella.
Öh.. joo kai. Oon niin sekaisin ettei tullut mieleen.kouvotsvoni sanoi:Eikös noille heräämisille ja nukkumisille ja aika-ajoille ole omat toikkinsa, näemmä vielä katkoksillekin kun on tuo Sonera-toikki?
Tuollaisille on vielä känni-threadkin olemassa. Tarkkuutta nyt, jotta jutut menevät oikeisiin toikkeihin ja asiat eivät rönsyile ja ihmiset tappele.burb sanoi:Öh.. joo kai. Oon niin sekaisin ettei tullut mieleen.
*rönsyilee*kouvotsvoni sanoi:Tuollaisille on vielä känni-threadkin olemassa. Tarkkuutta nyt, jotta jutut menevät oikeisiin toikkeihin ja asiat eivät rönsyile ja ihmiset tappele.
Soikka Eivät ainakaan osastollani tunteneet raivokkain äänenpainoinkaan semmoista henkilöä.burb sanoi:Oliks hei toi Soikka menos hei naimisiin piankin hei?
Sitten kun suhteen Micraan saa virallistaa.kouvotsvoni sanoi:MILLOS ON JAAKON HÄIDEN VUORO?
soikka.comkouvotsvoni sanoi:Soikka Eivät ainakaan osastollani tunteneet raivokkain äänenpainoinkaan semmoista henkilöä.
Jopas säikäyttiburb sanoi:soikka.com
En ole varma mutta luulen että Soikka tulee sukunimestä.