Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
sä oot kyl varsinainen triple-ou-seven postausajan perusteella. Kyl kantsis vähän panostaa äijäkkeen ulkonäköön.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Vaikka tämä onkin punainen vaate, niin silti... Kyllä harmittaa maanviljelijöiden puolesta, kun vettä sataa koko ajan. Meikäläisen palkollisen palkkapussiin sade ei suoranaisesti vaikuta.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Vaikka tämä onkin punainen vaate, niin silti... Kyllä harmittaa maanviljelijöiden puolesta, kun vettä sataa koko ajan. Meikäläisen palkollisen palkkapussiin sade ei suoranaisesti vaikuta.
Mä säälin iteljooneja. Mikään ei ole (omakoht.kokemuksia) niin vittumaista, kun polkee kuin Läänsaamstrom ja juosta kuin vireeni ittensä hikiseksi sadetakki päällä, ja sitten mennä kosteaan kerrostalon rappukäytävään tsuppaamaan rappusia ylös ja alas se sadetakki päälle liimautuneena.

Ja takissa luki seljässä vielä PLO kun joku irvileuka oli fiksannut Posti- ja Lennätinlaitoksen lyhenteen PLL uuteen uskoon.:mad_old:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Moe Szyslak sanoi:
Mä säälin iteljooneja. Mikään ei ole (omakoht.kokemuksia) niin vittumaista, kun polkee kuin Läänsaamstrom ja juosta kuin vireeni ittensä hikiseksi sadetakki päällä, ja sitten mennä kosteaan kerrostalon rappukäytävään tsuppaamaan rappusia ylös ja alas se sadetakki päälle liimautuneena.

Ja takissa luki seljässä vielä PLO kun joku irvileuka oli fiksannut Posti- ja Lennätinlaitoksen lyhenteen PLL uuteen uskoon.:mad_old:

Moon jakanu aikanaan teininä rahoittaakseni mm. ekan prätkäni oston, sanomalehtiä aamuöisin ennen kouluun menoa. Allekirjoitan Moen säälin postinkantajia kohtaan. On muuten oikeesti tavallisen vittumaista hommaa, varsinkin hissittömissä vanhoissa kerrostaloissa just joku sadetakki tms. paksut talvivaatteet päällä. :mad:
Moneen kertaan teki mieli ottaa vastaan mutsin tarjous että hän maksais prätkän, mutta kun olin sen periaatteessakin omilla rahoillani ja omille nimilleni päätttänyt hankkia, niin silleen myös tein. Jos se ois ollu mutsin maksama ja nimillä, on ihan satavarmaa että se ois yrittänyt (tavanomaistakin enemmän) rajoitella teinipoikansa ajoja.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Runar ja Kyllikki sanoi:
Moon jakanu aikanaan teininä rahoittaakseni mm. ekan prätkäni oston, sanomalehtiä aamuöisin ennen kouluun menoa. Allekirjoitan Moen säälin postinkantajia kohtaan.
SAMA! Tosin tein tuota vielä 23 vuotiaana viimoisen kerran ja rahoitin pääasiassa elämän mukavuutta (=viina ja pilu).

Toisaalta en itse pitänyt tuota aamuyön hesarien ja hyvinkään sanomien jakamista hullumpana väliaikaishommana. Kun fillarilla höyläsi, ehti yön aikana parhaimmillaan tekemään 4 tunnin aikana 8 tunnin edestä duunia (tosin en moista suoritusta tehnyt kuin ehkä kerran, mutta monet tekivät joka yö) ja samalla tuli hyvä 4 tunnin treeni. Ja sit oli koko päivä vapaata ainakin kesäisin, kun ei ollut koulua. Ja sateesta kun olen tunnetusti aina pitänyt eikä talven kylmyys ja lumikaan minua juuri haittaa, niin mikäs siinä. Kyllä siitä hyvät kaljarahat sai. Ja seurusteluaikana jäi jopa rahaa naisen hemmotteluun, minkä ansiosta sai herkemmin pilua.

burb

.
Onpas hiljainen foorumi. Kohta teen jonkun ronskin toikin niin saadaan vähän äksöniä.

SamiJ

Well-known member
Muistin tuossa juuri, että mullahan tulee tänään neljännesvuosisata täyteen :eek!: