Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Minulla on pöytä täynnä erilaisia kakkuloita, joista pitäisi valita mieluisimmat ja sopivimmat. Ettäs on vaikeeta. :eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Runar ja Kyllikki sanoi:
Moon jakanu aikanaan teininä rahoittaakseni mm. ekan prätkäni oston, sanomalehtiä aamuöisin ennen kouluun menoa. Allekirjoitan Moen säälin postinkantajia kohtaan. On muuten oikeesti tavallisen vittumaista hommaa, varsinkin hissittömissä vanhoissa kerrostaloissa just joku sadetakki tms. paksut talvivaatteet päällä. :mad:
Moneen kertaan teki mieli ottaa vastaan mutsin tarjous että hän maksais prätkän, mutta kun olin sen periaatteessakin omilla rahoillani ja omille nimilleni päätttänyt hankkia, niin silleen myös tein. Jos se ois ollu mutsin maksama ja nimillä, on ihan satavarmaa että se ois yrittänyt (tavanomaistakin enemmän) rajoitella teinipoikansa ajoja.
Kerran kun syrra oli posteljoonina lukion jälkeen varmaan semmosen vuoden, niin faijan ketale pakotti mut auttamaan joulupostien kanssa. Vittu samat ihmiset saa satoja joulukortteja Kerttu-tädeiltä ja Vilma-serkulta. Siihen vielä päälle torstain viikkolehdet Aput ja Seurat ja joku Kyrkpressen eli kirkkosanomat joka tulee joka jumalan kotiin, niin kyllä oli hienoa.:mad_old: :jaska: Ja Valituilta Paloilta korttia jossa käsketään TARKKAILEMAAN POSTIA LÄHIPÄIVINÄ. Sitten tulee semmonen paksu kirje jossa on halpis-ruuvvari mukana. Punteista tuleen ihan vitun vinoja, kun yrität solmia niitä kasaan kun siellä täällä on niitä VPn tarkkailtavia kirjeitä. Sitten kun menet punttilaatikolle, niin se puntti on räjähtänyt palasiksi, ja postit epäjärjestyksessä. Siinä istut maassa hangessa ja sortteeraat posteja sylissä.:jaska: :thumbfh:

Voi vitun vitun vittu. Vieläkin vituttaa.:D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Minulla on pöytä täynnä erilaisia kakkuloita, joista pitäisi valita mieluisimmat ja sopivimmat. Ettäs on vaikeeta. :eek:
No onnex on vaan kakkuloita, ettei ole piirakoita ja torttuloita siinä sekasin vaikeuttamassa kakkujen valintaa.:mad:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Isällä kävi harvinaisen hyvä tsägä saadessaan aivoinfarktin tänään. Se oli valmiiksi sairaalassa.

JuuZa

Kulttuurispesialisti
Vellu sanoi:
Isällä kävi harvinaisen hyvä tsägä saadessaan aivoinfarktin tänään. Se oli valmiiksi sairaalassa.
Tsägä juu.. Kaikkein parempaa onnea toivon hänelle..

Trullinkaasu

Well-known member
Sellasta vaan, että piti nähkääs mökiltä vaivautua tänne kaupungin hulinaan, kun on kerta lauantaina häät tiedossa.. niin, ei sentään minun. :wink: Lauantaina jälleen sitten mökille.

Mägnystä ja Silveristä ei jäänyt mitään positiivista käteen.. paitsi luu. Ranskassa kardinaalimunaus, kun Kovalainen joutui uhriksi. :nope: Silveristä ei sitten muuta. :)

Tällasta vaan ja lomaa vielä parisen viikkoa jäljellä. :ahem: