Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mutta kyllä se isä tosta aika hyvin toipuu.:ahem:

Päässyt heti hoitoon, niin ei ole tärveltynyt mitään ajukopassa.:thumbup:

Tsemiä!

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Kiitoksia kovasti. Kyllä varmasti tarttee paljon ylimääräistä energiaa toi isän tilanne multakin. Täytyy vaan muistaa antaa periksi joissain merkityksettömissä asioissa. Yleensä keskustelut on sellaisia, että kumpikin pitää päänsä, vaikka toinen olisi kuinka selkeästi väärässä (kuten tää infarktiasia, se ei vaan suostu uskomaan sitä). Täytyy varmaan itse käydä mökillä pitämässä paikkoja yllä.

burb

.
Tsemppiä Vellulle, isällensä ja tarvittaessa myös Jacquekselle.

Knoukka

Well-known member
Jacques sanoi:
on jotenkin huokea ja keveä olo. Tuli vedettyä eilen perseet ja tänään duunissa. :)
Soot humalan puolella vielä. Kyllä se kohmelo sieltä vielä tulee, kulman takaa. Parahiksi viimeistään kun työt loppuu... :alppu:

Trullinkaasu

Well-known member
Plääh. Tuli tossa äsken tehtyä viiden kilsan lenkki. Kyllä kannatti. :thumbup:

Captain Howdy

Well-known member
Vellu sanoi:
Hyvä huomio!

(toivottavasti onnilla on onni myötä)
Menen aivan kohta tupakalle tohon samalle parvekkeelle!!!!

Onnilla oli Onni myötä. Se eilinen lääkäri ei ollutkaan saanut sitä kättä paikalleen ja tän aamuinen lekuri pisti sen sitten kohdilleen. Murtumaa ei ollut. Onni ei suostunut käyttämään sitä kipeää kättään lääkärissä, mutta ihmeparantuminen tuli lelukaupassa, kun ostettiin sellainen poliisiauto–kaahariauto–liikennevalo -setti. Ei nimittäin vasemmassa kädessä ollut mitään ongelmaa kantaa sitä settiä kassalle... :D

No mutta ihan hyvä näin.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Captain Howdy sanoi:
Onni ei suostunut käyttämään sitä kipeää kättään lääkärissä, mutta ihmeparantuminen tuli lelukaupassa, kun ostettiin sellainen poliisiauto–kaahariauto–liikennevalo -setti. Ei nimittäin vasemmassa kädessä ollut mitään ongelmaa kantaa sitä settiä kassalle... :D
On ne vaan lutuisia :D :D :D

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
OoPee sanoi:
On ne vaan lutuisia :D :D :D
On. :ahem:

Tuli mieleen työkaverin poika, joka ei millään oppinut ärrää. Sitä kuskattiin vaikka mihin terapeutille ja ei onnistunut. Sitten se näki lelukaupan ikkunassa jonkun mieluisen lelun ja äiti sanoi, että saat sen, kun opettelet ärrän. Kotona poika meni omaan huoneeseensa murjottamaan ja sieltä kuului jonkin aikaa 'ärinää' ja niinhän se ärrä irtosi ja lelu tuli hankituksi! :thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Olga sanoi:
On. :ahem:

Tuli mieleen työkaverin poika, joka ei millään oppinut ärrää. Sitä kuskattiin vaikka mihin terapeutille ja ei onnistunut. Sitten se näki lelukaupan ikkunassa jonkun mieluisen lelun ja äiti sanoi, että saat sen, kun opettelet ärrän. Kotona poika meni omaan huoneeseensa murjottamaan ja sieltä kuului jonkin aikaa 'ärinää' ja niinhän se ärrä irtosi ja lelu tuli hankituksi! :thumbup:
Tai mun systeri, joka kutsu pienenä ompelukonetta empolekoneeksi. Isoäiti sitten yritti opastaa, että ei se ole empolekone, se on O M P E L U K O N E !
- MUKKU MÄ EN OSAA SANOA OMPELUKONE!!! :mad: :mad: :mad:

Captain Howdy

Well-known member
Ja kiitokset tosiaan Lastenklinikalle.
Vaikka tosta kunnallisesta terveydenhoidosta puhutaan mitä puhutaan, ovat meidän kaikki tapaukset olleet hyvin hoidettuja. Siis lastenklinikalla.
Laajasalon ter... öö arvauskeskus on sitten ihan toinen juttu, puhumattakaan Pohjois-Haagan vastaavasta...

Captain Howdy

Well-known member
OoPee sanoi:
Tai mun systeri, joka kutsu pienenä ompelukonetta empolekoneeksi. Isoäiti sitten yritti opastaa, että ei se ole empolekone, se on O M P E L U K O N E !

vähän sama meillä on lusikka = LUKISSI ja musiikki = MUKISSI.
Oon monta kertaa yrittänyt opettaa tavuittain: MU-SIIK-KI tai LU-SIK-KA ja sanoohan se ne ihan oikein. Mutta heti kun pitäis sanoa se sana kokonaan, tulee sille sellanen velmu ilme ja nauraen sanoo MUKISSI tai LUKISSI!!!
Eli ihan täysin piruuttaan tekee noin.

On muuten perinyt äitiltään piruilu- ja huijjaustaitonsa. Että uutta haulikkomiestä odotellessa...

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
OoPee sanoi:
:D :D