Olga
.
Tulkitsen kuuluvani tähän ryhmään... johonkin noista. OK?Vellu sanoi:Juuh. Ja naisten ja muiden homojen kans. Tai siis ööh... Kaunis päivä tänään...
Tulkitsen kuuluvani tähän ryhmään... johonkin noista. OK?Vellu sanoi:Juuh. Ja naisten ja muiden homojen kans. Tai siis ööh... Kaunis päivä tänään...
Joo Yhteen sellaiseen ryhmään, mihin Moe ei kuulu.Olga sanoi:Tulkitsen kuuluvani tähän ryhmään... johonkin noista. OK?
Noin sitä pitää:thumbup:Jacques sanoi:on jotenkin huokea ja keveä olo. Tuli vedettyä eilen perseet ja tänään duunissa.
Kepu?Vellu sanoi:Joo Yhteen sellaiseen ryhmään, mihin Moe ei kuulu.
Ei ku ökyisännät! :thumbup:Moe Szyslak sanoi:
Ja muut Knoukkarit.:ahem:Olga sanoi:Ei ku ökyisännät! :thumbup:
Soot humalan puolella vielä. Kyllä se kohmelo sieltä vielä tulee, kulman takaa. Parahiksi viimeistään kun työt loppuu... :alppu:Jacques sanoi:on jotenkin huokea ja keveä olo. Tuli vedettyä eilen perseet ja tänään duunissa.
Menen aivan kohta tupakalle tohon samalle parvekkeelle!!!!Vellu sanoi:Hyvä huomio!
(toivottavasti onnilla on onni myötä)
On ne vaan lutuisiaCaptain Howdy sanoi:Onni ei suostunut käyttämään sitä kipeää kättään lääkärissä, mutta ihmeparantuminen tuli lelukaupassa, kun ostettiin sellainen poliisiauto–kaahariauto–liikennevalo -setti. Ei nimittäin vasemmassa kädessä ollut mitään ongelmaa kantaa sitä settiä kassalle...
On. :ahem:OoPee sanoi:On ne vaan lutuisia
Tai mun systeri, joka kutsu pienenä ompelukonetta empolekoneeksi. Isoäiti sitten yritti opastaa, että ei se ole empolekone, se on O M P E L U K O N E !Olga sanoi:On. :ahem:
Tuli mieleen työkaverin poika, joka ei millään oppinut ärrää. Sitä kuskattiin vaikka mihin terapeutille ja ei onnistunut. Sitten se näki lelukaupan ikkunassa jonkun mieluisen lelun ja äiti sanoi, että saat sen, kun opettelet ärrän. Kotona poika meni omaan huoneeseensa murjottamaan ja sieltä kuului jonkin aikaa 'ärinää' ja niinhän se ärrä irtosi ja lelu tuli hankituksi! :thumbup:
OoPee sanoi:Tai mun systeri, joka kutsu pienenä ompelukonetta empolekoneeksi. Isoäiti sitten yritti opastaa, että ei se ole empolekone, se on O M P E L U K O N E !
- MUKKU MÄ EN OSAA SANOA OMPELUKONE!!!
OoPee sanoi:Tai mun systeri, joka kutsu pienenä ompelukonetta empolekoneeksi. Isoäiti sitten yritti opastaa, että ei se ole empolekone, se on O M P E L U K O N E !
- MUKKU MÄ EN OSAA SANOA OMPELUKONE!!!