No en sit kai mitäänkouvotsvoni sanoi:Sitähän minä tässä teen töikseni nytkin, vai mitä meinaat
Silminnäkijä - Suomi sairastaa, en nähnyt tuota ohjelmaa.S.A sanoi:Katsoiko kukaan tiistaina erästä Ylen ohjelmaa vanhustenhoidosta tai sattuisi edes muistamaan, mikä sen nimi oli?
Tarkoitatko tätä?S.A sanoi:Katsoiko kukaan tiistaina erästä Ylen ohjelmaa vanhustenhoidosta tai sattuisi edes muistamaan, mikä sen nimi oli?
Katsoin olosuhteiden pakosta. Mitä siitä?Silminnäkijä - Suomi sairastaa
TV2 18:20 - 18:50
Sänkyyn sidotut. Tuhansien suomalaisvanhusten viimeinen koti on sairaalan sänky. Joskus hyvän hoidon takuuna on vain vaativa omainen. Toimittaja Juha Portaankorva.
Tuota juuri tarkoitin. Halusin katsoa sen, onneksi tuolta Areenasta löytyi, kiitos vaan JayR.Olga sanoi:Tarkoitatko tätä?
Katsoin olosuhteiden pakosta. Mitä siitä?
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=861776&postcount=794Vilperi sanoi:Katos perhanaa, Kaktuksen tekemä lumiformula on päässyt irc-gallerian päivän kuvaksi! Onneeponnee!!!:ahem:
Ei näköjään, mutta nyt joku sentään huomasi mun merkityksettömän ilmoituksen!! \o/kouvotsvoni sanoi:http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=861776&postcount=794
Ei kukaan tärkeää uutistani huomannut
Olisiko kannattanut laittaa se aamiainen yläkautta? Olokin voisi olla normaalimpi. :wink:S.A sanoi:Aamiaista napaan ja sitten taas töihin. On kyllä vatsassa vähän outo olo. :dunno:
Raskausoireita?S.A sanoi:On kyllä vatsassa vähän outo olo. :dunno:
en kehdannut sanoa, mutta sama tuli mieleen jo aiemmin. (toisaalta tuo on hyvin yleinen vitsi melkein mistä tahansa naisen oireesta: vatsakivuista, nälästä, ruokahaluttomuudesta, pääkivusta, väsymyksestä jne).ettelbruck sanoi:Raskausoireita?
Herätys! Ei nukuta siellä! Nyt tsättäilet täällä meidän kanssa, ettet vaan nukahda!burb sanoi:Aivan mieletön väsymys.
Jouduin tuleman töihin jo kahdeksaksi, mikä on ihan älytön aika mulle.
Jotain hiton raportteja tässä ajelen, tunti aikaa vielä ja kone hyytyy.
Onneksi nettiselain toimii niin voin höpöttää teille ja yrittää pysyä hereillä.
Olin jo nukahtaa mutta yks pomo tuli huutamaan tohon jotain ja mä olin ihan et "joo, joo, mä hoidan".Vellu sanoi:Herätys! Ei nukuta siellä! Nyt tsättäilet täällä meidän kanssa, ettet vaan nukahda!
Voi. Sattuko pahasti ?burb sanoi:No nyt excel kaatui.
:ahem: Mukana oli lomarahan lisäksi vielä joitakin ylityökorvauksia. (siis minulla)Captain Howdy sanoi:Voi kunpa joka kuun palkka olisi yhtä suureellinen, kuin nyt tilille pompsahtanut...