kouvotsvoni
Banjottu
Kirjoittakaa nyt jotain, jottei turhaan tule refresh-nappia paineltua
Hei sovitaanko kaikki että ei kirjoiteta mitään niin kouvo painelee turhaan refresh-nappia, jooko! Hyvä! Hähähäää!kouvotsvoni sanoi:Kirjoittakaa nyt jotain, jottei turhaan tule refresh-nappia paineltua
:frown:burb sanoi:Hei sovitaanko kaikki että ei kirjoiteta mitään niin kouvo painelee turhaan refresh-nappia, jooko! Hyvä! Hähähäää!
Hähähäää! Painelitko turhaan?kouvotsvoni sanoi::frown:
:nope:burb sanoi:Sori hei, emmä tarkottanu. :frown:
Tai siis tarkotin mutten pahalla. :frown: :frown:
Tai tarkotin pahalla mutta tota öö. Tiäksä niinku. :nope: :thumbfh:
:nope:burb sanoi:Tais tulla jo toinen moka tälle päivälle. :jaska:
:doubtful:jupla sanoi:Taidan olla hiukan ennakkoluuloinen, mutta katsellessani booking.comin -sivuilta matkalleni sopivaa hotellia ei yhdistelmä "homoystävällinen" ja nimimerkki Jacqueksen hotellin kehuminen nosta hotlan pinnoja silmissäni... :doubtful:
Anteeksi, mutta minua rupesi tahattomasti naurattamaan.Captain Howdy sanoi:Käytiin perheen kanssa puuhaperkeleessä.
sama :ahem:Olga sanoi:Anteeksi, mutta minua rupesi tahattomasti naurattamaan.
Minua puolestaan alkaa aina tahattomasti masentamaan, kun kuulen ihmeellisen mollivoittoisen ja apaattisen jonkun huvipuiston mainoslaulun. *****landia, *****landia, huvipuisto mahtava, vesipedon unelma jne. Sanoissa nyt ei mitään vikaa, mutta se monotoninen "laulu" ja ö-luokan mollitanhu taustalla on käsittämätöntä huvipuistolta. Vuodesta toiseen, joka kesä!Olga sanoi:Anteeksi, mutta minua rupesi tahattomasti naurattamaan.
Pieni tauko teki hyvää, johan on uusia tekstejä.burb sanoi:Hähähäää! Painelitko turhaan?
Olisinpa näkemässä ilmeesi kun näpytät tuskissasi refreshiä ja mitään uusia viestejä ei näy missään! Voi sitä harmitusta! Hähähähä!!
Olen huomannyt saman, foorumi tuntuu ihan tuoreelta ja mielenkiintoiselta kun pitää välillä vähän taukoa tästä paikasta. Vaikkapa tunnin tai pari, mitä nyt työmatka kestää, joskus kaupassakäynnin kera.kouvotsvoni sanoi:Pieni tauko teki hyvää, johan on uusia tekstejä.
No nyt sen tajusin. Perkules kun olen ihmetellyt, että miten ihmisillä voi olla tuhansia ja kymmeniäkin tuhansia postauksia. Erikoista sakkia olette, mutta ei mitenkään negatiivisessa mielessä. Oikein hyvinhän täällä viihtyy lueskellen. Välillä on sellaista läppää, että Riemurasiakin jää kakkoseksi.burb sanoi:Olen huomannyt saman, foorumi tuntuu ihan tuoreelta ja mielenkiintoiselta kun pitää välillä vähän taukoa tästä paikasta. Vaikkapa tunnin tai pari, mitä nyt työmatka kestää, joskus kaupassakäynnin kera.
Lienet seurannut Tahdon asia -sarjaa...Olga sanoi:Anteeksi, mutta minua rupesi tahattomasti naurattamaan.
Jo toista kertaa!Captain Howdy sanoi:Lienet seurannut Tahdon asia -sarjaa...