Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

burb

.
kouvotsvoni sanoi:
Kirjoittakaa nyt jotain, jottei turhaan tule refresh-nappia paineltua:eek:
Hei sovitaanko kaikki että ei kirjoiteta mitään niin kouvo painelee turhaan refresh-nappia, jooko! Hyvä! Hähähäää!

burb

.
kouvotsvoni sanoi:
Hähähäää! Painelitko turhaan? :D
Olisinpa näkemässä ilmeesi kun näpytät tuskissasi refreshiä ja mitään uusia viestejä ei näy missään! Voi sitä harmitusta! Hähähähä!!

burb

.
Sori hei, emmä tarkottanu. :frown:
Tai siis tarkotin mutten pahalla. :frown: :frown:
Tai tarkotin pahalla mutta tota öö. Tiäksä niinku.:confused: :nope: :thumbfh:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
jupla sanoi:
Taidan olla hiukan ennakkoluuloinen, mutta katsellessani booking.comin -sivuilta matkalleni sopivaa hotellia ei yhdistelmä "homoystävällinen" ja nimimerkki Jacqueksen hotellin kehuminen nosta hotlan pinnoja silmissäni... :doubtful:
:doubtful:

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Olga sanoi:
Anteeksi, mutta minua rupesi tahattomasti naurattamaan. :D :eek:
Minua puolestaan alkaa aina tahattomasti masentamaan, kun kuulen ihmeellisen mollivoittoisen ja apaattisen jonkun huvipuiston mainoslaulun. *****landia, *****landia, huvipuisto mahtava, vesipedon unelma jne. Sanoissa nyt ei mitään vikaa, mutta se monotoninen "laulu" ja ö-luokan mollitanhu taustalla on käsittämätöntä huvipuistolta. Vuodesta toiseen, joka kesä!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Hähähäää! Painelitko turhaan? :D
Olisinpa näkemässä ilmeesi kun näpytät tuskissasi refreshiä ja mitään uusia viestejä ei näy missään! Voi sitä harmitusta! Hähähähä!!
Pieni tauko teki hyvää, johan on uusia tekstejä.

burb

.
kouvotsvoni sanoi:
Pieni tauko teki hyvää, johan on uusia tekstejä.
Olen huomannyt saman, foorumi tuntuu ihan tuoreelta ja mielenkiintoiselta kun pitää välillä vähän taukoa tästä paikasta. Vaikkapa tunnin tai pari, mitä nyt työmatka kestää, joskus kaupassakäynnin kera.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
burb sanoi:
Olen huomannyt saman, foorumi tuntuu ihan tuoreelta ja mielenkiintoiselta kun pitää välillä vähän taukoa tästä paikasta. Vaikkapa tunnin tai pari, mitä nyt työmatka kestää, joskus kaupassakäynnin kera.
No nyt sen tajusin. Perkules kun olen ihmetellyt, että miten ihmisillä voi olla tuhansia ja kymmeniäkin tuhansia postauksia. Erikoista sakkia olette, mutta ei mitenkään negatiivisessa mielessä. Oikein hyvinhän täällä viihtyy lueskellen. Välillä on sellaista läppää, että Riemurasiakin jää kakkoseksi.