No, mikä?Il Tempo Gigante sanoi:Voi taivahan Jumala.
Tämä tästä vielä puuttui....
Onko niissä Niken pohjapehmusteet?Juskanen sanoi:Ostin tänään kahdet kengät![]()
Jos et siä peelo ymmärrä imperfektin ja preesensin eroa, niin totanoin.. niin siis sitten et ymmärrä. Nih! :frank:Moe Szyslak sanoi:
Rupes itteänikin naurattamaan toi kuva. Ei noitten kenkien taki avaan siksi, että kun tota kuvaa kattelee ja mietiti, että entäspä jos toi kuvan kohde ei istukkaan vaan poseeraa seisten, niin noi karvaset sääret on suhtkoht johnwaynetMoe Szyslak sanoi:Moor evidens!
"gyl seljä kans ain pärjää" niinuin eräs turkulainen kiropraktikko aikoinaan totes mutsille, joka kärsi selkävaivoista kävi hakemassa vaivoihinsa apuaburb sanoi:Ai saatanan saatana tätä selkää. :mad_old: :thumbfh:
Ihan jumissa ja kipeä, jo melkein viikon.
Burana ja Piroxin (yks kipugeeli) auttaa, mutta aamuisin tämä on ihan tuskaa. :jaska: :jaska:
Voipi tosiaan olla, että ihan pelkällä selkä- ja vatsalihasten reenaamisella tulis jo selkeesti parempaan kondikseen. Soon loppujenlopuks aika vähän aikaa mitä tommoseen tarttee uhrata aikaa, kunhan tekee säännöllisesti.burb sanoi:No pärjää pärjää, heti kun pääsee sängystä ylös ja pystyy kävelemään. Sekin on välillä vähän vaikeaa.
Muutaman kerran lääkärille olen asiasta kertonut ja vastaus on melkein aina sama: "No onhan se ranka vähän kiero ja varmasti kipeä, ota puranaa".
No, onhan tämä oma vika kun ei tuo liikunta mun paheisiin kuulu, vaan enämpikin toi rötväily ja huonon ryhdin ylläpito.
Ilman tennispalloja olen lattialla makoillut selälläni, joskus auttaa, joskus ei.Thunder sanoi:Purppi vaan ostaa tennispalloja, laittaa ne lattialle ja kiehnää selkänsä pallojen päällä, toimii kuin hieroja.
Lääkärit ei yleensä selän päälle paljoa ymmärrä.burb sanoi:No pärjää pärjää, heti kun pääsee sängystä ylös ja pystyy kävelemään. Sekin on välillä vähän vaikeaa.
Muutaman kerran lääkärille olen asiasta kertonut ja vastaus on melkein aina sama: "No onhan se ranka vähän kiero ja varmasti kipeä, ota puranaa".
No, onhan tämä oma vika kun ei tuo liikunta mun paheisiin kuulu, vaan enämpikin toi rötväily ja huonon ryhdin ylläpito.
Sun pitää hankkia jotain aivastuspulveria. Onhan aivastamisessa se heikkona puolena helvetinmoinen kipu, jos selkä ei naksahdakkaan paikalleen.burb sanoi:Silleen tuo kovalla alustalla selällään makoilu on hyvä juttu että jos sattuu tulemaan aivastus niin selkä saattaa napsahtaa oikeaan asentoon ja kipu on samantien poissa. Tuon olen pari-kolme kertaa kokenut.:thumbup:
Mitään aivastuspulveria tässä tartteta. Pippuria vaan sieraimiin ja eiköhän luulis aivastuttavan!jps sanoi:Sun pitää hankkia jotain aivastuspulveria.
Niin, turvallisempaa on aloittaa vatsalihasten reenaaminen, kun monella selkälihasten treenaaminen vie vaan pahempaan happeen. Sitten pitää opetella mitä liikkeitä voi tehdä (itse en voi mitään kierto- tai yliojennusliikkeitä selällä tehdä, joten kun melkeen kaikki liikkeet sellasia selälle on, niin en tee. Vatsalihakset sitten (varsinkin syvät ja vinot) tukee tota keskikorsettia.OoPee sanoi:Voipi tosiaan olla, että ihan pelkällä selkä- ja vatsalihasten reenaamisella tulis jo selkeesti parempaan kondikseen. Soon loppujenlopuks aika vähän aikaa mitä tommoseen tarttee uhrata aikaa, kunhan tekee säännöllisesti.
Joku tietävämpi kertoo loput, kuten myös sen millai ne liikkeet pitäis tehdä ettei revi selkäänsä samantien lopullisesti hajalle![]()
Pitääkö laittaa isompi kuva, että kaikki uskoo sun istuvan eikä omistavan vaan sikopaimenen sääret?OoPee sanoi:Rupes itteänikin naurattamaan toi kuva. Ei noitten kenkien taki avaan siksi, että kun tota kuvaa kattelee ja mietiti, että entäspä jos toi kuvan kohde ei istukkaan vaan poseeraa seisten, niin noi karvaset sääret on suhtkoht johnwaynet![]()