Terassille smirttaamaan.KnowHow sanoi:Bönde ois pitäny ottaa keväällä, nythän mä jo suunniteleen paluuta synnin ja sivistyksen piiriin.
Terassille smirttaamaan.KnowHow sanoi:Bönde ois pitäny ottaa keväällä, nythän mä jo suunniteleen paluuta synnin ja sivistyksen piiriin.
Ja siitä himaan squirttaamaan. :thumbup:Moe Szyslak sanoi:Terassille smirttaamaan.
Mikäs on Matxin "ykkönen":doubtful:KnowHow sanoi:Ei, toihan on Matxin ykkönen.
Edellisen viikon perjantaina tosiaan palautin pankkitilille 100€.GeGe sanoi:Talletin Paffin tyhjällä pelitilille 10 minuttia sitten 20€ ja palautin äsken 100€ takaisin pankkitilille :ahem:. Ja pelitilille jäi vielä 30€, tuottoisa perjantai
No, uusia fisuja koukkuun. :thumbup:GeGe sanoi:Edellisen viikon perjantaina tosiaan palautin pankkitilille 100€.
No sitä seuraavana sunnuntaina tietokoneen kiintolevy paukahti paskaksi, joten suurin osa voitosta meni seuraavalla viikolla uuden kiintolevyn hankintaan :thumbdown :thumbdown
Mun osalta ohi. :ahem:burb sanoi:Klo 15 pitäis olla häissä, ei omissa.
Onneksi tänään on aivan helkkarin lämmin päivä, mä tykkään keekoilla puvussa just tällaisina hikisinä päivinä.
SATTUUKO PÄÄHÄN. HALUATKO 'KUIVAA KORPPUA'?burb sanoi:Mun osalta ohi. :ahem:
Kännihelvetti. :nope:
Homma meni kuten pitääkin, eli morsian sai toisensa ja sulhanenkin todennäköisesti koht'puoliin. Ellei ole jo.
Ja mä tietenkin pakollisena känniääliönä, vaikka vähän väkisin pitikin vääntää.
En suinkaan tanssinut kravatti otsalla macarenaa pöydällä, mutta ihan lähellä oli. Siis se kravatti.
Eka kerta muuten että tiedän jo tässä vaiheessa että juhlavaatteet menee pesuun. Ne muuten menee. Joku jätti vissiin DNA:ta tohon mun pöksyille, ja se en ollu mä. :yuck:
Ihan vaan nyt kaverina pyytäisin ettette huutaisi kovin äänekkäästi kommentteja aamunkoitteesa, mulla on todennäköisesti piä kipiä.
Eipä tässä mitään, ihmeellisen mitätön krapula.Moe Szyslak sanoi:SATTUUKO PÄÄHÄN. HALUATKO 'KUIVAA KORPPUA'?
*Hankaa rystysillä Böörbin päänahkaa*
Ja toisen...Joku odottaa sinulta nyt paljon. Vastavuoroisesti hänellä ei ole annettavaa sinulle. Vaihtokauppa ei ole missään nimessä tasaväkinen.
Olisikohan sittenkin parempi lähteä kotiin. Uudet kakkulat sinne jo jäivätkin. Joutuu pärjäämään vanhoilla.Kasaat harteillesi helposti liikaakin tehtäviä, et pääse vastuuntuntoasi pakoon. Säilytät pokkasi haastavassa tilanteessa, vaikka sisällä myllertää.
Sama. Espoossa palaveri alkaa klo 9.toleranssisiipi sanoi:Kesäloma on sitten loppu. Abaut puolen tunnin päästä pitäis istua palaveeraamassa. Onneks ei yhtään ota päähän.
Alko kyllä kiinnostamaan että mitä on tollanen unelmahomma?toleranssisiipi sanoi:Nyt olis ensimmäinen "työpäivä" sitten takana. Tänään tuli mieleen että mihinkähän soppaan sitä on tullut lusikka iskettyä. Luvassa olis henkisesti rankkaa ja todella huonosti organisoitua työtä liian pienellä työntekijämäärällä ilman omia tiloja. Toivottavasti saa edes hyvän mielen tosta hommasta, paljon muuta siitä ei irtoakkaan.
Lähiaikoina myös selvinnee että meenkö opiskelemaan tota alaa työnteon ohella. Tiedossa olis pirusti itseopiskelua ja työssäoppimista. Saattaa jossain vaiheessa käydä jo liian rankaks.
Pikkusen mietityttää muutenkin että onko toi homma kaiken sen vaivan arvoista.
Mutta jos sen pari vuotta opiskelis tohon hommaan ja siihen sitten pari-kolme vuotta työntekoa perään. Sit viimeistään oliskin aika jo vaihtaa johonkin ihan muuhun hommaan. Paljon yli viittä vuotta en kyllä ala samaa hommaa tekemään, se on ihan varma. Mut sitä ei nyt ihan vielä tarvitse miettiä.
Tässä vaan itsekseni "ääneen" pohdiskelen.