Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

GeGe

Talvihorrostaja
GeGe sanoi:
Talletin Paffin tyhjällä pelitilille 10 minuttia sitten 20€ ja palautin äsken 100€ takaisin pankkitilille :ahem:. Ja pelitilille jäi vielä 30€, tuottoisa perjantai :cool:
Edellisen viikon perjantaina tosiaan palautin pankkitilille 100€.
No sitä seuraavana sunnuntaina tietokoneen kiintolevy paukahti paskaksi, joten suurin osa voitosta meni seuraavalla viikolla uuden kiintolevyn hankintaan :thumbdown :thumbdown :D

Knoukka

Well-known member
GeGe sanoi:
Edellisen viikon perjantaina tosiaan palautin pankkitilille 100€.
No sitä seuraavana sunnuntaina tietokoneen kiintolevy paukahti paskaksi, joten suurin osa voitosta meni seuraavalla viikolla uuden kiintolevyn hankintaan :thumbdown :thumbdown :D
No, uusia fisuja koukkuun. :thumbup:

abc

DNF
Vaikken oo mikään pokeriasiantuntija, niin ihmettelen just nyt SubTV:llä tulevan pokeriohjelman suomennoksessa käytettyjä termejä "sököttää" ja "kipata".

Edit: näköjään wikipediassa käyttävät samoja termejä. En kyllä muista aiemmin törmänneeni noihin, vaikka oon joskus aiemminkin katsonut pokeria telkkarista.

Viimeksi muokattu:

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Palasin juuri rapujuhlista. Nyt vaan kotiin tuijottamaan Professional Poker Touria ja kirjoittamaan F1-forumille.

burb

.
burb sanoi:
Klo 15 pitäis olla häissä, ei omissa.
Onneksi tänään on aivan helkkarin lämmin päivä, mä tykkään keekoilla puvussa just tällaisina hikisinä päivinä.
Mun osalta ohi. :ahem:
Kännihelvetti. :nope:
Homma meni kuten pitääkin, eli morsian sai toisensa ja sulhanenkin todennäköisesti koht'puoliin. Ellei ole jo.
Ja mä tietenkin pakollisena känniääliönä, vaikka vähän väkisin pitikin vääntää.
En suinkaan tanssinut kravatti otsalla macarenaa pöydällä, mutta ihan lähellä oli. Siis se kravatti.
Eka kerta muuten että tiedän jo tässä vaiheessa että juhlavaatteet menee pesuun. Ne muuten menee. Joku jätti vissiin DNA:ta tohon mun pöksyille, ja se en ollu mä. :yuck:

Ihan vaan nyt kaverina pyytäisin ettette huutaisi kovin äänekkäästi kommentteja aamunkoitteesa, mulla on todennäköisesti piä kipiä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
burb sanoi:
Mun osalta ohi. :ahem:
Kännihelvetti. :nope:
Homma meni kuten pitääkin, eli morsian sai toisensa ja sulhanenkin todennäköisesti koht'puoliin. Ellei ole jo.
Ja mä tietenkin pakollisena känniääliönä, vaikka vähän väkisin pitikin vääntää.
En suinkaan tanssinut kravatti otsalla macarenaa pöydällä, mutta ihan lähellä oli. Siis se kravatti.
Eka kerta muuten että tiedän jo tässä vaiheessa että juhlavaatteet menee pesuun. Ne muuten menee. Joku jätti vissiin DNA:ta tohon mun pöksyille, ja se en ollu mä. :yuck:

Ihan vaan nyt kaverina pyytäisin ettette huutaisi kovin äänekkäästi kommentteja aamunkoitteesa, mulla on todennäköisesti piä kipiä.
SATTUUKO PÄÄHÄN. HALUATKO 'KUIVAA KORPPUA'?
*Hankaa rystysillä Böörbin päänahkaa*

burb

.
Moe Szyslak sanoi:
SATTUUKO PÄÄHÄN. HALUATKO 'KUIVAA KORPPUA'?
*Hankaa rystysillä Böörbin päänahkaa*
Eipä tässä mitään, ihmeellisen mitätön krapula.
Suurimman ahdistuksen tekee tuo painostava säätila tuolla pihalla, ukostaa.

Estate

Well-known member
Päivällä ukkostaessa vähän siivoilin huonettani ja nenän eteen tupsahti (pieni) pino kirjoja. Hevoskirjoja (Merja Jaloa tms.) lähinnä sekä jokunen salapoliisikirja.
Mietin tässä, että pitäisikö säästää ne, jos vaikka minulla jonain päivänä on pikkutyttö, joka haluaa tuommoisia lueskella. Itse ainakin luin mieluusti tätieni (äitini ei ole ikinä hevosista piitannut) vanhoja hevoskirjoja jossain vaiheessa.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Päivän ennuste

Työkaveri lähetti minulle ennusteen tälle päivälle. Toisen lehden mukaan ...
Joku odottaa sinulta nyt paljon. Vastavuoroisesti hänellä ei ole annettavaa sinulle. Vaihtokauppa ei ole missään nimessä tasaväkinen.
Ja toisen...
Kasaat harteillesi helposti liikaakin tehtäviä, et pääse vastuuntuntoasi pakoon. Säilytät pokkasi haastavassa tilanteessa, vaikka sisällä myllertää.
Olisikohan sittenkin parempi lähteä kotiin. Uudet kakkulat sinne jo jäivätkin. Joutuu pärjäämään vanhoilla. :eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
toleranssisiipi sanoi:
Kesäloma on sitten loppu. Abaut puolen tunnin päästä pitäis istua palaveeraamassa. Onneks ei yhtään ota päähän.
Sama. Espoossa palaveri alkaa klo 9.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Nyt olis ensimmäinen "työpäivä" sitten takana. Tänään tuli mieleen että mihinkähän soppaan sitä on tullut lusikka iskettyä. Luvassa olis henkisesti rankkaa ja todella huonosti organisoitua työtä liian pienellä työntekijämäärällä ilman omia tiloja. Toivottavasti saa edes hyvän mielen tosta hommasta, paljon muuta siitä ei irtoakkaan.
Lähiaikoina myös selvinnee että meenkö opiskelemaan tota alaa työnteon ohella. Tiedossa olis pirusti itseopiskelua ja työssäoppimista. Saattaa jossain vaiheessa käydä jo liian rankaks.

Pikkusen mietityttää muutenkin että onko toi homma kaiken sen vaivan arvoista.

Mutta jos sen pari vuotta opiskelis tohon hommaan ja siihen sitten pari-kolme vuotta työntekoa perään. Sit viimeistään oliskin aika jo vaihtaa johonkin ihan muuhun hommaan. Paljon yli viittä vuotta en kyllä ala samaa hommaa tekemään, se on ihan varma. Mut sitä ei nyt ihan vielä tarvitse miettiä.

Tässä vaan itsekseni "ääneen" pohdiskelen.

Knoukka

Well-known member
toleranssisiipi sanoi:
Nyt olis ensimmäinen "työpäivä" sitten takana. Tänään tuli mieleen että mihinkähän soppaan sitä on tullut lusikka iskettyä. Luvassa olis henkisesti rankkaa ja todella huonosti organisoitua työtä liian pienellä työntekijämäärällä ilman omia tiloja. Toivottavasti saa edes hyvän mielen tosta hommasta, paljon muuta siitä ei irtoakkaan.
Lähiaikoina myös selvinnee että meenkö opiskelemaan tota alaa työnteon ohella. Tiedossa olis pirusti itseopiskelua ja työssäoppimista. Saattaa jossain vaiheessa käydä jo liian rankaks.

Pikkusen mietityttää muutenkin että onko toi homma kaiken sen vaivan arvoista.

Mutta jos sen pari vuotta opiskelis tohon hommaan ja siihen sitten pari-kolme vuotta työntekoa perään. Sit viimeistään oliskin aika jo vaihtaa johonkin ihan muuhun hommaan. Paljon yli viittä vuotta en kyllä ala samaa hommaa tekemään, se on ihan varma. Mut sitä ei nyt ihan vielä tarvitse miettiä.

Tässä vaan itsekseni "ääneen" pohdiskelen.
Alko kyllä kiinnostamaan että mitä on tollanen unelmahomma?