Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Olga sanoi:
Voi kauhistus, että oli Mette Mannosella (vai mikä se maikkarin meteorologi onkaan) karmea meikki. Huomasiko kukaan muu? Tai sitten minun juuri heränneet silmäni olivat sekaisin.
En itse huomannut. Jäivät koko uutiset katsomatta.:eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Voi kauhistus, että oli Mette Mannosella (vai mikä se maikkarin meteorologi onkaan) karmea meikki. Huomasiko kukaan muu? Tai sitten minun juuri heränneet silmäni olivat sekaisin.
Joo. A-kuppi Mette on melkeen kaikkien ällökki.

Knoukka

Well-known member
Palasin Yli-Iistä. Olipa lähtiessä aivan mieletön ukkonen mummolassa Paavolassa. Meni trombi tai mikä lie ihan yli, muutaman kymmenen puutakin kaatoi ihan mennessään ihan jo näköetäisyydeltä. Enkä ole koskaan nähnyt niin rankkaa sadetta. Aitan jyrkällä katollakin vesi virtasi YLÖSPÄIN yli katonharjan tuulen voimasta. Sellanen läpinäkymätön huntu vaan liehui katonharjan päällä. Rukiit meni täysin lakoon, ohrat paikoitellen ja ojat, pellot täynnä vettä. Takaisinkin ajellessa satoi tai oli vähintäänkin sumuista, eipä ole koneiden kanssa pelloille menemistä muutamaan päivään.

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
S.A sanoi:
Joskus partiopiireissä myös kaverit valittaneet, kun eivät ole tulitikkuja saaneet retkelle ostetuksi.
Mihin partiolaiset tarvitsevat tulitikkuja? Eikö ne osaa tehdä tulta pelkästään tuijottamalla tuimasti puukasaa?

burb

.
Rusina sanoi:
Mihin partiolaiset tarvitsevat tulitikkuja? Eikö ne osaa tehdä tulta pelkästään tuijottamalla tuimasti puukasaa?
Osaa, mutta vasta sitten kun saa mustan vyön partiosta.

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
burb sanoi:
Osaa, mutta vasta sitten kun saa mustan vyön partiosta.
Plaah! Kun oli joku partiolaisleiri Padasjoella jokin aika sitten, niin nauratti kun yli puolet lähtivät kotiin kun rupesi satamaan :p.. Siinä vasta eränkävijöitä. Viestimiehetkin karaistuneempia metsäihmisiä

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Lotto on nyt pettänyt pahemman kerran. :( Jo neljäs viikkoarvonta peräkkäin kun ei tullut voittoa. Yleensä niitä pikkuvoittoja sentään tulee 2-3 viikon välein.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Mun kerran postista erääseen asiaan saamani vastaus "Suomessa ei postilähetyksiä katoa" tuntuu entistä merkillisemmältä esim. tämän uutisen jälkeen:
Postinkantaja avasi 200 kirjettä ja pakettia

Lempääläläinen postinkantaja sai syytteen noin 200 kirjeen ja paketin avaamisesta ja sisällön varastamisesta. Postinkantajan aviomiestä syytetään varastettuun tavaraan ryhtymisesta.Postinkantajan epäillään varastaneen kirjeistä ja paketeista mm. rahaa, kirjoja, cd-levyjä, vaatteita ja koruja.

Useimmissa kirjekuorissa on ollut muutamien kymmenien eurojen rahasummia. Suurimmat vaatimukset esittää uskonnollinen yhteisö, jolle lähetettyja lahjoituksia katosi 3000 euroa.Syyttäjä vaatii postinkantajalle vankeustuomiota törkeästä viestintäsalaisuuden rikkomisesta ja varkaudesta. Aviomiehelle syyttäjä vaatii ankaraa sakkorangaistusta.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Enpäs menekään tässä unia katselemaan lain, kerta jo aamu valkenee. Keitän kahvia.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Aamukävelyllä tuli vastaan vakiintuneeseen tapaan ikäihminen kävelysauvoineen. Hän pysähtyi meidän kohdalle ja sanoi: "On se ihana, kun on lämmin." "Onhan se", kuulin sanovani. Mitäpä sitä toisen iloa pilaamaan.

Estate

Well-known member
Rusina sanoi:
Plaah! Kun oli joku partiolaisleiri Padasjoella jokin aika sitten, niin nauratti kun yli puolet lähtivät kotiin kun rupesi satamaan :p.. Siinä vasta eränkävijöitä. Viestimiehetkin karaistuneempia metsäihmisiä
Jos Taruksesta puhut (2004), niin ei varmasti yli puolet lähtenyt kesken kotiin. :D

burb

.
Rusina sanoi:
Viestimiehetkin karaistuneempia metsäihmisiä
Vaikka tarkoitit selvästikin v***uilla just henkilökohtaisesti mulle niin tässä itkuraivarin lomassa tyydyn toteamaan että vissiin n. 100 päivää olin metsässä armeijan aikana. Tiedän että jotkut on metsässä enämpi mutta hyvin moni on vähempikin.
Hyvin tuossa ajassa karaistuu.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Runar ja Kyllikki sanoi:
Lotto on nyt pettänyt pahemman kerran. :( Jo neljäs viikkoarvonta peräkkäin kun ei tullut voittoa. Yleensä niitä pikkuvoittoja sentään tulee 2-3 viikon välein.
Kärsiskö oikein kysäistä, notta paljonko/paljollako lottoat viikossa ? Moon kuulunut n. 10:ymmenen vuotta yhteen lottoporukkaan. Välillä on kulunut yli vuosikin ilman voittoa. Oliskohan tämän porukkuuden aikana tullut 6 - 7 pikkuvoittoa ? Pari viikkoa sitten tuli sen verran, ettei tarvitse tänä vuonna kenenkään enää osuuttaan maksaa. 9 rastin harava taitaa olla, millä pelaamme.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Aamulla pukiessani, huomasin että ainoa puhtaat kalsarit olivat boxerit, housujen vetoketjua kiinni laittaessani muistin, miksi en niitä yleensä käytä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jps sanoi:
Aamulla pukiessani, huomasin että ainoa puhtaat kalsarit olivat boxerit, housujen vetoketjua kiinni laittaessani muistin, miksi en niitä yleensä käytä.
:eek!: :eek!: :eek!: :eek!:

burb

.
Tulee varmaan kakkaa käteen mutta tulkoon.
Mä en nimittäin ole ihan täysin tyytyväinen enää mun töllöön.

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
burb sanoi:
Vaikka tarkoitit selvästikin v***uilla just henkilökohtaisesti mulle niin tässä itkuraivarin lomassa tyydyn toteamaan että vissiin n. 100 päivää olin metsässä armeijan aikana. Tiedän että jotkut on metsässä enämpi mutta hyvin moni on vähempikin.
Hyvin tuossa ajassa karaistuu.
Kyllähän minäkin 6kk viestimiehenä olin metsässä kohtuullisesti (syyskuun lopusta joulukuun puoleen väliin..yhteensä varmaan n. viikko oltiin jossain muualla kuin metsässä, mukaanlukien lomat. Ei tuo nyt kovin karaistavaa ollut kun meillä oli valtion toimittamat vihreät vessaklosetit ja sotkuauto vieraili.

Viestikeskusmiehet taitavat olla ainoita armeijaryhmiä, missä kunto heikkenee armeijassa, myös niillä jotka eivät ole ennen armeijaa liikkuneet ollenkaan :thumbup:

Telemiehillä kasvaa cooper tulos p-kauden testistä n. 400-500 metriä monilla, viestikeskusmiehillä laski keskimäärin 200m