Micael
Micael
:thumbup:Jr- sanoi:Meinaatko, että havaittuasi salaman otit siitä kuvan
:thumbup:Jr- sanoi:Meinaatko, että havaittuasi salaman otit siitä kuvan
Hypyllä kantsii käydä syömässä kotona ruisleipää:thumbup:S.A sanoi:Mulla on ekaa kertaa lukioaikana hyppytunteja. Tässä jaksossa todella tyhmä lukujärjestys. :dunno:
Pää turpos ja meinas poksahtaa äsken. Just ja just pysy koossa.burb sanoi:Ei muuten tarttunut.
Kauheet tärinät päällä, ihan niinkuin en koskaan aikaisemmin olisi ollut näin montaa tuntia polttamatta.
Noh, jos nyt ensi viikolla (tai edes joskus) satun ajokortin saamaan, periaatteessa ehtisin käymään kotona syömässä ruisleipää, mutta jotenkin tuntuu, ettei siinä olisi oikein mitään mieltä. Perjantaina mulla on kyllä kaksi hyppäriä peräkkäin, siinä ajassa voisi kotona käyntiä tietysti jo vähän harkitakin. Turha edestakaisin ajelu tuskin kumminkaan on mitenkään järkevä vaihtoehto.312T4 sanoi:Hypyllä kantsii käydä syömässä kotona ruisleipää:thumbup:
Jaksaa sitten opiskella paremmin - tai opettaa
Mutta jokseenkin tavallista vasta kortin saaneilla.S.A sanoi:Turha edestakaisin ajelu tuskin kumminkaan on mitenkään järkevä vaihtoehto.
Toivottavasti teidän lukiossa on joku levähdystila oppilaille, joilla on vapaatunti! Semmoinen paikka, jossa voisi vaikkapas ottaa pikku nokoset tai lukea lehtiä! Meidän lukiosta semmoinen vielä puuttuu valitettavasti:frown:S.A sanoi:Noh, jos nyt ensi viikolla (tai edes joskus) satun ajokortin saamaan, periaatteessa ehtisin käymään kotona syömässä ruisleipää, mutta jotenkin tuntuu, ettei siinä olisi oikein mitään mieltä. Perjantaina mulla on kyllä kaksi hyppäriä peräkkäin, siinä ajassa voisi kotona käyntiä tietysti jo vähän harkitakin. Turha edestakaisin ajelu tuskin kumminkaan on mitenkään järkevä vaihtoehto.
Nokoset koulussa? Johan on markkinat. :doubtful:312T4 sanoi:Toivottavasti teidän lukiossa on joku levähdystila oppilaille, joilla on vapaatunti! Semmoinen paikka, jossa voisi vaikkapas ottaa pikku nokoset tai lukea lehtiä! Meidän lukiosta semmoinen vielä puuttuu valitettavasti:frown:
En ole itse asiassa varma, olisko toi yksi oppilaskunnan huone semmonen, että sinne voisi mennä vaikka torkkumaan. Ei kyllä jotenkin tee mieli ottaa nokosia missään julkisissa tiloissa.312T4 sanoi:Toivottavasti teidän lukiossa on joku levähdystila oppilaille, joilla on vapaatunti! Semmoinen paikka, jossa voisi vaikkapas ottaa pikku nokoset tai lukea lehtiä! Meidän lukiosta semmoinen vielä puuttuu valitettavasti:frown:
Itsellä alkaa kolmas vuosi kun perjantaisin ei edes koulua. Jos siirrän yhet harkat maanantaista tiistaille, ois mulla vapaata to-iltapäivästä ti-iltaanS.A sanoi:Noh, jos nyt ensi viikolla (tai edes joskus) satun ajokortin saamaan, periaatteessa ehtisin käymään kotona syömässä ruisleipää, mutta jotenkin tuntuu, ettei siinä olisi oikein mitään mieltä. Perjantaina mulla on kyllä kaksi hyppäriä peräkkäin, siinä ajassa voisi kotona käyntiä tietysti jo vähän harkitakin. Turha edestakaisin ajelu tuskin kumminkaan on mitenkään järkevä vaihtoehto.
Itsellä alkaa kolmas vuosi kun perjantaisin ei edes koulua. Jos siirrän yhet harkat maanantaista tiistaille, ois mulla vapaata to-iltapäivästä ti-aamuunS.A sanoi:Noh, jos nyt ensi viikolla (tai edes joskus) satun ajokortin saamaan, periaatteessa ehtisin käymään kotona syömässä ruisleipää, mutta jotenkin tuntuu, ettei siinä olisi oikein mitään mieltä. Perjantaina mulla on kyllä kaksi hyppäriä peräkkäin, siinä ajassa voisi kotona käyntiä tietysti jo vähän harkitakin. Turha edestakaisin ajelu tuskin kumminkaan on mitenkään järkevä vaihtoehto.
Kyllä meillä vanhat naisopettajat ottavat sohvalla torkkuja kaamosaikaan aika useinkin opettajainhuoneissa vapareillaanOlga sanoi:Nokoset koulussa? Johan on markkinat. :doubtful:
No sinähän vetelet useinkin tirsoja töissä ollessasi, et tosin aulan sohvalla.Ylen Sankia Priha sanoi:Kyllä mekin lukiossa vapareilla vedettiin unta kuulaan aulan sohvilla, jos ei keksitty muuta tai oli niin huono sää ettei viitsinyt kaupungille lähteä.
Välistä on pakko. Viikonkin jos on yhtään nukkumati niin jo alkaa tuntua vähän heikolta.jps sanoi:No sinähän vetelet useinkin tirsoja töissä ollessasi, et tosin aulan sohvalla.