Il Tempo Gigante sanoi:
Kärsiskö oikein kysäistä, notta paljonko/paljollako lottoat viikossa ? Moon kuulunut n. 10:ymmenen vuotta yhteen lottoporukkaan. Välillä on kulunut yli vuosikin ilman voittoa. Oliskohan tämän porukkuuden aikana tullut 6 - 7 pikkuvoittoa ? Pari viikkoa sitten tuli sen verran, ettei tarvitse tänä vuonna kenenkään enää osuuttaan maksaa. 9 rastin harava taitaa olla, millä pelaamme.
Edellisten vastauksieni lisäksi vielä sellainen täsmennys, että tämä ei siis ole mikään vuosia jatkunut tilanne mun osalta, vaan tuolta helmikuun kieppeiltä jatkunut lähinnä kokeiluluontoinen homma, että kun lottolapun täyttää niin, että aina kaikki numerot löytyvät, niin tuleeko paremmin voittoja kuin silloin jos vain umpimähkään valitaan numeroita. vastaus on näemmä kyllä.
Voittoja tulee selvästi enemmän kuin "miten sattuu" täytetyllä kupongilla, mutta koko ajan silti vähemmän kuin rahaa menee. Eli rahaa menee koko ajan. Hitaasti kyllä, mutta varmasti.
Aloitin helmikuussa laittamalla pelitilille 23 euroa 10 senttiä ja olen sen jälkeen vissiin 2 tai 3 kertaa joutunut laittamaan lisää rahaa pelitilille, yhteensä ehkä n. 20-30 euroa. Näkishän sen tarkan summan tuolta Veikkauksen sivultakin mutta en jaksa just nyt tarkistella. Myöhemmin saatan sen tehdä.
Edit: Tarkistinkin heti. Eli olen tuon helmikuun 23,10 euron lisäksi siirtänyt rahaa pelitilille yhteensä 22 euroa kahtena eri kertana. eli yhteensä omaa rahaa on mennyt 45,1 euroa.
Joka viikko olen pelannut 7,7 eurolla.