Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Jason Voorhees sanoi:
Kokeilin sitä kerran, mutta siellä ei ollut silloin ketään. :doubtful:

Siellä on AINA joku. Esim. nyt on "virallisella" puolella 68 tyyppiä ja vapaan puolella 33. Ja nää on poikkeuksellisen alhaisia määriä.

Ace17

Acenteella
Jason Voorhees sanoi:
Kokeilin sitä kerran, mutta siellä ei ollut silloin ketään. :doubtful:

Tai sitten olin vain niin tumpelo etten osannut laittaa oikeita tietoja ja päädyin aivan väärään paikkaan. :thumbfh:
Kokeilepa nyt uudelleen, niin voin auttaa sinua tarvittaessa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
kouvotsvoni sanoi:
Lukiossa vapaus ja omaan yksiöön muutto sitten saikin minut harhapoluille:alppu: Onneksi ei ollut enää luokkasysteemiä lukiossa, tai ei olisi mitään tullut.. Vielä parempi oli, että suurinpiirtein ilmoittamalla sai kurssin tenttiä, niin jottei tarvinnut tunneille mennä, ja sitä tulikin paljon käytettyä, kun kuitenkin tuota rokulia tuli "aika-ajoin". Jollain ilveellä omaan tahtiin etenemällä pääsin 3,5 vuoteen läpi kuiteskin ja opo&luokanvalvoja pari päivää ennen lukion loppua kehittivät tyhjästä pari kurssia, jotta sain kurssit täyteen.
Mulla tais olla lukiossa 6 poissaolotuntia.:eek: :thumbup: :ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Armeija menikin sitten 16 päivää vaille B2-luokassa.:rolleyes:

Jalat hajosivat ja rupes vituttamaan.:D

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Moe Szyslak sanoi:
Mulla tais olla lukiossa 6 poissaolotuntia.:eek: :thumbup: :ahem:
Tavallaan samixii. Kun ei ollut pois koulusta, ei tarvinnut milloinkaan lukea läksyjä. Soli helppoo, kun kaikki jäi kertakuulemalla mieleen.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Positiivisesti yllättänyt kallis tuote

Yöllä mahan kurniessa lähdin haahuilemaan Oulussa ruokaa metsästäen ja vastaan tuli Pikkolo-grilli. Hintaa normaalilla (muita kokoja vielä pieni ja iso) pekonihampurilaisella oli 5,50e. Luulin tulevan jotain reilusti ylihintaista "hese"-hampparia, kun tuollakin sai vilauttaa S-korttia.. Tulikin oikeasti iso hampurilainen (tiedä kuinka valtava se iso olisi ollut). Pihvi oli maittava, pekoni todellakin maistui, eikä ollut vain näön vuoksi ja lisukkeita riitti. Hampurilaisessa maistui rehellinen grilli, ei ollut siis mautonta lain. Nälkä todellakin lähti ja hyvää oli:thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Ostin tytön koneeseen uuden emon, CPU:n ja muistit. En ole aiemmin törmännyt tuotteen pakkaukseen, mikä on kasattu väärinpäin :D ASUS:en laatikossa on ruskea puoli ulkona ja tekstit sisällä :eek!: :D :eek:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Yritin katsoa tuota potkupallomatsia, mutta jossain 15 minuutin kohdalla muistin miksi ei se ole jaksanut enää kiinnostaa.. heräsin täydellisestä shutdownista, en tiedä kuinka monta minuuttia olin tuijottanut töllöä tajuamatta yhtään mitä sillä välin tapahtui. Luoja, miten pitkästyttävää..
Sitten alkoi tuo ulkomaalainen joikkue mättämään maaleja ja selvisi sekin että tästäkin oli taas pidetty jumalatonta meteliä täysin aiheetta.

Potkupalloa, vain potkupalloa.. :rolleyes:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Il Tempo Gigante sanoi:
Kärsiskö oikein kysäistä, notta paljonko/paljollako lottoat viikossa ? Moon kuulunut n. 10:ymmenen vuotta yhteen lottoporukkaan. Välillä on kulunut yli vuosikin ilman voittoa. Oliskohan tämän porukkuuden aikana tullut 6 - 7 pikkuvoittoa ? Pari viikkoa sitten tuli sen verran, ettei tarvitse tänä vuonna kenenkään enää osuuttaan maksaa. 9 rastin harava taitaa olla, millä pelaamme.

Edellisten vastauksieni lisäksi vielä sellainen täsmennys, että tämä ei siis ole mikään vuosia jatkunut tilanne mun osalta, vaan tuolta helmikuun kieppeiltä jatkunut lähinnä kokeiluluontoinen homma, että kun lottolapun täyttää niin, että aina kaikki numerot löytyvät, niin tuleeko paremmin voittoja kuin silloin jos vain umpimähkään valitaan numeroita. vastaus on näemmä kyllä.
Voittoja tulee selvästi enemmän kuin "miten sattuu" täytetyllä kupongilla, mutta koko ajan silti vähemmän kuin rahaa menee. Eli rahaa menee koko ajan. Hitaasti kyllä, mutta varmasti.
Aloitin helmikuussa laittamalla pelitilille 23 euroa 10 senttiä ja olen sen jälkeen vissiin 2 tai 3 kertaa joutunut laittamaan lisää rahaa pelitilille, yhteensä ehkä n. 20-30 euroa. Näkishän sen tarkan summan tuolta Veikkauksen sivultakin mutta en jaksa just nyt tarkistella. Myöhemmin saatan sen tehdä.

Edit: Tarkistinkin heti. Eli olen tuon helmikuun 23,10 euron lisäksi siirtänyt rahaa pelitilille yhteensä 22 euroa kahtena eri kertana. eli yhteensä omaa rahaa on mennyt 45,1 euroa.
Joka viikko olen pelannut 7,7 eurolla.

Viimeksi muokattu:

JOC

tavallinen virtanen
Kuulin että hyvä opiskelijakaveri oli päättänyt lähteä lopullisesti. Motiivia voi taas kysellä, kun ulkokuori erittäin kiiltävä:hyvä opiskelupaikka, paljon kavereita, hyvä duuni, muijia yms...

RIP late.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Runar ja Kyllikki sanoi:
Edellisten vastauksieni lisäksi vielä sellainen täsmennys, että tämä ei siis ole mikään vuosia jatkunut tilanne mun osalta, vaan tuolta helmikuun kieppeiltä jatkunut lähinnä kokeiluluontoinen homma, että kun lottolapun täyttää niin, että aina kaikki numerot löytyvät, niin tuleeko paremmin voittoja kuin silloin jos vain umpimähkään valitaan numeroita. vastaus on näemmä kyllä.
Kenossa sensijaan samalla systeemillä, rahaa tulee käytännössä joka päivä. Joskus harvoin oli välissä päivä, jolloin voittoa ei tullut, mutta sitten saattoi olla seuraavaksi päivä, jolloin sai tuplaten normaalin.
Mutta silti se vie paljon rajummin rahaa, koska yleisimmin näyttää tulevan 50 sentistä 1,5 euroon/päivä. Useimmiten 50 senttiä. Rahaa menee käyttämälläni systeemillä 3,5 euro/päivä joten sen kokeilun lopetin jo. Tulee liian kalliiksi. Vaikka yhdessä vaiheessa olin jo melko selkeesti voitolla kun tuli vähän isompia voittoja peräkkäin.

Viimeksi muokattu:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
JOC sanoi:
Kuulin että hyvä opiskelijakaveri oli päättänyt lähteä lopullisesti. Motiivia voi taas kysellä, kun ulkokuori erittäin kiiltävä:hyvä opiskelupaikka, paljon kavereita, hyvä duuni, muijia yms...

RIP late.
Been there..

Miunkin yks kadettitoveri oli vähän aikaa sitten (no on tästä nyt jo yli puoli vuotta) päättänyt että '900 Burana' oli parempi kuin elämä. Aika puun takaa tuli uutinen, kun tuntui olevan niin positiivinen mies. :dunno: