Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Ylen Sankia Priha sanoi:
Välistä on pakko. Viikonkin jos on yhtään nukkumati niin jo alkaa tuntua vähän heikolta.
Kyllähän sitä reipas nuori mies raikkaassa ulkoilmassa jaksaa.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Moe Szyslak sanoi:
Täällä ukkosti klo 5 aikaan niin perskeleesti. Kävin nykäsemässä piuhat irti tikipoksista ja taulutelsasta.:eek:

Tietokoneet jätin rauhaan.:ahem:
Mä en kuullu mitään ukkosta kun nukuin niin sikeesti. :eek:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Ylen Sankia Priha sanoi:
Kyllä mekin lukiossa vapareilla vedettiin unta kuulaan aulan sohvilla, jos ei keksitty muuta tai oli niin huono sää ettei viitsinyt kaupungille lähteä.
Meillä oli koulussa vapaatunneilla pakko poistua koulun sisätiloista. Oli jyrkästi kiellettyä jäädä notkumaan aulaan saatikka kuvitella, että siellä ois saanut nukkua. :( Sama välitunneilla. Välitunnilta sisältä tavoitettu oppilas (muu kuin järjestäjä) sai laakista jälki-istuntoa. Sisältä välitunnilla tai vapaatunnilla tavattu oppilas oli samantien opettajakunnan silmissä varkaaksi epäilty. Silloin oli nimittäin aikamoinen (kasvussa) oleva ongelma, esim. oppituntien aikana tapahtuvat varkaudet naulakoista roikkuvien takkien taskuista ja laukuista ja välitunneilla pulpettien sisältä tapahtuvat varkaudet.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Runar ja Kyllikki sanoi:
Meillä oli koulussa vapaatunneilla pakko poistua koulun sisätiloista. Oli jyrkästi kiellettyä jäädä notkumaan aulaan saatikka kuvitella, että siellä ois saanut nukkua. :( Sama välitunneilla. Välitunnilta sisältä tavoitettu oppilas (muu kuin järjestäjä) sai laakista jälki-istuntoa. Sisältä välitunnilla tai vapaatunnilla tavattu oppilas oli samantien opettajakunnan silmissä varkaaksi epäilty. Silloin oli nimittäin aikamoinen (kasvussa) oleva ongelma, esim. oppituntien aikana tapahtuvat varkaudet naulakoista roikkuvien takkien taskuista ja laukuista ja välitunneilla pulpettien sisältä tapahtuvat varkaudet.
Juu peruskoulussa oli meillä sama. Ylä-asteella lävähti istuntoa heti kun jäi kiinni sisätiloista tahi koulun alueen ulkopuolelta. Tulihan sitä sitten istuttua toisinaan, kun olivat sen S-Marketin pystyttäneet heti siihin kadun toiselle puolelle..

Lukiossa ei katsottu perään muuten kuin että tunneilla kävi.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Ei sentäs istuntoa tullut, mutta kyllä hätisteltiin pihalle. Siellä sitten kun apaut kolme penkkiä ulkosalla ja alueelta ei saanut poistua kouluaikana, mikä käsitti MYÖS koulumatkan, niin vittumaista oli. Eli pitkämatkalaiset eivät olisi saaneet mennä läheiseen kauppaankaan koulun loputtua, kun kaikki tietenkin rinnastettiin tupakkaa polttaviin pahiksiin ja näpistelijöihin:)

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Moe Szyslak sanoi:
Täällä ukkosti klo 5 aikaan niin perskeleesti. Kävin nykäsemässä piuhat irti tikipoksista ja taulutelsasta.:eek:

Tietokoneet jätin rauhaan.:ahem:
Joo, olikin aikanen herätys kun välähti ja pamahti. Ihme kyllä, koira ei ollut moksiskaan moisesta mutta mulla jäi aamu-unet vähiin ja joinkin aamukaffeet jo puoli kuuden aikaan.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
kouvotsvoni sanoi:
Ei sentäs istuntoa tullut, mutta kyllä hätisteltiin pihalle. Siellä sitten kun apaut kolme penkkiä ulkosalla ja alueelta ei saanut poistua kouluaikana, mikä käsitti MYÖS koulumatkan, niin vittumaista oli. Eli pitkämatkalaiset eivät olisi saaneet mennä läheiseen kauppaankaan koulun loputtua, kun kaikki tietenkin rinnastettiin tupakkaa polttaviin pahiksiin ja näpistelijöihin:)

Meillä suunnatonta närää herättivät pitkämatkalaiset, jotka lähtivät todella usein kesken viimeisen tunnin pois, tai jopa kokonaan pois viimeiseltä tunnilta, väittäen, että päivän viimeinen bussi lähtee kohta. Koskaan ei maikat tarkistelleet noita ja sitähän pitkämatkalaiset käytti härskisti hyväkseen. :D
Kyllä joskus perjantaisin vitutti kun en ollut pitkämatkalainen, niinpä lintsasin sitten ihan muuten vaan.
Nykyisin niillä poissaolomäärillä mitä mulla oli, ei kuulemma pääsis edes luokalta.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Runar ja Kyllikki sanoi:
Nykyisin niillä poissaolomäärillä mitä mulla oli, ei kuulemma pääsis edes luokalta.
Paljon prosentuaalisesti? Minä olin lukiossa tokalla ja kolmannella paikalla noin 2/3 tunneista. Sen enempää ei saanut olla pois tai suoritusta ei arvosteltu. Yhden kerran minun piti jättää uusintakokeessa tyhjä paperi, että opettaja suostui antamaan edes numeron (ilman sitä olisin jäänyt luokalle).

Liikuntatunneilla olin paikalla. Olikin ainoa kymppi päästötodistuksessa.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Runar ja Kyllikki sanoi:
Meillä suunnatonta närää herättivät pitkämatkalaiset, jotka lähtivät todella usein kesken viimeisen tunnin pois, tai jopa kokonaan pois viimeiseltä tunnilta, väittäen, että päivän viimeinen bussi lähtee kohta. Koskaan ei maikat tarkistelleet noita ja sitähän pitkämatkalaiset käytti härskisti hyväkseen. :D
Kyllä joskus perjantaisin vitutti kun en ollut pitkämatkalainen, niinpä lintsasin sitten ihan muuten vaan.
Yläasteella nyt oli vain kaksi koulubussia, jotka lähtivät eri suuntiin koulun loputtua, niin eipä olisi moista veruketta voinut keksiä, ainakaan uskottavasti. Yleisin lintstauskeino oli mennä terkkarin koppiin ja sanoa, jotta on vähän heikko olo. Siellä oli vanhanmallinen "elohopea"mittari, jota pikkasen ravistelemalla sai sen näyttämään helposti päälle 37celsiusta ja eikun loppupäivä vapaata.:ahem: Itsehän en toki moista käyttänyt, vaan ne kovikset..tai no ehkä minäkin pari kertaa, kun ei ruotsin tunnit napanneet:eek:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Sam sanoi:
Paljon prosentuaalisesti? Minä olin lukiossa tokalla ja kolmannella paikalla noin 2/3 tunneista. Sen enempää ei saanut olla pois tai suoritusta ei arvosteltu. Yhden kerran minun piti jättää uusintakokeessa tyhjä paperi, että opettaja suostui antamaan edes numeron (ilman sitä olisin jäänyt luokalle).

Liikuntatunneilla olin paikalla. Olikin ainoa kymppi päästötodistuksessa.

Emmä muista mitään prosenttimääriä, mutta muistelisin, että esim. yks lukukausi oli sellanen, että mulla oli 200 tunnin hujakoilla poissaolot. Oisko koko lukuvuosi lähennellyt sitten neljääsataa.
En muista enää tarkkaan kun se vuosi-pari oli semmosta täysin järjetöntä hulinavaihetta muutenkin mun elämässä. Yli ysin keskiarvon oppilaasta tuli kerralla täys hulttio. Pää vedettiin sekaisin sillä mitä sattui saamaan ja silloin kun sattui saamaan. Oli koulua tai ei. Yhdenkin kerran vedin kesken koulupäivän Doxal-nimisillä napeilla pään niin sekaisin, että olin kuolla. Muistaakseni olen tämän kyseisen tapauksen sulle puhelimessa kertonutkin joskus.
Karseita aikoja näin jälkikäteen ajatellen. :thumbdown

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
kouvotsvoni sanoi:
Yläasteella nyt oli vain kaksi koulubussia, jotka lähtivät eri suuntiin koulun loputtua, niin eipä olisi moista veruketta voinut keksiä, ainakaan uskottavasti. Yleisin lintstauskeino oli mennä terkkarin koppiin ja sanoa, jotta on vähän heikko olo. Siellä oli vanhanmallinen "elohopea"mittari, jota pikkasen ravistelemalla sai sen näyttämään helposti päälle 37celsiusta ja eikun loppupäivä vapaata.:ahem: Itsehän en toki moista käyttänyt, vaan ne kovikset..tai no ehkä minäkin pari kertaa, kun ei ruotsin tunnit napanneet:eek:
Meillä ei ollut mitään koulubusseja erikseen, vaan pitkämatkalaiset kulki ihan vakiovuoroilla.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
kouvotsvoni sanoi:
tai no ehkä minäkin pari kertaa, kun ei ruotsin tunnit napanneet:eek:
Mie vietin ruåttin tunteja melko monta käytävän puolella. Mieluummin olinkin siellä käytävän puolella. Arvosanathan siintä ei tykänny, mutta eipä jaksanut kiinnostaa se.
Muiden aineiden tunneilta mua ei koskaan ajettu pihalle.. on se jännä.. :eek:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Lukiossa vapaus ja omaan yksiöön muutto sitten saikin minut harhapoluille:alppu: Onneksi ei ollut enää luokkasysteemiä lukiossa, tai ei olisi mitään tullut.. Vielä parempi oli, että suurinpiirtein ilmoittamalla sai kurssin tenttiä, niin jottei tarvinnut tunneille mennä, ja sitä tulikin paljon käytettyä, kun kuitenkin tuota rokulia tuli "aika-ajoin". Jollain ilveellä omaan tahtiin etenemällä pääsin 3,5 vuoteen läpi kuiteskin ja opo&luokanvalvoja pari päivää ennen lukion loppua kehittivät tyhjästä pari kurssia, jotta sain kurssit täyteen.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Runar ja Kyllikki sanoi:
Yhdenkin kerran vedin kesken koulupäivän Doxal-nimisillä napeilla pään niin sekaisin, että olin kuolla. Muistaakseni olen tämän kyseisen tapauksen sulle puhelimessa kertonutkin joskus.
Karseita aikoja näin jälkikäteen ajatellen. :thumbdown
On ollut puhetta. On se vaan hassua, miten nopeasti ihmisen käyttäytyminen voi muuttua. Molempiin suuntiin. Ihan itseänikin tarkoitan.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
kouvotsvoni sanoi:
Lukiossa vapaus ja omaan yksiöön muutto sitten saikin minut harhapoluille:alppu: Onneksi ei ollut enää luokkasysteemiä lukiossa, tai ei olisi mitään tullut..
Minulla taas olisi lukio jäänyt käymättä ilman pakollisia luokkia.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Ylen Sankia Priha sanoi:
Mie vietin ruåttin tunteja melko monta käytävän puolella. Mieluummin olinkin siellä käytävän puolella. Arvosanathan siintä ei tykänny, mutta eipä jaksanut kiinnostaa se.
Muiden aineiden tunneilta mua ei koskaan ajettu pihalle.. on se jännä.. :eek:
Niin vaan ruotsalaisia rakastetaan niin paljon että kieltäkin pitää oppia.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Ace17 sanoi:
Koskas tulet livesätissä käymään? :)
Kokeilin sitä kerran, mutta siellä ei ollut silloin ketään. :doubtful:

Tai sitten olin vain niin tumpelo etten osannut laittaa oikeita tietoja ja päädyin aivan väärään paikkaan. :thumbfh: