Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Rusina sanoi:
Kyllähän minäkin 6kk viestimiehenä olin metsässä kohtuullisesti (syyskuun lopusta joulukuun puoleen väliin..yhteensä varmaan n. viikko oltiin jossain muualla kuin metsässä, mukaanlukien lomat.
Luulis, ettei lomilla olis lähtenyt metsään.

burb

.
Rusina sanoi:
Ei tuo nyt kovin karaistavaa ollut kun meillä oli valtion toimittamat vihreät vessaklosetit ja sotkuauto vieraili.
No täytyy kyllä myöntää ettei mulla montakaan sellaista metsäleiriä ollut jossa joutui rykäisemään puun juurelle. Yleensä leireillä aina jossakin vaiheessa pääsi vähintään jonkinnäköiseen ulkohuussiin.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Burb, montako sellaista metsäleiriä sulla oli, jossa joutui rykäisemään puun juurelle?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Il Tempo Gigante sanoi:
Kärsiskö oikein kysäistä, notta paljonko/paljollako lottoat viikossa ? Moon kuulunut n. 10:ymmenen vuotta yhteen lottoporukkaan. Välillä on kulunut yli vuosikin ilman voittoa. Oliskohan tämän porukkuuden aikana tullut 6 - 7 pikkuvoittoa ? Pari viikkoa sitten tuli sen verran, ettei tarvitse tänä vuonna kenenkään enää osuuttaan maksaa. 9 rastin harava taitaa olla, millä pelaamme.
Mulla on sellanen lapullinen, että kaikki numerot (kahta lukuunottamatta) löytyy varmuudella lapulta kahteen kertaan joka arvonnassa. Sama numero ei myöskään ole koskaan kahdesti jonkun toisen samassa rivissä(*). Eli lapussa on aina joko 12,13 tai 14 oikein. Useimmiten 14. Joskus osumia sitten kasaantuu pakostakin voittoon oikeuttavia määriä yhteen riviin. Viikon hinta 7,7 euroa.

*=En muista enää onnistuiko tuo tavoite aukottomasti rivejä tehdessä.

Viimeksi muokattu:

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
jps sanoi:
Luulis, ettei lomilla olis lähtenyt metsään.
Ei lähettykään. Viikkoon mahtui lomat ja kassullakääntymiset.
--
Loppusodassa meidän olisi pitänyt rykiä metsään jne. mutta kun oltiin melkein koko harjoitusten ajan erään ystävällisen maatilallisen takapihalla viestiajoneuvoineen ja parikytä metrisine antenneineen, niin saatiin käyttää heidän ulkohuussia sillä ehdolla, että omat paperit toisimme.

Sitten yksi viestiasemamme alikessuissa älysi tilata myös viereisestä varuskunnasta sotkuauton paikanpäälle :).

burb

.
Päätin tunti sitten lopettaa tupakoinnin ja nyt jo muka vierotusoireita... :D :thumbdown
Saa nähdä tarttuuko kohta kauppareissulta aski mukaan.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
burb sanoi:
Päätin tunti sitten lopettaa tupakoinnin ja nyt jo muka vierotusoireita... :D :thumbdown
Lähekkö hei röökille? :)

burb

.
OoPee sanoi:
Lähekkö hei röökille? :)
Jos tarjoot, nimittäin mun lopettamispäätös tuli siitä että tupakit loppu. Tää on vahvalla pohjalla nyt tää homma... :eek:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Sainpas sellasen avautumisen päin näköä, että nyt on hieman hatara olo. Vaikka tietääkin henkilön motiivit minun ja mun tekemisieni dissailuun, niin silti on vaikeaa olla tulematta pahalle mielelle.

Menenpäs tästä kasailemaan itseäni...

burb

.
burb sanoi:
Ei muuten tarttunut.
Kauheet tärinät päällä, ihan niinkuin en koskaan aikaisemmin olisi ollut näin montaa tuntia polttamatta. :eek:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Vielä on vanhan reaktionopeus tallessa. Pyyhkäisi ukkonen juuri kohdalta ohitse ja valoshow oli upea.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
kouvotsvoni sanoi:
Kuvasta tuo valoshow ei oikein välity katsojalle asti:thumbfh:
Siin onkin kuva salamasta ja kuva on otettu SE 800i kamerakännykällä. Salamointia esiintyi noin 10 sekunnin välein puolen tunnin ajan ja jyrinä oli sen mukainen.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Juskanen sanoi:
Sainpas sellasen avautumisen päin näköä, että nyt on hieman hatara olo. Vaikka tietääkin henkilön motiivit minun ja mun tekemisieni dissailuun, niin silti on vaikeaa olla tulematta pahalle mielelle.

Menenpäs tästä kasailemaan itseäni...
No voi harmi. Toivottavasti alat olla jo koossa.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Micael sanoi:
Vielä on vanhan reaktionopeus tallessa. Pyyhkäisi ukkonen juuri kohdalta ohitse ja valoshow oli upea.
Meinaatko, että havaittuasi salaman otit siitä kuvan :confused: