Paskin marjat. 19% meni het kättelyssä ja loput menee sitten lopullisessa verotuksessa.Vesku sanoi:Mullon vähä semmone eppäälys, että pöövän alla - sekä kahisevan vaehto, että ryyppyjen naattijat...! Verottaja joutunee nuolemaan näppejään...:wink:
Paskin marjat. 19% meni het kättelyssä ja loput menee sitten lopullisessa verotuksessa.Vesku sanoi:Mullon vähä semmone eppäälys, että pöövän alla - sekä kahisevan vaehto, että ryyppyjen naattijat...! Verottaja joutunee nuolemaan näppejään...:wink:
Kah, tilanne ei oo niin paha! Hyvä verokonsuultti voenee jelepata! Tavotteena 107%!Moe Szyslak sanoi:Paskin marjat. 19% meni het kättelyssä ja loput menee sitten lopullisessa verotuksessa.![]()
Kenellä ? :eek!:Micael sanoi:Lotossa 7 oikein!
Minulla tuossa kupongissa.Formulanomi sanoi:Kenellä ? :eek!:
Jos Merikukka näyttää Matille Kanarialla hankkimansa rusketus raidat :ahem:Olga sanoi:Aamun uutisten mukaan vihreät joutuvat tänään Matti Vanhasen erityistestiin. Koskeekohan se koko ryhmää vai pelkästään Merikukka Forsiusta?![]()
Heitetäänkö pois kaikki housut ja paidattmoi sanoi:Jos Merikukka näyttää Matille Kanarialla hankkimansa rusketus raidat :ahem:
/*highway to hell- sävelellä lauleskelua...*/Olga sanoi:Minä teen sitten huomenna Simo Frangénit ja lähden Tampereelle!![]()
Lainaatko miljoonan? Saat huomenna takas.Micael sanoi:Minulla tuossa kupongissa.
Eihän siinä rivissä pelkkää seiskaa ollutkaan! 17 oli ja 37. 27 oli lisänumerona.Micael sanoi:Minulla tuossa kupongissa.
Minä!:ahem:Il Tempo Gigante sanoi:Kukas Kuopion suunnan hahmoista soittelee mulle?
Kännykkään oli tullut puhelu numerosta 017-26x xxxx
Eniro ei tunnistanut.
Tunnustakee.
Miten sitä tunnustakuuta käytetään?Il Tempo Gigante sanoi:Kukas Kuopion suunnan hahmoista soittelee mulle?
Kännykkään oli tullut puhelu numerosta 017-26x xxxx
Eniro ei tunnistanut.
Tunnustakee.
"En kerta kaikkiaan viitsi. En viitsi ratsastaa, se on liian liikunnallista; en viitsi kävellä, se on liian rasittavaa; en viitsi panna maata, sillä silloin olisi joko noustava, mitä en viitsi, tai jäätävä makuulle, enkä viitsi sitäkään. Kaiken kaikkiaan: minä en viitsi."
Onnex olkoon sinne Vaasaan! :thumbup:Micael sanoi:Minulla tuossa kupongissa.
6 ruudukkoa täytin ja niissä 7 numeroa oli oikein!:frown:Olga sanoi:Eihän siinä rivissä pelkkää seiskaa ollutkaan! 17 oli ja 37. 27 oli lisänumerona.![]()
Jaksettu.burb sanoi:Pitäis sen verran kuitenkin jaksaa että lähtis ostamaan tupakkia.