toleranssisiipi
Langennut enkeli
Ei ainakaan samoissa merkeissä. Ikinä.Vuoden päästä shokkiwau: Toleranssisiiven comeback.
Jos oikeanlainen ryhmä löytyy, niin sitten vaikka heti. Tai kunhan olen pukenut.
Ei ainakaan samoissa merkeissä. Ikinä.Vuoden päästä shokkiwau: Toleranssisiiven comeback.
Just tuollainen oli itselläkin mielessäni.Näkisin comebackin tapahtuvaksi jossain luovemmassa, enemmän yksilönvapauksia sallivassa ryhmässä. Tai ehkäpä sooloaristina? Kokeellisena sellaisena. Ekan sinkkulohkaisun kertsi on soitettu Timo Jutilalla.
Tää meni ihan kuin suunnittelin.Pitäs lähtä varastamaan vanhaa lautaa. Linnunpönttöjä meinaavat tehä ja lupasin hommata värkkiä.
Oli itse asiassa aika nopeeta.Näyttää hitaalta.
En ole muistaakseni muita nähnyt kuin tuon The Legendary Flower Punkin. Muutenkin aika vähän muita kuin suomalaisia yhtyeitä olen livenä nähnyt. Äkkiseltään ei tule mieleen kuin Ozric Tentacles Imatran Big Band Festivaaleilla 2001 ja W.A.S.P. Huittisissa 1984.Onko JPP nähnyt montakin RUS-pumppua? Ite näin Viipurissa joskus pietarilaisen Moby Dickin. Ja vitsailijat eivät käy kiusimaan.
Mahdollinen oikeanlainen ryhmä alkaisi olla kasassa.Ei ainakaan samoissa merkeissä. Ikinä.
Jos oikeanlainen ryhmä löytyy, niin sitten vaikka heti. Tai kunhan olen pukenut.