OoPee
Nuori ikäisekseen
Eipä ole kirjettä kuulunut, mutta ei käsittääkseni pitäiskään kuulua.
Kirjoita YouTuben hakuun Janne Hurme Kirje, niin kuuluu.Eipä ole kirjettä kuulunut, mutta ei käsittääkseni pitäiskään kuulua.
Jaksoin ihan vähän alkua :yuck:Kirjoita YouTuben hakuun Janne Hurme Kirje, niin kuuluu.
Ei oo viisuvoittajaksi tosiaan.Jaksoin ihan vähän alkua :yuck:
Kuinka kauan sä oikein oot asunut Össeissä jos tuo biisi ei ole tuttu?Jaksoin ihan vähän alkua :yuck:
Kesäkuusta 1994 lähtien.Kuinka kauan sä oikein oot asunut Össeissä jos tuo biisi ei ole tuttu?
Tulee ventti täyteen!Kesäkuusta 1994 lähtien.
Sen biisin säveltäjä on sentään sijoittunut kolmanneksi euroviisuissa.Jaksoin ihan vähän alkua :yuck:
Juu, nopeesti on aika vierähtäny :nope:Tulee ventti täyteen!
Juu, kaikkihan me toki Hari Varesanovicin tunnemme! :ahem:Sen biisin säveltäjä on sentään sijoittunut kolmanneksi euroviisuissa.
Myönnän yllättyneeni.Kesäkuusta 1994 lähtien.
Niin mäkin :eek!:Myönnän yllättyneeni.
Pikkasen alle 21 vuotta.Ihan uteliaisuudestani tiedestelen, että kauanko sä sitten kuvittelit mun täällä asuneen?
Ehkä 15 vuotta.Ihan uteliaisuudestani tiedestelen, että kauanko sä sitten kuvittelit mun täällä asuneen?
Suunnilleen vuosituhannen vaihteesta.Niin mäkin :eek!:
Ihan uteliaisuudestani tiedestelen, että kauanko sä sitten kuvittelit mun täällä asuneen?
Minkä vuosituhannen?Suunnilleen vuosituhannen vaihteesta.
1000-luvun taitteessa. Hetikohta sen jälkeen kun Nomi jäi eläkkeelle.Minkä vuosituhannen?