Tänne kaikki sakkosi.

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Ja pysäköintivirhemaksuhan ei ole mikään sakko. Yhden sellaisen olen saanut.
 

Enrique

Well-known member
Liittynyt
18.12.2002
Viestit
1913
Ei ole onneksi sakkoja tullut koskaan ja samalla touhulla pyritään jatkamaankin.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24203
Sijainti
lappeen Ranta
520 markkaa keväällä 1990. Summa koostui 26 päiväsakosta, jotka opiskelija-alennuksen ansiosta olivat vain 20 markan kokoisia. Ajoin 119 km/h paikassa, jossa oli 80 km/h rajoitus. Tai siis poliisit sai tutkaan lukittua tuon nopeuden, kovempaa ajoin, mutta helppasin kaasua kun näin poliisiauton tein reunassa. Mulla on edelleen tuon sakon maksukuitti kukkarossa, kun siinä lukee että: "kuitti säilytettävä".
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Pari kertaa ylinopeutta poliisin tutkaan = sakko toisella kertaa ja toisella rikemaksu ( onko se sakko ?)
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
1 parkkisakko vuonna -96, muuten tili näyttää nollaa...

edit. nojoo, kun kaikki sakot piti mainita, niin tuon lisäksi löytyy teräaseen
hallussapidosta 200mk sakko vuodelta -94
(mökiltä kun lähti kaupassa käymään niin jäi puukko roikkumaan vyötärölle,
polliisisetä sitten kirjoitti sakon ystävällisesti)
 
Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Pari kertaa ylinopeutta poliisin tutkaan = sakko toisella kertaa ja toisella rikemaksu ( onko se sakko ?)
Eikös kyseessä nimenomaan ole "rikesakko"? Eli ei tuloihin perustuva sakko.
(ts. olet siis mennyt suht. pientä ylinopeutta)

edit. Lainaus täältä "Maltillisesta ylinopeudesta on yleensä seurauksena rikesakko. Kaahailusta määrätään päiväsakot."
 

Jonkki

Press Play ►
Liittynyt
16.1.2003
Viestit
4942
Sijainti
Suomi Fineland
1 sakko on tullut. Vauhtia 111km/h 70 alueella, ylitys siis 41 joten samantien kortti veks (2 vuoden kortti). 16 päiväsakkoa, kortti 5vk päästä takas ja sitte inssi ja teoriakoe uusiksi. Kyllä vitutti.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ai tännekö ne sakot piti maksaa?

Maksoin väärälle tilille...:thumbfh:
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Ai nii, unohdin että Prahassa tuli 20€ sakkoa pummilla matkustamisesta ratikassa. Pakko oli maksaa kun uhkasivat viedä passin. Mistäs tyhmät suomalaisturistit olisivat tienneet, ettei lippuja saa ostaa vaunusta.
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
1. ylinopeussakko: 103km/h 80 alueella. Oli kuiva keväinen keli, mutta normaalisti 100 alueena oleva tie oli talvirajoituksessa.

2. Keskustassa lähes munasillaan 60km/h, hmm en tiedä mikä oli rajoitus, nykyään siinä on kuitenki 40km/h. Hain vaimoketta töistä ja heitn vaan jotkut kalsarit jalkaan ja toppatakin päälle ja lähdin, talvella. Oli sit kiva mennä poliisiautoon.


Tosta teräaseen kantamisesta herää kysymys. Onko siis laitonta mennä rautakauppaan puukko työliiveissä kiinni?
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Tosta teräaseen kantamisesta herää kysymys. Onko siis laitonta mennä rautakauppaan puukko työliiveissä kiinni?
Periaatteessa kyllä, kaupunkialueella ei saa moista kantaa
(terän kokorajoitus ainakin tulee vastaan)
Ja mä menin ruokakauppaan :D, eipä tullut 15v. ikäsenä mieleen moinen kun siinä oltiin remppahommia tekemässä
(eikä sillä kylällä rautakauppaa edes ollut)
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
Periaatteessa kyllä, kaupunkialueella ei saa moista kantaa
(terän kokorajoitus ainakin tulee vastaan)
Ja mä menin ruokakauppaan :D, eipä tullut 15v. ikäsenä mieleen moinen kun siinä oltiin remppahommia tekemässä
(eikä sillä kylällä rautakauppaa edes ollut)
Mulla on kyllä ollut tapana jättää puukko autoon aina kauppaan mennessä, mutta mites jos ostaa ruokakaupasta uuden kokkivetisen, niin saako sen kantaa pihalle?
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24203
Sijainti
lappeen Ranta
Mulla on kyllä ollut tapana jättää puukko autoon aina kauppaan mennessä, mutta mites jos ostaa ruokakaupasta uuden kokkivetisen, niin saako sen kantaa pihalle?
Ja mites sellaisessa tilanteessa pitäisi toimia, että on ostetussa veitsessä valmistusvika ja pitäisi viedä se takaisin kauppaan?
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Yks ylinopeussakko, 80 alueella 116 vauhtia. No olin intistä just päässy ja tuloja ei käytännössä ollu, selvisin 100e sakolla :D
 
Ylös