Tänne kaikki "teen juuri nyt töitä" -ilmoitukset

  • Viestiketjun aloittaja FW08
  • Aloituspäivämäärä

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Tämän toikin tarkoitus on selvittää Forumin käyttöä työajalla.

Työnantajanne maksavat tästä Antille.
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Harvassa taitavat olla ne, jotka kirjoittelevat työkseen F1-forumille.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Syön juustohampparia ja mietin mitä meinaan sanoa huomenna kauppiaalle kun kysyn töitä... Jos jaksan kysyä :D
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13716
Syön juustohampparia ja mietin mitä meinaan sanoa huomenna kauppiaalle kun kysyn töitä... Jos jaksan kysyä :D
Tää on tätä kun kilpailu työpaikoista on aika kovaa :)
Itse käyn välillä taukokoneella töissä, ja lähinnä forumilla.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Syön juustohampparia ja mietin mitä meinaan sanoa huomenna kauppiaalle kun kysyn töitä... Jos jaksan kysyä :D
Sanohan, mikä kauppa on kyseessä. Soitan varoiksi kauppiaalle, ettei turhaan ota sua ihmettelemään. Tai no, ei taida tarvita. eiköhän puhelinkeskustelusta jo tajua, mikä on meinkinki.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Itse käyn välillä taukokoneella töissä, ja lähinnä forumilla.
Vituttaa tollaset jotka saa palkkaa noi paljo ku on aikaa käydä jossain taukokoneella töissäkin foorumilla.... perkele... nojoo suomi helppo hyvinvointimaa jepjep(samalla angsti kännivitutusvuodatusjne) :D Nojoo samase perkele :D Ihaninta kun voi sanoo suorana avoimesti... tekee vitun hyvää... ainoo mikä puututu on nyrkkisäkki PERKELE MURRRR nojoo ei täs tarvii nyt sellasta mut tekis joskus hyvää :p
 
Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13716
Vituttaa tollaset jotka saa palkkaa noi paljo ku on aikaa käydä jossain taukokoneella töissäkin foorumilla.... perkele... nojoo suomi helppo hyvinvointimaa jepjep(samalla angsti kännivitutusvuodatusjne) :D
Kyllä hommani kumminkin hoidan, mutta yleensä saan vaan itse päättää taukojeni ajankohdat \o/
 
Ylös