Itävallan sairaanhoidon papereissa kysytään aina, että juotteko säännöllisesti alkoholia. En oo vielä tähän päivään mennessä hiffannu, että miten tohon kysymykseen kuuluis vastata niin, ettei leimautuis samantien rappioalkoholistiksi. Kerta kuukaudessa om mun mielestä sekin säännöllisesti, samoin kerran vuodessa. Jos taas vastaan kysymykseen kieltävästi, niin olenko kysymyksen laatijan mielestä absolutisti? :thumbfh:On niitä parempiakin paikkoja. Psykologilla ja A-klinikalla käydään valehtelemassa kuinka vähän sitä tuleekaan juotua, itseasiassa ei tule laisinkaan
Voi, esim. hankkimalla kasan irtolapsia, jotka sitten tapaavat toisensa ja 'oikean' lapsen perunkirjoitustilaisuudessa, kuten meidän suvussa taannoin kävi.Voikohan muuten haudan takaa vittuilla.
Ahaa, siksi Oili vihaa lapsia kun on itse irtosellainen?Voi, esim. hankkimalla kasan irtolapsia, jotka sitten tapaavat toisensa ja 'oikean' lapsen perunkirjoitustilaisuudessa, kuten meidän suvussa taannoin kävi.
Vikaan meni. En mä uljaita ja fiksuja ja hyväntuoksuisiakaan vihaa vaikka olen itsekin sellainen.Ahaa, siksi Oili vihaa lapsia kun on itse irtosellainen?
Uskoisin, ettei kysymyksenlaatijaa kiinnosta, oletko juuri sinä absolutisti vai alkoholisti. Mitta ihan vapaasti saat toki tuntea itsesi alkoholistiksi absolutistien seurassa ja absolutistiksi alkoholistien seuarassa, jos niin haluat.Itävallan sairaanhoidon papereissa kysytään aina, että juotteko säännöllisesti alkoholia. En oo vielä tähän päivään mennessä hiffannu, että miten tohon kysymykseen kuuluis vastata niin, ettei leimautuis samantien rappioalkoholistiksi. Kerta kuukaudessa om mun mielestä sekin säännöllisesti, samoin kerran vuodessa. Jos taas vastaan kysymykseen kieltävästi, niin olenko kysymyksen laatijan mielestä absolutisti? :thumbfh:
Jaahas, fleda ei ole kunnossa. Eilisen parturikäynnin jälkeen pääni päällä on piisaminkarva. Muuten pää on vedetty 2 millin terällä.Nyt ei ole ilmeet, asenne eikä fleda toikin mukaisia HEI!
Tokihan nuo ovat säännöllisiä, mikäli taas vedät epäsäännöllisin välein perseet ja vaikkapa parin viikon putken, niin silloinhan alkoholinkäyttösi on epäsäännöllistä, vaikka nuo tapahtuisivat 10-15 kertaa vuodessa.Kerta kuukaudessa om mun mielestä sekin säännöllisesti, samoin kerran vuodessa. Jos taas vastaan kysymykseen kieltävästi, niin olenko kysymyksen laatijan mielestä absolutisti? :thumbfh:
Jos alkoholin käyttö on säännöllistä olet selkeästi alkoholisti. Jos se on epäsäännöllistä niin se tarkoittaa että juot humalahakuisesti eli olet selkeästi alkoholisti.Itävallan sairaanhoidon papereissa kysytään aina, että juotteko säännöllisesti alkoholia. En oo vielä tähän päivään mennessä hiffannu, että miten tohon kysymykseen kuuluis vastata niin, ettei leimautuis samantien rappioalkoholistiksi. Kerta kuukaudessa om mun mielestä sekin säännöllisesti, samoin kerran vuodessa. Jos taas vastaan kysymykseen kieltävästi, niin olenko kysymyksen laatijan mielestä absolutisti? :thumbfh:
Samahan on myös suomalaisissa sairaanhoidon papereissa. Viimeksi vastaavia oli (mutsin) ajokortin uusimispapereissa. (lääkärin tarkistukseen tarvittu lomake)Itävallan sairaanhoidon papereissa kysytään aina, että juotteko säännöllisesti alkoholia.
Onkohan Jonilla rapeli viikonlopun transuilusta? Tai edes morkkis?Säännöllinen alkoholin nauttiminenhan on vain osoitus nuorekkuudesta ja meiningistä. Täällä ei näköjään ymmärretä elämästä mitään, taaskaan.
Ei ole nimittäin syönyt tai juonut mitään aikoihin.Onkohan Jonilla rapeli viikonlopun transuilusta? Tai edes morkkis?
Tai sitten se on paitsiossa.Veikkaan kyseessä olevan paasto.