Tänne kommentit Jonen vähemmän miehekkäistä touhuista.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Voikohan muuten haudan takaa vittuilla. Täytyis suunnitella etukäteen sellaiset hommat aika hyvin.

Lisäksi mä pääsen fysioterapiaan ja optikolle. Vois jutella niillekin hieman alkoholismista.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
On niitä parempiakin paikkoja. Psykologilla ja A-klinikalla käydään valehtelemassa kuinka vähän sitä tuleekaan juotua, itseasiassa ei tule laisinkaan :rolleyes:
Itävallan sairaanhoidon papereissa kysytään aina, että juotteko säännöllisesti alkoholia. En oo vielä tähän päivään mennessä hiffannu, että miten tohon kysymykseen kuuluis vastata niin, ettei leimautuis samantien rappioalkoholistiksi. Kerta kuukaudessa om mun mielestä sekin säännöllisesti, samoin kerran vuodessa. Jos taas vastaan kysymykseen kieltävästi, niin olenko kysymyksen laatijan mielestä absolutisti? :thumbfh:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Uljas urhea.

Kaljas karhea.

Kuoppas gourméa.

Terveisin Satu Seppomies Jormakoski-Väätäinen.

Sijainti
Katabolia
Itävallan sairaanhoidon papereissa kysytään aina, että juotteko säännöllisesti alkoholia. En oo vielä tähän päivään mennessä hiffannu, että miten tohon kysymykseen kuuluis vastata niin, ettei leimautuis samantien rappioalkoholistiksi. Kerta kuukaudessa om mun mielestä sekin säännöllisesti, samoin kerran vuodessa. Jos taas vastaan kysymykseen kieltävästi, niin olenko kysymyksen laatijan mielestä absolutisti? :thumbfh:
Uskoisin, ettei kysymyksenlaatijaa kiinnosta, oletko juuri sinä absolutisti vai alkoholisti. Mitta ihan vapaasti saat toki tuntea itsesi alkoholistiksi absolutistien seurassa ja absolutistiksi alkoholistien seuarassa, jos niin haluat.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Kerta kuukaudessa om mun mielestä sekin säännöllisesti, samoin kerran vuodessa. Jos taas vastaan kysymykseen kieltävästi, niin olenko kysymyksen laatijan mielestä absolutisti? :thumbfh:
Tokihan nuo ovat säännöllisiä, mikäli taas vedät epäsäännöllisin välein perseet ja vaikkapa parin viikon putken, niin silloinhan alkoholinkäyttösi on epäsäännöllistä, vaikka nuo tapahtuisivat 10-15 kertaa vuodessa.

oldez

Well-known member
Jos alkoholin käyttö on säännöllistä olet selkeästi alkoholisti. Jos se on epäsäännöllistä niin se tarkoittaa että juot humalahakuisesti eli olet selkeästi alkoholisti.

Kysyttiinkö siinä vaimon hakkaamisesta?

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Säännöllinen alkoholin nauttiminenhan on vain osoitus nuorekkuudesta ja meiningistä. Täällä ei näköjään ymmärretä elämästä mitään, taaskaan.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Itävallan sairaanhoidon papereissa kysytään aina, että juotteko säännöllisesti alkoholia.
Samahan on myös suomalaisissa sairaanhoidon papereissa. Viimeksi vastaavia oli (mutsin) ajokortin uusimispapereissa. (lääkärin tarkistukseen tarvittu lomake)

Yritin etsiä ko. lomaketta, mutta löysin vain lopullisen lääkärin lausunnon. Jossa sitten on omat kohtansa päihderiippuvuudesta. Edit: Jaah, ei toi linkki toiminut...