Täydellinen ilta - kysely

Mikä kruunaa illan, mitä suoritetta ilman ilta ei ole täydellinen?

  • Alkoholin nauttiminen

    Äänet: 16 44,4%
  • Jonninjoutavien/viisaiden puhuminen porukalla

    Äänet: 16 44,4%
  • Juoruaminen, tai ongemien setviminen

    Äänet: 7 19,4%
  • Överit / muisti pois

    Äänet: 4 11,1%
  • Tanssiminen yksin, tahi kaksin

    Äänet: 5 13,9%
  • Grilliruoka, tahi kunnon kepab

    Äänet: 12 33,3%
  • Hyväjätkämeininki ja muu selkääntaputtelu

    Äänet: 6 16,7%
  • Sihauttelu ynnä pajarit

    Äänet: 3 8,3%
  • Tuleentuijottaminen ynnä jurottaminen

    Äänet: 7 19,4%
  • Tappelu ynnä muu pahennus

    Äänet: 3 8,3%
  • Kontakti aikaisemmin tuntemattomiin hahmoihin

    Äänet: 5 13,9%
  • Terävien/snapsien nauttiminen/kilistely

    Äänet: 9 25,0%
  • Taksikuskille vittuilu

    Äänet: 4 11,1%
  • Nussinnan/onanoinnin harrastaminen

    Äänet: 19 52,8%
  • Muu toimenpide, kerro ihmeessä lisää!

    Äänet: 14 38,9%

  • Äänestäjiä yhteensä
    36

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Tulipa tuossa kaupasta lampsiessa mieleen tää toikki.
Etukäteenhän ei aina tiedä, mutta vois kuvitella että täydelliseen iltaan on hyväks kelpo muona, pari uutta leffaa, kilon verran elintarvikevärein koristeltuja lisäainekikkareita (tunnetaan myös nimellä "karamelli") ja tuo rouva rakas. (joka muuten kutsui mua kauppareissulla mm. ämmäks, koska valitin, huumorilla toki, kauppakassin täysinäisyydestä ja siitä ettei hän ottanut kahta kassia, jolloin kulku olis ollut helpompaa ja tasapainoisempaa)
 

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
Se on kanssa vahva tunnusmerkki kun vielä viikkojen ja vuosien päästä tulee kavereiden kanssa puhetta/kuittailua kyseisestä illasta.
:D:D meilla ne kulkee yleensa nimella illat joista ei puhuta :thumbup: mun osalta ne illat on sujunu aina loistavasti, mun kaverit on vetany vahan overiks :D

Mulla oli aikalailla taydellinen ilta viikko sitten: hyvaa ruokaa, vanhoja tuttavuuksia, uusia tuttavuuksia, keskusteluja kielitieteesta ja suomalais-ugrilaisten kielten kantasanoista, sopiva humalatila ja sitten eraan hottiskundin kanssa homobaarissa tanssimista aamukuuteen. Ah, kerrankin sai tanssia paskan musiikin tahtiin ilman etta kukaan kommentoi mitenkaan! :ahem:
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18370
Monia täydellisiä iltoja olen yksin ja kavereiden kanssa aikoinaan viettänyt.

Uudenlainen ilta voisi olla jonkun naisen kanssa kahdestaan ravintolassa tai kotona hänelle kokata jotain hyvää jne illan mittaan kaikenlaista muutakin puuhaa.
 

Lumipallo

Well-known member
Liittynyt
3.10.2009
Viestit
2168
Jee, kakaran pelattin vaik kuim pal Kimblet! Sit kon nee kaik nippulanappulat hävis ni käytetti jottan vanhoi napei, mitälie. Mut onk see ny ihan sitä mitä haluais täsä iäs puuhat miähen kans :confused:. No, onhan siinäkin tiätty tartuntavaara kon kaik klähmivä sitä samaa painettavaa kupolit.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18370
Kyl mua ainakin vähettäis jos pitäis ruveta pelaa jotain kimbleä naisen kanssa eka tapaamisella:thumbdown, kyl mie jotain muuta mielummin kehittelisin.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Täydellisiä iltoja on harvoin. Ominaista on, että täydellistä iltaa ei voi suunnitella. Ei järjestää. Ei toistaa. Se syntyy vahingossa, isomman voiman, jonkinlaisen kosmisen turbulenssin voimasta. Täydellisiä iltoja voi olla monenlaisia. Pari tulee mieleen. Ensimmäinen oli ex-kihlatun kanssa kun oltiin jo erottu. Haikeissa, vereslihaisissa tunnelmissa kierrettiin kuppiloita, pidettiin kesäsadetta porttikongissa, suudeltiin, naurettiin ja seuraava päivä samanlaisissa tunnelmissa. Välissä taivaallisen hyvää eroseksiä, jota sävytti tieto että se on viimeinen yhteinen kerta. Toinen tapaus viime vuoden syksyltä. Kahden naisystävän kans mökillä remonttihommissa. Viininlipityksestä se lähti. Hyvää ruokaa, kuusi tuntia saunomista, yöuintia, juttuja ja kaiken huippuna oli kun esitimme Raamatun syntiinlankeemuksen omenapuutarhassa lyhtyvalon loisteessa, yötaivaan alla. Alasti tietty. Naapureilla ihmettelemistä.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Jos nyt oikein mietin mitkä vuorokaudet (laajensin vähän käsitettä) mun elämässäni on olleet täydellisiä, niin ne liittyvät kaikki lomamatkoihin. Ne on olleet aika pitkälle järjestettyjä. Odotukset olleet suuria, mutta kaikki on mennyt hyvin tai jopa odotettua paremmin. Ihan täysin ei tietenkään voi mitään järjestää, aina voi jokin mennä pieleen. Mutta luulenpa, että pystyisin melko suurella todennäköisyydellä toistamaan täydelliset vuorokauteni. Ja olen joskus saavuttanutkin täydellisen vuorokauden vanhoilla resepteillä (ei liity nyt huumeisiin).
 

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
Jee, kakaran pelattin vaik kuim pal Kimblet! Sit kon nee kaik nippulanappulat hävis ni käytetti jottan vanhoi napei, mitälie. Mut onk see ny ihan sitä mitä haluais täsä iäs puuhat miähen kans :confused:. No, onhan siinäkin tiätty tartuntavaara kon kaik klähmivä sitä samaa painettavaa kupolit.
Mää halusi ain noi punaset, em muute suostunu kyl pelaa. Tot vois kyl pelat miähe kans mut seki tykkää punasest niim pal kauhiast.
 
Ylös