Tahdon2013

BudLightJaguar

Well-known member
Sijainti
Salo
Olen kannattanut viime viikolla.

Jossain 120t paikkeilla oli silloin. Nyt 134 347, eli ihan homona.

Sijainti
Oslo
Itsensä korottaminen ja jalustalle nostaminen esim. sukupuolivähemmistöjen kustannuksella on muuten helppo tapa osoittaa olevansa täys ääliö. Ei puoliks täys, eikä puoliks tyhjä, vaan aivan täpötäysi, oksettava ääliö.
Ja mitä enemmän sitä omaa erinomaisuuttaan ja suvaitsevaisuuttaan täytyy korostaa, sitä selkeempi feikki on kyseessä. Tässä olen tutkinut tämän asian erittäin tarkkaan. Tämä on fakta.
Tämä tolen esittämä "hypoteesi" oli nupullaan jo vuonna 2010!

Mutta kyllä MINÄ sentään olen hyvä ihminen!

-edit- Oksettavia tällaiset toikit, missä toisten hädällä nostetaan itseä jalustalle.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Tämä tolen esittämä "hypoteesi" oli nupullaan jo vuonna 2010!
Enpäs muistanutkaan tuota, mutta näemmä porusta päätellen osui piikki silloiseen kohteeseensa, kuten nytkin.
Jos oikeasti sun ainoat argumentit on "ettet vaan ois Räsästä äänestänyt" ja "mitäpä tuli sanottua vuonna 2010", niin eihän mun tarvitse itse mitään tähän asiaan lisätä, kun sä todistat mun puolestani ihan itse.

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Kun tuosta kirkosta kerran jaksetaan jauhaa, niin entäs ateistiheterot? He eivät usko kirkon dogmeihin (~Raamatun sanaan), joten eikö heillekin pitäisi riittää ihan samat "oikeudet" kuin homo- ja lesbopareille?

Edit: Tämä yleisenä huomiona.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kun tuosta kirkosta kerran jaksetaan jauhaa, niin entäs ateistiheterot? He eivät usko kirkon dogmeihin (~Raamatun sanaan), joten eikö heillekin pitäisi riittää ihan samat "oikeudet" kuin homo- ja lesbopareille?

Edit: Tämä yleisenä huomiona.
Että ateistiheterot eivät saisi adoptoida ja perinnönjaollekin pääsee vaan testamentin ja verotuksen kautta`?

oldez

Well-known member
Halla-aholle ei ainakaan käy.

Ace17

Acenteella
Juho Kössi, nyt oikeesti!
JK on aktiivinen yleisöpalstakirjoittaja ja hänen juttujaan tulee aina hämmennyksen vallassa luettua Ilkasta. Tämä oli tosin jo normitasoakin hapokkaampaa settiä.

Hän ei kuitenkaan ole yksin: pari päivää sitten Ilkassa kysyttiin päivän kysymyksenä, kannattavatko lukijat sukupuolineutraalia avioliittoa. Luonnollisesti vastustajia oli enemmän muistaakseni 76%-24%.

Etelä-Pohjanmaa taas edustaa. Junttien ja uskovaisten luvattu maakunta.

Hartsa76

Well-known member
JK on aktiivinen yleisöpalstakirjoittaja ja hänen juttujaan tulee aina hämmennyksen vallassa luettua Ilkasta. Tämä oli tosin jo normitasoakin hapokkaampaa settiä.

Hän ei kuitenkaan ole yksin: pari päivää sitten Ilkassa kysyttiin päivän kysymyksenä, kannattavatko lukijat sukupuolineutraalia avioliittoa. Luonnollisesti vastustajia oli enemmän muistaakseni 76%-24%.

Etelä-Pohjanmaa taas edustaa. Junttien ja uskovaisten luvattu maakunta.
Pakko todeta, että jos helvetti on olemassa pohjanmaalaisilla on vahva edustus siellä, koska helvettiin päätyvät ihmiset jotka ovat niin ahdasmielisiä kuin pohjanmaalaiset.

Jos joku menee käymään Pohjanmaalla kannattaa autoon liimata tarroja joissa lukee isoilla kirjaimilla, että paini ja pesäpallo ovat homojen lajeja, kannatan tasa-arvoista seksuaalilakia ja poikarakkaus on kaunista, niin johan muuttuu reissu varsinaiseksi extremematkaksi, kun joutuu väistelemään hauleja, luoteja, puukkoja, pesäpallomailoja ja nyrkkejä.

Mangelo

Well-known member

Piti kirjoittaa tähän, että komp, mutta se olis ollut vitsiksikin aika paska.

Juho Kössi, nyt oikeesti!
Siis kaikki alkavat homostelemaan, ellei sitä säännöin kielletä?
Koska homoilu on niin makeaa elämää?
Kenen mielenterveydestä pitäisi huolestua?

Tuon julkaisemisen tarkoitus on luonnollisesti saada sukupuolineutraalin avioliiton vastustajat näyttämään.

Viimeksi muokattu:

pendellstock

Well-known member
Jos keskustelu on yhteiskunnan tasolla, niin asia ok vaikka menisi kissa ja koira keskenään naimisiin näin nykyajan tasa-arvotuulten vanavedessä.

Mutta avioliitto on kirkollinen sakramentti ja sinänsä aivan erillinen asia. On syytä kyetä sisäistämään se, että uskonnon normistoa ei tule eikä pidä millään kansalaisaloitehössötyksillä tai edes valtiotason ohjauksella alkaa manipuloimaan. Uskonto ja valtio on syytä pitää erillään toisistaan täysin.

Tässä mielessä jaksaa hymyilyttää keskustelu siitä, että homosteluvohotuksen pitäisi yltää kaikille alueille, jopa uskontoihin.